Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:sureido schreef:Jongens er zijn ook nog plekken waar je spullen vast kan pakken, passen en afrekenen in 5 minuten he.
Ja, dus?
Er bestaan ook producten die je niet in elke winkel zomaar kan kopen.
ikheetesmee schreef:Ik heb mijn bestelling van agradi ook nog steeds niet, een van de producten was opeens niet meer leverbaar en moest van de producent afkomen. De levering staat nu op 3 december maar veranderd steeds. Ik wacht nog maar even geduldig af
Dani199764 schreef:Shoppen in real life is ook veel leuker dan online, ik doe dat veel liever, maar het is zo ontzettend duur tegenwoordig. Ik zit dan het dichtst bij utrecht (ongeveer 20km rijden) dat kost dus al zo'n 5 euro aan benzine en dan nog de parkeerkosten, half dagje parkeren in Utrecht is maar zo 20 euro
Dan ben je dus al 25 euro kwijt voor dat je überhaupt in een winkel bent, dat is mijn halve maand budget
Wil nu heel graag de nike air max thea, gezien mijn andere werk/loop schoenen een beetje op beginnen te raken, maar vind het zo lastig dat je het online niet kan passen, maar vanwege de hoge kosten om naar de stad te gaan en natuurlijk niet wetende of je gaat slagen wil ik dat eigenlijk ook nietNu stel ik het dus al weken uit..