raket schreef:Ik hoorde ook applaus. Het maakte me verdrietig. Ik heb een slechte dag. Ik hoor in de vuurlinie. Niet met een emmertje naast me op bed.
#einde zeuren#
Beterschap! Je bent nu al een flink lange tijd ziek toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:maar met lockdown, hoe zit dat met huisartsen en dierenartsen?
mvdende schreef:[ [url=m/H6pxp7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou ja, mocht het hier inderdaad uitlopen op een totale lock down en dat je de hond nog maar 50m vanuit je huis mag uitlaten, dan heeft Skip dit keer een beetje geluk.
Letterlijk tegenover mijn huis een parkje en als er geen auto's meer rijden kan hij daar dan ook los. Is er iig nog iets van rapporteer werk te doen.
Wonen nog zn 4 honden aan de andere kant van het park, dus dat moet prima te managen zijn.
Maar tot nu toe zitten er de gehele dag door kinderen in het speeltuintje.
Cinnepin schreef:maar met lockdown, hoe zit dat met huisartsen en dierenartsen?
Ladybird schreef:inderdaad al in Indonesië geweest . . Maar goed het zal welKoning Willem-Alexander blijft met zijn gezin de komende tijd binnen in paleis Huis ten Bosch in Den Haag. Dat doen ze naar aanleiding van hun wintersportvakantie in Oostenrijk eind februari.
In het Oostenrijkse Lech, waar het gezin verbleef, zijn vijf bevestigde coronabesmettingen zonder directe bron. Het RIVM adviseert in dat soort gevallen sociale contacten te vermijden. Ze blijven binnen tot en met zaterdag 21 maart. Geplande werkbezoeken gaan dus niet door.
Niemand van het gezin heeft gezondheidsklachten.
Liveblog nos.nl
-------------------------------
Is dit niet een beetje mosterd na de maaltijd?
a. Ze zijn al 14 dagen thuis? dus dan zijn ze vrij laat met deze maatregeling toch?!
b. Maxima en Willem zaten van de week nog in indonesië
Echwel schreef:Ben je nou echt zo alleen met jezelf en je hond bezig dat je denkt dat een speeltuin een plek is om je hond uit te laten
De bacterieen die van de poep achterblijven kunnen kinderen tot heel lang daarna erg ziek van worden
Photograph schreef:En zoals altijd wordt er in mijn .. buurtje niet geklapt, geen enig teken voor medeleven...
Photograph schreef:En zoals altijd wordt er in mijn .. buurtje niet geklapt, geen enig teken voor medeleven...
Kaus schreef:MoniqueT schreef:Vijftig meter van je huis, hooguit en je moet sowieso 2 meter afstand van andere mensen houden. Blijkbaar mag je 10 minuten buiten.
Dan gaan mijn honden het zwaar krijgen als dat in Nederland gaat gebeurenDat wordt creatief worden met uitdaging geven.
Sani schreef:LadyMadonna schreef:Ik heb ook niet geklapt... shoot me
Ik dacht vanmorgen op de radio gehoord te hebben dat het geklap morgenavond zou zijn.