Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 21:36

En hoe ga je met dat aankomende mooie weer als beginnende skater al die wandelaars en fietsers op 1,5 m passeren? Je blijft slalommen. Geen doen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 22:12

senna21 schreef:
Kun je al aardig skaten, of moet je het nog leren? In het laatste geval niet doen. In deze tijd wil je de Eerste Hulp ook niet extra belasten.

Ik heb het vroeger altijd gedaan! :D En ga ook altijd ijs schaatsen elk jaar dus dit moet geen probleem zijn.

De wegen trouwens ook niet. Heb hier een heeeel mooi recht vlak pad op de heide. :=

M97

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 22:19

Ik zag vandaag tijdens het hardlopen heel veel mensen op skates, zag er best leuk uit tbh -- leuker dan hardlopen iig.

Zou 't doen. Gaat een beetje tegen dit topic in maar tja ;).

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 22:33

De mens is toch niet geboren met wieltjes onder zijn voeten. Super onnatuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Sheran op 02-04-20 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 22:48

Precies. Als een mens gemaakt was om zich op wieltjes voort te bewegen dan had onze schepper (wie het dan ook zijn mag......) ze er wel vanaf de fabriek onder gemonteerd.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 22:55

Dat rolt er ook nog eens makkelijker uit bij de geboorte.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 23:04

En met alleen skates ben je er niet, want je hebt eigenlijk ook een helm en beschermers nodig. Plus idd valgevaar en ruimtegebrek op het fietspad aankomend weekend.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 23:18

Oscar schreef:
Precies. Als een mens gemaakt was om zich op wieltjes voort te bewegen dan had onze schepper (wie het dan ook zijn mag......) ze er wel vanaf de fabriek onder gemonteerd.

Daarom hebben we ook auto's en fietsen :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 23:25

Ik ben vd. week ook gaan skaten en het is gewoon niet te doen. Zeker als je heuvels/bruggetjes in je omgeving hebt, levensgevaarlijk, dat ik daar levend af ben gekomen is me ook een wonder. Gewoon ook voor je medemens echt rete vervelend, al die fietsers die je ophoudt - en jezelf ook - omdat je moet stoppen met skaten.

Spoiler:
Maar ik zou zo weer een rondje doen :D Ik heb overigens wel bescherming gekocht.
En ik heb jullie teleurgesteld, ik heb de afgelopen weken echt weer veel gekocht -O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 01:15

xSCWx schreef:
Spoiler:
Maar ik zou zo weer een rondje doen :D Ik heb overigens wel bescherming gekocht.
En ik heb jullie teleurgesteld, ik heb de afgelopen weken echt weer veel gekocht -O-

Nou ik ook. Klompen nota bene! KLOM-PEN! :roll: >;) 8)7 :evaw:

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 07:09

Ho ho, klompen zijn één van de noodzakelijke levensbehoeften!
Hoe moet je anders even snel de pony's binnen zetten of stallen uitmesten ofzo?

En ze zijn heel multifunctioneel, want je kan ze ook gewoon als wandelschoenen gebruiken ofzo.
Ik zou ze alleen niet aanraden met hardlopen, dat maakt wel erg veel lawaai :j

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 09:14

Neverland schreef:
Jawel maar ik vind het geen fijn idee om naar vreemde mensen nu te gaan in deze tijd. En versturen doe ik liever niet... Vertrouw dat nooit.

Ik heb mijne bij decathlon gehaald die waren helemaal niet zo duur en gewoon prima. Heb ze ook nog best veel gebruikt!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 09:22

Hier is alles uitverkocht in de decathlon. Ben al naar twee geweest. :+ Zeiden dat ze die voorlopig ook niet meer krijgen want de voorraad kwam uit België?

Volgens mij wilt iedereen ze nu hebben. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:19

Neverland schreef:
Hier is alles uitverkocht in de decathlon. Ben al naar twee geweest. :+ Zeiden dat ze die voorlopig ook niet meer krijgen want de voorraad kwam uit België?

Ik zie ook echt iedereen momenteel op skates dus denk het wel _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:25

daffieduck83 schreef:
En met alleen skates ben je er niet, want je hebt eigenlijk ook een helm en beschermers nodig. Plus idd valgevaar en ruimtegebrek op het fietspad aankomend weekend.

