Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 14:41

Love_Laugh schreef:
Love_Laugh schreef:
Werken via een uitzendbureau wat een feest _-:(

Ook mijn ergenis! Ik heb nog nooit voor een uitzendbureau gewerkt, nu helaas wel. Het is tijdelijk al duurt het me nu al te lang.

Bij welke zit jij?

Manpower en jij?[/quote]

Young capital.

Detroit

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:13

Aan mijn belachelijk slechte conditie. Weer eens sinds tijden een wandeling gemaakt, met 20 minuten heb ik t keiwarm en blaren op mijn hakken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:23

Meisje aan de kassa... Ze vroeg of ik koopzegels wilde. Daarop zei ik nee.
Vervolgens vroeg ik wel de bon én de gratis actie zegels.

Zegt ze heel sjacho “ maar dat vroeg ik u net”
Eh nee, je vroeg of ik koopzegels wilde en die hoef ik niet.
Zuchtend kreeg ik mijn zegels. :')

Wat dan wel leuk was: ik ga met mijn tas een stukje verderop staan zodat ik uit de weg stond om mijn boodschappen wat te ordenen en mijn portemonnee weg te stoppen etc... Komt de mevrouw die na mij aan de kassa was met nog 4 actie zegels met een grote glimlach “ die spaarde u toch?” Dus ik verbaasd en met een blij gezicht ja zeker, wat lief! <3

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:29

Dat ik me zo uitgeput voel.
De gehele kerstvakantie was een opstapeling van dingen regelen, plannen en dingen doen. Tussendoor is mijn dochter nog geopereerd aan haar amandelen met spoed en het herstel daarvan is ook even erg pittig. Ik heb al dingen afgezegd en probeerde er wat rust tussen de plannen.

Het idee dat morgen de vakantie voorbij doet me bijna huilen. Mijn rug doet zeer, zit onder de eczeem van de stress en ben echt op. Morgen weer een volle dag door bezoek pijnpoli en m’n auto die ineens allerlei alarm lampjes laat branden.

Het komt wel weer goed maar ik ben even echt leeg.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:36

Mensen die een legging als een broek dragen, op een nieuwjaars receptie.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:38

Dat ik mn tijd op stal weer eens niet Handig gepland had & dus klaar was om 14:10 & dan moet wachten tot de bus komt, om 1500

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:46

Detroit ligt het niet aan je schoenen? Heb zonder conditie 12 KM gelopen en pas op het laatst onder mijn grote teen een paar blaartjes .

Erger mij aan aan de kat die weer eens lekker irritant doet

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:51

Rebecca schreef:
Detroit ligt het niet aan je schoenen? Heb zonder conditie 12 KM gelopen en pas op het laatst onder mijn grote teen een paar blaartjes .

Ja heb idd ook niet fantastische schoenen. Heb net nieuwe besteld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:55

Detroit schreef:
[naam] schreef:

Ja heb idd ook niet fantastische schoenen. Heb net nieuwe besteld :+

Liep op nikes :') , verbaasde mij hoever ik kwam voor het pijn deed :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:25

Ineke2 schreef:

Wat dan wel leuk was: ik ga met mijn tas een stukje verderop staan zodat ik uit de weg stond om mijn boodschappen wat te ordenen en mijn portemonnee weg te stoppen etc... Komt de mevrouw die na mij aan de kassa was met nog 4 actie zegels met een grote glimlach “ die spaarde u toch?” Dus ik verbaasd en met een blij gezicht ja zeker, wat lief! <3

Ik vidd het bloed irritant dat ze aan mij niet eens vragen of ik zegels wil. Ik ben 25 maar word ook nog gerust onder de 20 geschat. Moet er steeds zelf aan denken.. (spaar ze voor mijn moeder) ze kijken meestal nog schaapachtig ook als ik zeg dat ik zegels wilt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:32

Dat ik een serie aan het kijken ben dat in Ijsland afspeeld.Te veel personen en moeilijke namen.Ik weet van de helft niet meer wie wie is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:19

thirteenn schreef:
Ineke2 schreef:

Ik vidd het bloed irritant dat ze aan mij niet eens vragen of ik zegels wil. Ik ben 25 maar word ook nog gerust onder de 20 geschat. Moet er steeds zelf aan denken.. (spaar ze voor mijn moeder) ze kijken meestal nog schaapachtig ook als ik zeg dat ik zegels wilt.

