Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:06

germie schreef:
Maar als vrouw net als de man gewoon zonder shirt over straat kunnen lopen lijkt me heel erg fijn. Ik snap het verschil niet zo eigenlijk. Waarom de man wel en de vrouw niet?

Maar waarom doe je het dan niet?

Moet wel zeggen dat er toch veel mannen zijn waarbij mijn netvlies het prettiger zou vinden als ze hun shirt aan zouden houden. Maar ach, ik kan ook gewoon de andere kant op kijken.

Anoniem

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:07

Omdat je daar een boete voor krijgt.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:07

Fascinerend topic. En verhelderend ook, door de reacties krijg ik een heel ander beeld van een aantal mede-bokkers. Ga door, gooi het eruit zou ik zeggen, leve de Unpopular Opinion!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:08

DeMolenhoek schreef:

Anders weet ik zeker dat het gedaan werd. Maar het is wel een rechtsongelijkheid natuurlijk.

Iedereen heeft wel ergens een unpopular opinion. En soms vindt de 1 de andere mening unpopular, maar is de groep voor en tegenstanders bijna gelijk. Dat is bijvoorbeeld zo bij euthenasie, ik ben een voorstander, maar ja, sommige gelovigen zijn tegen. Ik ben een vleeseter, de mens is immers een alleseter, maar de veganist is tegen.
Je bent nooit uniek in je mening. maar niet iedereen heeft het lef de mening uit te spreken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:18

DeMolenhoek schreef:

Misschien in België, maar in Nederland zijn we progressiever.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:32

MarcoBorsato schreef:
DeMolenhoek schreef:

Misschien in België, maar in Nederland zijn we progressiever.

Wat fijn. Wou dat het hier mocht, zou constant met de tieten bloot lopen :') Mensen zijn hier al geshockeerd dat ik mijn was uithang in een short dat net over mijn billen komt. Het was 32 graden, fiets door joh.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:37

germie schreef:
Verder lezen mensen slecht. Zeer slecht.
En kennelijk vinden juist die slechte lezers dat een afwijkende mening meteen de kop ingedrukt moet worden.

....

germie schreef:
Er gaat nu een foto rond van een strand: animals dont make trash or litter. Behave like animals. Aha, dus naaktlopen en openbaar seks mag dan.

Ik heb geen commentaar meer :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:39

Wauw jij bent scherp deze ochtend :=

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:41

CharleyT schreef:
Fascinerend topic. En verhelderend ook, door de reacties krijg ik een heel ander beeld van een aantal mede-bokkers. Ga door, gooi het eruit zou ik zeggen, leve de Unpopular Opinion!

:') _/-\o_

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:50

CharleyT schreef:

OK: ik laat met geen vliegschaamte aanpraten door volk dat milieu-onvriendelijke produkten laat invliegen vanuit China omdat dat zo lekker goedkoop is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:13

Cowboy55 schreef:
CharleyT schreef:

OK: ik laat met geen vliegschaamte aanpraten door volk dat milieu-onvriendelijke produkten laat invliegen vanuit China omdat dat zo lekker goedkoop is.

Wel door vegans met een kleine ecologische voetafdruk?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:15

Ook niet... Ze hadden het zelfs al over netflix binch schaamte >;)

Kom op zeg 8)7

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:15

MarcoBorsato schreef:
Cowboy55 schreef:

Wel door vegans met een kleine ecologische voetafdruk?

Ook niet, want het valt allemaal echt heel erg mee. Je kunt rustig de wereld rond vliegen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:17

*binge

Maar schrijf dan gewoon 'niemand'.

germie schreef:
Ook niet, want het valt allemaal echt heel erg mee. Je kunt rustig de wereld rond vliegen.

