Qua software en datums heb ik geen idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muiz schreef:Bussen en elektronica
Chauffeur stelt dat zelf niet in. Normaal gaat dat via de internet/telefoon verbinding dus de bus zal geen verbinding hebben gehad. Daar gaan sommige schermen heel raar van doen.
Muiz schreef:Haha ja, ik moest wel lachen toen ik het zag.Pinguins? Gezellig! Die heb ik wel eens op de OV apparatuur staan maar dan werkt resetten meestal. Het scheelt ook niet dat meer dan de helft van de chauffeurs net aan hun eigen telefoon aan kunnen zetten, laat staan electronica in de bus goed houden
Op stations sta ik regelmatig andere bussen te helpen. Dan halen zij voor mij weer een goede koffie bij de Kiosk, zo houden we elkaar bezig
xmarritw schreef:Ik zag vandaag rond 18:00 een bus rijden met als enige passagier iemand van de busmaatschappij. Waarom rijdt die persoon op dat tijdstip mee met de bus? De bus rijdt door een rustig dorpje.
Maureen95 schreef:Ik denk dat deze persoon les kreeg. Waarschijnlijk doen ze dit ook savonds omdat ze natuurlijk ook in het donker moeten rijden.
Maar correct me if im wrong Muiz!
x_Jeanine_x schreef:Zou maar zo een instructie rit kunnen zijn of kijken of de chauffeur bus gevoel heeft.... Omdat Keolis 13 december RRReis word en daar vacatures openstaan/stonden...
x-Jeanine-x schreef:Ohja en gisteren verviel er een lijn omdat een collega de verkeerde bus meegenomen haden voor mij een andere bus gebracht moest worden!
Muiz schreef:Alleen de nieuwe aanbesteding toch? Daarvoor hadden ze onze electrische bussen geleend om in te lessen. Daardoor reden er Utrecht bussen in Gelderland en Overijssel vol geladen met chauffeurs voor uitleg. Is vast een leuk gezicht geweest
Muiz schreef:Een R-net bus toevallig? Die wisselen ze nog wel eens tussen consessies uit.
Die van ons hebben nog duidelijke Syntus bestickering, in het rood met wit en ze zijn uitgeleend naar Zwolle. Volgens mij rijd bijna alles van Keolis onder een eigen naam als ik er nu over na denk. Dus ik durf het niet te zeggen.
Muiz schreef:Een R-net bus toevallig? Die wisselen ze nog wel eens tussen consessies uit.
Die van ons hebben nog duidelijke Syntus bestickering, in het rood met wit en ze zijn uitgeleend naar Zwolle. Volgens mij rijd bijna alles van Keolis onder een eigen naam als ik er nu over na denk. Dus ik durf het niet te zeggen.
x_Jeanine_x schreef:Moest van de week een omloop rijden, geen bus ingepland, regie center gebeld, ik zo bus 1234 komt binnen, mag ik die meenemen, ja hoor neem maar meeheerlijk een wit rode setra met eeen briefje alleen inzetten op de Veluwe!
fohadie schreef:Geen idee, hij was lichtblauw en dat valt op tussen de groene en rode bussen die normaal in Haarlem rijden.