Geloof mij dat ik dat soms nog heb.
Met alcohol kopen vragen ze nog steeds om mijn ID ( ben 38) :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-20 17:25

Ik trek juist zegels aan in de supermarkt (en daarbuiten) :+ 9 van de 10 keer vraagt er iemand aan me of ik hun zegels wil als ik boodschappen doe. Tijd geleden een dame bij de Jumbo op de parkeerplaats waarvan ik 12 (!) pannenzegels kreeg :wow:

Ik ben bijna 23.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:46

Super onbeschofte PostNL bezorger mijn God.
Ik vroeg of het pakket ook weer retour met hem terug kon. Hij keek mij niet aan gromde wat en liep weg. Onbeschofte hork bahbah

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 18:46

De reclame van Lay's Oven Baked chips. "Echte vriendschap is als bakken in de oven". Hoezo :? Welk marketinggenie heeft dat verzonnen...

En ik had gisteravond afgesproken om dinsdag te komen kijken voor een bank via Marktplaats, aanhanger al geregeld, is het kreng vandaag verkocht |o

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:30

Mensen die 60 rijden waar je 80 mag, vervolgens is t knipperlicht ook optioneel, waardoor ik zo hard moest remmen dat mijn blikje icetea door de auto vloog.

Plakzooi ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-20 19:51

Dat het leren gewoon niet wil lukken.. ga dat tentamen morgen zo hard verknallen :'(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:53

Arethe schreef:
Dat ik me zo uitgeput voel.
De gehele kerstvakantie was een opstapeling van dingen regelen, plannen en dingen doen. Tussendoor is mijn dochter nog geopereerd aan haar amandelen met spoed en het herstel daarvan is ook even erg pittig. Ik heb al dingen afgezegd en probeerde er wat rust tussen de plannen.

Het idee dat morgen de vakantie voorbij doet me bijna huilen. Mijn rug doet zeer, zit onder de eczeem van de stress en ben echt op. Morgen weer een volle dag door bezoek pijnpoli en m’n auto die ineens allerlei alarm lampjes laat branden.

Het komt wel weer goed maar ik ben even echt leeg.

Bah, sterkte, Arethe. :(:)

Detroit schreef:
Aan mijn belachelijk slechte conditie. Weer eens sinds tijden een wandeling gemaakt, met 20 minuten heb ik t keiwarm en blaren op mijn hakken.

Ik krijg het ook snel warm, hoor, ook als ik fit ben. :) Van de week stond ik met 4 graden in een T-shirt op een bergtop, en hardlopen doe ik bij -2 nog in een tanktop. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:19

Gewoon, alles

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:45

Mijn acne die weer vrolijk is teruggekomen na mijn antibiotica kuur. Rot lichaam -O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:48

Dat ze hier nog steeds bezig zijn met dat klote vuurwerk. De hond dook de eerste beste portiek in en durfde niet meer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:39

Dat de kat weer wat heeft uitgespookt en nu een groot abces op zijn oor heeft. Dat wordt maar weer naar de dierenarts.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:46

Dat ik te veel bezig ben geweest (samen met mijn man) met verbouwen van ons nieuwe huis en ik er daardoor achter kom dat er zeker 2 volle wasmanden met schone was staan die ik nog moet vouwen. En er zeker nog 2 wassen liggen die nog gedaan moeten worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:29

RoosDeG schreef:
Dat ik te veel bezig ben geweest (samen met mijn man) met verbouwen van ons nieuwe huis en ik er daardoor achter kom dat er zeker 2 volle wasmanden met schone was staan die ik nog moet vouwen. En er zeker nog 2 wassen liggen die nog gedaan moeten worden..

Which reminds me dat mijn was nog in de wasmachine zit. :o :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:40

Dat ik mij nu aan het afvragen ben. Waarom ik morgen 6 fruit bomen/struiken gratis ga halen. Wat dus beteken dat 6x uitgraven en dan ook weer 6 nieuwe gaten moet graven. :')