Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Als je het zo bekijkt wel idd. Maar het is toch wel een stuk beter dan Frontline en soortgelijke. Daar doelde ik op.
xSCWx schreef:Er is geen resistentie tegen Frontline, maar het euvel met deze werkzame stof (fipronil) is dat het alleen de volwassen bijtende vlooien dood. Voordat ze dood zijn hebben ze zich al lekker voortgeplant (20+ eitjes per dag) waardoor het probleem niet opgelost wordt omdat de cirkel niet onderbroken wordt bij de eieren, larven en/of poppen. Stronghold pakt 3 fases van de vlo aan: volwassen, ei (anticonceptie) en larve waardoor de cyclus van ei naar volwassen vlo compleet wordt doorbroken.
Wel jammer dat Stronghold Plus alleen voor katten verkrijgbaar is, ik vind Stronghold (voor mijn honden) namelijk een erg prettig middel maar het enige nadeel is dus dat het niet tegen teken werkt.
poes schreef:Elvirawortel schreef:Homeopathie gaat inderdaad over de magie die erbij betrokken wordt met eventuele schudprocessen waarmee iets opgeroepen moet worden of zo, kruidentherapie heb ik dan weer geen moeite mee.
Yoga gaat er om dat het is ontstaan om een of andere afgod te aanbidden,, en ook al wordt het niet meer zo gebruikt, liever niet voor mij.
Ik twijfel dus over lymfe drainage omdat ik ook tegen magnetiseren ben
Helder! Maar is dat niet moeilijk waar je dan de lijn moet trekken? Doe je dan ook geen pilates? Er is zoveel gebaseerd op yoga qua gewone turnoefening of oefeningen bij de kine.
Meliaforever schreef:Wat een fijne milde oog make up remover is. Met goede ingrediënten.
leintje_ schreef:Meliaforever schreef:Wat een fijne milde oog make up remover is. Met goede ingrediënten.
Ik gebruik zelf altijd babyolie, dat werkt voor mij het prettigst. Irriteert niet en haalt mijn oogmake-up er met gemak vanaf.
En anders micellair water van Garnier (degene met olie).
https://www.boozyshop.nl/garnier-skinca ... 54998.html
deksel schreef:Ik vind olie altijd zo naar. Dan blijft het zo glibberig en vettig. Of doe ik iets verkeerd?
Froukje schreef:Qua ingrediënt geen idee maar die van de rituals is wel heel fijn! Die verwijderd zelfs de waterproof mascara met gemak.
Independence schreef:Heeft een auto die achteruit uit een weg van rechts komt ook voorrang?
Citaat:Bij bijzondere manoeuvres, zoals wegrijden, achteruitrijden, uit een uitrit de weg oprijden, van een weg een inrit oprijden, keren, van de invoegstrook de doorgaande rijbaan oprijden, van de doorgaande rijbaan de uitrijstrook oprijden en van rijstrook wisselen, moet een bestuurder alle verkeer (ook voetgangers) voor laten gaan.
Citaat:Op een kruising gelden andere verkeersregels
Er gelden nogal wat andere belangrijke verkeersregels bij (kruisingen) kruispunten. Verkeer dat op een kruising rechtdoor gaat, heeft bijvoorbeeld altijd voorrang. Als u zelf afslaat moet u dit verkeer dus voor laten gaan. Tevens mag u de kruising niet blokkeren. Tenslotte moet u alle verkeersdeelnemers voor laten gaan als u speciale handelingen verricht. Onder (speciale handelingen) bijzondere verrichtingen verstaan we bijvoorbeeld parkeren, wegrijden, achteruitrijden, keren of invoegen.
Steeph schreef:Achteruit is een bijzondere verrichting. Voordat je een bijzondere verrichting mag uitvoeren moet je al het overige verkeer voor laten gaan. De auto heeft dus geen voorrang, ookal komt hij van rechts.