Mijn naam is Samantha, 24 jaartjes jong en werkzaam als Persoonlijk Begeleider in de verslavingszorg. Ik woon op een boerderij waar we hobbymatig Arabische Volbloeden fokken, al lijkt het geregeld een meer uit de hand gelopen hobby

Tussendoor probeer ik ook nog hier en daar een serie te volgen. Momenteel ben ik bezig met The Handmaid's Tale. Game Of Thrones heeft een speciaal plekje in mijn hart

Vorig jaar van mijn SS een Diamond Painting setje gekregen, die heb ik vorige week eindelijk afgemaakt. Dat is voor mij echt een top! Leuk om tussendoor eens te doen en ook lekker ontspannend. Qua muzieksmaak ben ik wel echt meer een metalhead. Nightwish, Epica, Machine Head, Sonata Arctica, Disturbed zijn allemaal namen die geregeld langskomen in mijn auto. Ik spaar CD's van hun zodat ik die lekker hard in mijn auto aan kan zetten zonder dat mijn vriend loopt te klagen over mijn muzieksmaak

Echte flops zijn voor mij sieraden (draag ik niet), make-up (gebruik ik niet) en verzorgingsproducten (zeer merkvast). Thee lust ik trouwens niet, dus daar maak je me ook niet gelukkig mee. Een leuke mok vind ik dan wel weer een top! Verder lust ik geen chocola, alleen als het ergens op of in verwerkt zit (dus chocoladereep is een flop, maar koekjes met chocola is een top

Verder ben ik echt niet heel moeilijk, ik vind het al leuk dat iemand de moeite neemt om iets leuks te maken! Als je het pakket volstopt met hooi/stro/glitters graag wel even een waarschuwing vooraf. Maak ik hem buiten open