Ik skate dan niet, maar skeelerde wel vroeger. En dat ging gewoon zonder bescherming. Net als skien nog steeds zonder helm veel beter gaat. Het is immers gewoon je eigen keuze. Een helm zal mogelijk nog wel gaan, maar kniebeschermers belemmeren je beweging, die schuren dan langs elkaar als je de juiste beweging maakt.
Dus je kunt de knie en polsbeschermers achterwege laten en misschien alleen een helm kopen. Of ook die maar niet.

Kortom, doe er maar mee wat je wilt. Ik zeg niet dat alles om je ergens van af te praten even veilig is. :Y)

Maar een fietshelm werkt ook goed heb ik van horen zeggen en waarom zou een tuinkniebescherm ook geen optie zijn?

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:44

Ik had van de week mijn winkelmandje flink "gevuld" bij The Sting en Costes, maar heb helemaal geen kleren nodig (mijn 2 kleding kasten puilen uit). Gelukkig hebben ze voor mij de keuze al gemaakt want de sites zijn tijdelijk offline door het grote aantal bestellingen :Y)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:50

Kleding heb je momenteel toch niet nodig, je hoeft alleen een mondkapje en handschoenen te dragen.

@Sheran omg klompen?! Die mag je alleen dragen als je in Volendam zo’n te foute foto laat maken met oude klederdracht en een molen en tulpen op de achtergrond. Verder zijn klompen gewoon onhandige schoenen die altijd (bij mij) van mijn voeten af vliegen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 10:53

xSCWx schreef:
Kleding heb je momenteel toch niet nodig, je hoeft alleen een mondkapje en handschoenen te dragen.

@Sheran omg klompen?! Die mag je alleen dragen als je in Volendam zo’n te foute foto laat maken met oude klederdracht en een molen en tulpen op de achtergrond. Verder zijn klompen gewoon onhandige schoenen die altijd (bij mij) van mijn voeten af vliegen

Mondkapje om de piemel :')

Een vriendin van me werkt in een kledingzaak en ze zegt dat ze nu veel meer bovenkleding dan onderkleding verkopen. Ik vrees dat de meesten nu gewoon in een supernet overhemd en colbert zitten met dan eronder een oude hema-onderbroek.

En ja Ik KNOW! Ik weet niet wat me bezielde! Ze zijn voor in de tuin. Best handig overigens.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:59

Huh wat is daar de logica van dan, meer boven kleding dan onder kleding? En is dat niet altijd al zo geweest? Als in; ik doe ook langer met mijn broeken dan met shirtjes en vind afwisseling daar in leuk.

Ik zou willen dat ik in dit topic had gevraagd me van het spel “Zelda- breath of the wild” (Switch) af te praten, wat een stom spel :')
Oh mega update over de Mason Pearson borstel trouwens :wow: had hem schoongemaakt met water (dit kan gewoon volgens het merk zelf), pak hem op, zit er een mega barst aan de zijkant ;( heb contact opgenomen met de webshop, die zeggen dat dit alleen kan als ik hem heb laten vallen maar ze hebben het bij Mason Pearson zelf neergelegd. :roll:

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 11:11

Van pakken bedoel ik. Vaak wel het overhemd en colbert maar niet de broek. Ik denk dus door alle zakelijke videomeetings?

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:01

Ik denk dat echt veel mensen (net als ik) gewoon thuis in hun jogging broek zitten maar daar boven wel een net shirt/kledingstuk dragen voor het feit dat je evt. kan worden ge(video)beld :)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:04

Neverland schreef:

Online kan je toch bestellen? Ik zou nu sowieso niet voor zo iets naar een winkel gaan.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:05

Elitedeux schreef:
Ik denk dat echt veel mensen (net als ik) gewoon thuis in hun jogging broek zitten maar daar boven wel een net shirt/kledingstuk dragen voor het feit dat je evt. kan worden ge(video)beld :)

Ik doe dat dus echt niet :') werken moet in gewone kleding. Dus ook thuis

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:09

Ik heb als ik moet werken wel mijn normale kleding aan, maar in mijn klaslokaal is het altijd bloedheet en in mijn huis juist vrij koel (19 graden) dus wel met extra laagjes of een dekentje.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:15

lenaa_tje schreef:
Elitedeux schreef:

Ik doe dat dus echt niet :') werken moet in gewone kleding. Dus ook thuis

Moet ieders voor zich bepalen :D
Het is ook niet zo dat ik hele dagen in een jogging broek zit, maar vindt het prettiger dan m'n gewone broeken :)