Ik kan dit niet serieus nemen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:34

Ik vind het wel fascinerend, bepaalde meningen. Gewoon uit interesse Germie, geloof je helemaal niet in klimaatverandering of geloof je er alleen niet in dat het komt door de mens, door o.a. alle CO2 die we uitstoten in onze hele handel & wandel? :)

Ik snap dat mensen denken dat wij als mensheid helemaal niet zoveel invloed hebben.
Maar het is toch wel overduidelijk dat de aarde aan alle kanten piept en rammelt en dat we de hele boel naar de klöte helpen als we doorgaan zoals we nu bezig zijn en niet ernstig aan de rem trekken....

Dit vind ik trouwens ook wel een mooie:
MarlindeRooz schreef:
Laat mensen lekker niet vaccineren. De wereld heeft een goede ziektegolf / plaag nodig. Dat is de enige kans op redding van hoe wij de aarde verzieken.

Er zijn er zat die het woordje "niet" weglaten en denken zoek het allemaal maar uit, spuit iedereen die het zo graag wil maar lekker vol met medicatie waar geen hond naar kijkt wat er nu eigenlijk allemaal ingestopt wordt en welke lange termijn effecten het heeft :=

[edit] tikfoutjes!
Laatst bijgewerkt door pmarena op 02-09-19 09:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:37

Je kan ook rustig de wereld rondvliegen. Maar als we allemaal zo blijven denken, is de Aarde wel in no time dood. Maar wat geeft het? Lekker rondvliegen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:39

De aarde is altijd al geëvolueerd in de zin van opwarmen en afkoelen. Het komt er sowieso aan. Versnellen wij het als mens? Ja zeker, dat geloof ik wel. Maar omkeren of tegenhouden? Nee zeker niet. Dit is gewoon zoals de aarde leeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:40

In de loop der jaren zijn klimaatproblemen al opgelost. Schouders ophalen doet zeker weten niks.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:42

DeMolenhoek schreef:
De aarde is altijd al geëvolueerd in de zin van opwarmen en afkoelen. Het komt er sowieso aan. Versnellen wij het als mens? Ja zeker, dat geloof ik wel. Maar omkeren of tegenhouden? Nee zeker niet. Dit is gewoon zoals de aarde leeft.

Precies hoe ik erover denk. In Nederland hebben we een ijstijd gehad, en het is een keer een jungle geweest. Het tempo waarin de opwarming nu gaat is wel verontrustend.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:44

Als je de geleerden moet geloven gaat het nu wel in een schrikbarend tempo dat ongekend is in de geschiedenis van de aarde. En de hoeveelheid CO2 die door ons de lucht in gaat (en er in zit) zal je ook wel kunnen meten. Plus het verminderen van de capaciteit van de aarde om dat spul weer uit de lucht te halen doordat er enorm veel bomen weggehaald zijn.

Het zou mij echt niks verbazen als het allemaal een cumulatief effect heeft waardoor het aftakelende balletje steeds harder gaat rollen, ik vraag me af wat voor leven de kinderen van nu (en onszelf, hoe ziet de wereld er uit over 20 jaar?) te wachten staat, eerlijk gezegd, als je ziet wat er allemaal al mis gaat op aarde... wij zitten hier dermate comfortabel dat we er nog weinig van merken, maar elders zitten mensen al met hun handen in het haar...

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:45

Zeker waar. Ieder weer record dat aan diggelen gaat in dit tempo.... Ik krijg er kippenvel van. Maar ik ben zelf zo hypocriet als de pest, want ik kan ook zeker minder lang douchen en vaker de fiets pakken...

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:49

Ook zonder de mens maakt de aarde klimaatveranderingen door. Natuurlijk is de mens wel schuldig aan massavervuiling, maar dat draai je niet zomaar even terug. Beste is het op z'n beloop te laten, de mens uit te laten sterven zodat de natuur zich kan herstellen. Gewoon niet meer voortplanten, dan vormt zich vanzelf een sterfhuisconstructie.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:51

Kleine kinderen zouden verplicht aangelijnd moeten lopen op straat en in openbare gelegenheden als o.a. winkels.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:51

:')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:59

Pubers ook eigenlijk toch, alleen met begeleiding de weg op _O-