Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:02

Ik zal me ook maar eens voorstellen :)

Mijn naam is Samantha, 24 jaartjes jong en werkzaam als Persoonlijk Begeleider in de verslavingszorg. Ik woon op een boerderij waar we hobbymatig Arabische Volbloeden fokken, al lijkt het geregeld een meer uit de hand gelopen hobby :+ Momenteel heb ik 1 merrie die onder het zadel is en ben ik geregeld door het jaar heen bezig met verschillende paarden zadelmak maken. Naast de paarden vind ik het ontzettend leuk om te gamen, maar meestal heb ik daar geen tijd voor. Ik ben ontzettend fan van de Zelda-franchise, maar ook spellen als The Witcher en Fire Emblem zijn hier favoriet.

Tussendoor probeer ik ook nog hier en daar een serie te volgen. Momenteel ben ik bezig met The Handmaid's Tale. Game Of Thrones heeft een speciaal plekje in mijn hart <3 Ik zit dan ook vol smart op de laatste boeken te wachten. Lezen vind ik ook heerlijk om te doen. Vooral Fantasy-verhalen. Zo heb ik net de Throne Of Glass-serie uitgelezen. Maar wederom, teveel leuke dingen in te weinig tijd :+

Vorig jaar van mijn SS een Diamond Painting setje gekregen, die heb ik vorige week eindelijk afgemaakt. Dat is voor mij echt een top! Leuk om tussendoor eens te doen en ook lekker ontspannend. Qua muzieksmaak ben ik wel echt meer een metalhead. Nightwish, Epica, Machine Head, Sonata Arctica, Disturbed zijn allemaal namen die geregeld langskomen in mijn auto. Ik spaar CD's van hun zodat ik die lekker hard in mijn auto aan kan zetten zonder dat mijn vriend loopt te klagen over mijn muzieksmaak :+ Mocht je me een CD ofzo willen geven, dan wil ik best een lijstje maken van de cd's die ik al heb.

Echte flops zijn voor mij sieraden (draag ik niet), make-up (gebruik ik niet) en verzorgingsproducten (zeer merkvast). Thee lust ik trouwens niet, dus daar maak je me ook niet gelukkig mee. Een leuke mok vind ik dan wel weer een top! Verder lust ik geen chocola, alleen als het ergens op of in verwerkt zit (dus chocoladereep is een flop, maar koekjes met chocola is een top :P ).

Verder ben ik echt niet heel moeilijk, ik vind het al leuk dat iemand de moeite neemt om iets leuks te maken! Als je het pakket volstopt met hooi/stro/glitters graag wel even een waarschuwing vooraf. Maak ik hem buiten open :P

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 12:07

Tops:
- biologische thee (even goed kijken of er geen suiker of soja in zit!!)
- (tools voor) diamond paintings.
- pistachenoten (geroosterd en gezouten)
- Een GROTE thermobeker
- Alles wat met supercars en f1 te maken heeft. Kreeg vorig jaar een stapel oude TopGears, geweldig <3
- Fineliners, watervaste stiften, potloden en gummen
- Haarmaskers
- Aquariumdecoraties (planten, leuke beeldjes). Komt in mijn slakkenhok te staan :j
- Lekkere dikke, warme sokken. Maat 41.
- Paardensnoepjes, ze lusten alles :))
- Een pauwenveer voor mijn katten! Geweldig vinden ze dat!!

Mocht ik nog wat bedenken zal ik het lijstje updaten!

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:45

Poeh... Ik was een lang weekend naar Monza voor de F1 en thuisgekomen is dit topic al gigahard van start gegaan. Duurde even voor ik  bijgelezen was :') Leuk om zoveel verschillende tops en flops te lezen van iedereen. Dingen als kaarsen, koffie/thee, makeup en sierraden zijn niet zo aan mij besteed. Maar sjaaltjes vind ik dan weer helemaal top. Net als hondenspeelgoed, chocoladerozijnen, zelfgemaakte dingen, F1, vogelvoer voor in de tuin of plantjes. Onze kerstboom wordt dit jaar geel :)) Gele kerstdecoraties zijn wel moeilijk te vinden, maar ik daag je uit. Geen goud, oker of fluo maar echt geel <<) Wie weet kent mijn ss me wel uit een of ander topic, zoals vorig jaar. Ik dacht bij het pakket toen meteen dat het van Rebecca kwam, maarja dat zal natuurlijk niet want dat zou wel erg makkelijk zijn. Na veel moeilijk zoeken bleek het dus toch Rebecca te zijn. Opengemaakt met voorzorgsmaatregelen zoals santa had voorgeschreven, dat was echt leuk gedaan. Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:54

Ik zwijg :')

Wel grappig dat ik een eigen herkenbare stijl heb haha

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 16:03

Wow, wat voor voorzorgsmaatregelen moest je nemen dat je zelfs een cap op moest om het open te maken? :+ :D

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 16:19

Suusjepluus die foto herken ik nog ja haha.
Tanya leuk dat je weer mee doet. Gebruik m’n ss spulletjes nog steeds vaak (de blond mok de lampjes en de sokken en de pen :D )

