Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Rebecca schreef:
Ja lach maar! Het is dan nog ardeense paté met "brokjes". Af en toe lekker op toast met een zilveruitje bijvoorbeeld. Snoepte dat liever voor tv dan een zak chips.
Gelukkig wel nog een giga reep toblerone in huis
billionache schreef:![]()
![]()
Even een serieuzere () vraag: hoe doen jullie dat qua daten? Ik ben sinds niet lang geleden weer single, en maak me nu eigenlijk best al druk over het ontmoeten van een nieuwe partner. Ik hoef uiteraard niemand met een kinderwens, maar hoe pols je hier subtiel naar? Vind het een beetje gek om hierover te beginnen op een eerste date bijvoorbeeld
billionache schreef:![]()
![]()
Even een serieuzere () vraag: hoe doen jullie dat qua daten? Ik ben sinds niet lang geleden weer single, en maak me nu eigenlijk best al druk over het ontmoeten van een nieuwe partner. Ik hoef uiteraard niemand met een kinderwens, maar hoe pols je hier subtiel naar? Vind het een beetje gek om hierover te beginnen op een eerste date bijvoorbeeld
wittepit schreef:Ik heb vorig jaar een paar maanden gefarmdate, daar kon je de optie kinderwens al dan niet aanvinken. Best een dingetje in agrarisch Nederland, die stellen het uitsterven van het Nederlands mensenras eigenhandig nog graag een poosje uit.
Dus maar aan de sex met ex, wel zo handig als je elkaar al kent. Hoef je ook niet meer uit te leggen dat je ze echt niet hoeft.
Cayenne schreef:Ik weet niet of ik een vent met kinderen zou daten, waarschijnlijk niet.
En misschien niet eens zo zeer omdat hij kinderen heeft, maar vooral omdat ik gewoon niet op de tweede plaats wil komen. Dat voelt voor mij als een scheve relatie