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 16:42

Hai allemaal!
Ik had me nog niet voorgesteld. Was tot nu toe vooral erg druk achter de schermen (iets met jullie allemaal stalken enz) }>
Ik ben dit jaar de nieuwe Rebecca, Heb Rebecca ook al vaker ondersteund dus nu mag ik het zelf doen :D
Zit al wel wat jaren op bokt en vorig jaar ook mee gedaan. Vrij actief toen ook alleen de laatste maanden wat minder Dus voor de mensen die mij niet kennen:

Ik ben dus Donna-Lisa
30 Jaar, alleenstaande mama van 2 jongens ( van 4 jaar en van 7 maanden)
Woon sinds januari in mijn huidige huisje en hier is nog steeds een hoop werk
In huis houd ik de kleuren zwart/goud/groen aan. (mocht je dat willen weten)

Ik heb een hond. Een stafford teefje van bijna 4. Die graag eet en sloopt. Dus zachte speeltjes en knuffels redden het hier maar een paar minuten

Daarnaast heb ik 2 paarden
Dazzle, een echte echte echte merrie van 7, kruising KWPNxHaflinger
Een enorme draak waarmee ik keihard moet werken om haar te laten doen wat ik wil, met de benodigde rodeo sessies tussendoor
Eind van de maand gaan we onze eerste oefendressuurwedstrijd rijden

En Bliksem
een 1,5 jarige palomino shetlander hengst
Leuk voor de kinderen was het idee. En ja bij de kinderen is hij super lief maar het zou niet mijn pony zijn als het ook geen enorme draak was/
Hengsten kuren noemen we dat maar

Verder ga ik graag stappen met vriendinnen, terrasjes etc
Ohja en ik ben aan het daten :') zonder succes tot nu toe.

Weinig tops en flops. Ik vind heel veel erg leuk en vgm kun je met bovenstaande best veel.
Ohja ik drink thee, vooral in de winter. En geen koffie!

Alle verpakkingen en materiaal zijn prima voor mij. Een lichte waarschuwing voor een confettiekanon is dan wel weer welkom hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 17:21

*\o/* ben super blij met jou als vervanging :D

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 17:33

Gelukkig maar. Nu moet ik me nog bewijzen hahahah
Nu krijg ik het pas echt druk na het versturen van de pakketjes.. maar toch haha

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 17:35

Gaat jou lukken :*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 17:35

fohadie schreef:
Wow, wat voor voorzorgsmaatregelen moest je nemen dat je zelfs een cap op moest om het open te maken? :+ :D

Euhm, ja dat was misschien mijn schuld want ik heb rebecca haar opmerking wellicht iets overdreven :') _O-

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 17:43

Hahaah ja dees moet je niet altijd serieus nemen... Maar soms juist wel ander krijg je ruzie :+

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 18:13

fohadie schreef:

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:

Suusjepluus, jouw Secret Santa geeft aan dat er een gevaar voor jouw omgeving is als jij het pakket openmaakt. Gelieve dit te onthouden en je veiligheidsbril, koptelefoon, helm en bodyprotector te dragen als je het pakket besluit te openen.

Ik kreeg bovenstaand bericht vanuit de organisatie, dus tja dan doen we dat maar braaf O:)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 18:48

Ashleytjuhh schreef:
Ik heb de eerste kadotjes al gekocht :))

Iets met glitters voor mij ?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 18:52

Charaz schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Ik heb de eerste kadotjes al gekocht :))

Iets met glitters voor mij ?

glitters en unicorns <<)

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:15

Ik heb mijn eerste cadeautje ook al gekocht net! :') Als degene het echt niet wilt, houd ik het zelf wel.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:32

Zo leuk al die enthousiasme! Ik heb ook nog wel iets. Hoop dat mijn lootje dat leuk vind.. en anders blijft het liggen tot volgend jaar. of tot ik iemand vind die het leuk vind hahaha

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:38

Hier ook de handen al over elkaar, kan niet wachten tot ik Mn lootje heb en kan gaan shoppen :)

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 21:06

Zal ik als de lootjes verzonden zijn de lijst weer op alfabetische volgorde zetten? Vorig jaar werkte dat volgens mij wel goed...

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 21:15

IMAY1990 schreef:
Zal ik als de lootjes verzonden zijn de lijst weer op alfabetische volgorde zetten? Vorig jaar werkte dat volgens mij wel goed...

Ik hoop dat je dat met behulp van Word doet en niet handmatig? :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 22:01

Ja, goed plan!

Oooh n echte top is een worst-mesje! Dus eigenlijk n aardappelschilmesje met grove kartels. Wij kunnen m nergens vinden totnutoe :(

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 22:03

IMAY1990 schreef:

als iedereen dat makkelijker vind met raden en zoeken... prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 22:07

Ik zou het aanraden Donna ,scheelt werk en je houd het overzicht :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-19 22:09

Dyphusion schreef:
IMAY1990 schreef:

Ik hoop dat je dat met behulp van Word doet en niet handmatig? :D

Geprogrammeerd en al :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 23:47

Suusjepluus schreef:
fohadie schreef:

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:

Suusjepluus, jouw Secret Santa geeft aan dat er een gevaar voor jouw omgeving is als jij het pakket openmaakt. Gelieve dit te onthouden en je veiligheidsbril, koptelefoon, helm en bodyprotector te dragen als je het pakket besluit te openen.

Ik kreeg bovenstaand bericht vanuit de organisatie, dus tja dan doen we dat maar braaf O:)

En ikbedoelde het nog wel als grapje. Hihi