Black Friday 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:40

Ik vind dat je 'dan maar eerder had moeten bestellen' ook niet helemaal eerlijk. Als je iets 22 november besteld mag je opzich wel verwachten dat het er voor 5 december is vind ik. Zoniet dan moeten de webshops of PostNL maar duidelijk aangeven dat vanwege Black Friday de bestellingen pas 2 weken later geleverd worden of iets in die trant. Dan kun je ervoor kiezen om niet of elders te bestellen.

Als je verwacht dat het er de volgende dag is en het duurt door drukte twee of drie dagen, okee dan mag je misschien niet klagen. Maar bij de meeste mensen die klagen duurt het wel echt heel lang of is het pakket kwijt.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:27

Ik heb mijn bestelling van agradi ook nog steeds niet, een van de producten was opeens niet meer leverbaar en moest van de producent afkomen. De levering staat nu op 3 december maar veranderd steeds. Ik wacht nog maar even geduldig af

febe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:38

Als het nog voor de black friday chaos is bestelt lijkt het me ook wel dat het er voor 5 december is. Gelukkig is het ook nog geen 5 december.
Ik heb ook niet het idee dat PostNL zo ver in de problemen zit. Wij hebben rond Black Friday bij 5 verschillende webshops besteld en dat is allemaal al binnen. Dat iets bij de webshop zelf helemaal fout gaat is natuurlijk weer een ander verhaal. Daarover kun je al helemaal moeilijk klagen bij de bezorger die je aan de deur krijgt.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:57

Ik merk wel dat het een paar dagen langer duurt dan normaal, maar op zich is één of twee dagen wachten natuurlijk geen ramp.

Ik wacht nu meer dan een week, en het is nog steeds niet bij Divoza weer aangekomen (en daarna mag het weer naar mij toe :+). Dus dat gaat nog lekker even duren :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:16

Hier hebben pakjes gemiddeld 1 dag vertraging op het moment, en dan heb ik het over spullen die pas ná BF besteld zijn. Ben wel blij dat ik niets meer voor de Sinterklaas binnen hoef te hebben. Mijn laatste last minute ingeving is vanmiddag binnen gekomen gelukkig nadat ik gisteravond zogenaamd niet thuis was. Was ik wel maar ze gingen het duidelijk gewoon niet redden. Nou ja het is er :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:21

Ik was een stiekeme meelezer, dankzij een tip op donderdag voor BF heb ik voor een enorm goede prijs de Samsung s9 gekocht :)) <3

Verder inderdaad ook nog wat spulletjes waaronder een shirt dat retour gestuurd moest worden. Die heeft er afgelopen week 5 dagen over gedaan om de webshop te bereiken..

Postnl heeft mijn pakjes van de week redelijk op tijd gebracht (lees: 1 tijdvlak later) maar het is wel pittig voor ze gok ik zo.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:05

Jongens er zijn ook nog plekken waar je spullen vast kan pakken, passen en afrekenen in 5 minuten he. :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:06

Jaa, ben ik ook meer voor. Heb de hele stad afgezocht, nergens Dr Martens te koop. Ik heb trouwens de linker gehouden. Die zaten wat soepeler, bij de helemaal zwarte zat mijn teen al tegen de rand aan.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:07

Mijn bestelling van Hypostore heb ik al een week vóór Black Friday besteld en nog steeds niet binnen. Had er gister echt moeten zijn..

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:10

Hier een pakket binnengekomen waar een stoel en twee cadeaubonnen in zouden moeten zitten. Stoel check, waardebonnen nergens te vinden. Voor de zekerheid ook nog even de brievenbus gecheckt vanmiddag, maar daar ook niets. Maar even een mailtje gestuurd dus :x

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:10

Hmm, dat is ook naar! Hopelijk vind je ze nog ergens, of lost het bedrijf het netjes op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:11

Ik heb mijn rituals pakket op morgen gedaan. Op zondag zal het wel rustig zijn denk ik dus hoop dat het gewoon geleverd word. :Y)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:32

sureido schreef:
Jongens er zijn ook nog plekken waar je spullen vast kan pakken, passen en afrekenen in 5 minuten he. :)

Dat is niet waar.
Ik moet de auto pakken. Ergens parkeerplek zoeken parkeergeld betalen. Dan winkel in winkel uit. Kost gauw een halve dag _O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 00:10

sureido schreef:

Ja, dus?
Er bestaan ook producten die je niet in elke winkel zomaar kan kopen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 01:38

Hetgeen wat ik besteld heb zijn sowieso dingen die ik niet in de buurt kan krijgen
Of ik moet Er idd een dag voor uit trekken en winkels gaan zoeken, een pokke eind rijden voor product a , daarna waarschijnlijk voor product b weer naar een totaal andere stad
Shoppen irl is leuk
Maar niet als je in een boerengat woont en echt exact weet wat je wil en weet dat je dat dus niet op 1 plek gaat vinden :n

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 08:27

Maanlicht schreef:
sureido schreef:

Ja, dus?
Er bestaan ook producten die je niet in elke winkel zomaar kan kopen.

Of ik vind in de winkel mijn maat niet en de verkoopster zegt; moet je even online kijken.. Dat is me al meerdere malen gebeurt waardoor ik soms ook denk van ik kijk direct wel online. Scheelt me veel tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:39

Ik heb de spullen online gekocht omdat EJ meer korting gaf dan de winkels waar ik normaal naartoe ga.
EJ gaf 25, de rest 10 of 15% en vaak is bucas gewoon uitgesloten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:27

Waarom zitten we ons toch zo te verdedigen wat betreft online winkelen.

Anno 2018 vind je niet alles meer in een fysieke winkel. En inderdaad, de kortingen online zijn vaak toch hoger of meer.

Ja en idd hoe vaak ik wel niet heb gehoord van een verkoper “anders moet je hem even online bestellen”.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:37

ikheetesmee schreef:
Ik heb mijn bestelling van agradi ook nog steeds niet, een van de producten was opeens niet meer leverbaar en moest van de producent afkomen. De levering staat nu op 3 december maar veranderd steeds. Ik wacht nog maar even geduldig af

Oh maar dat ligt gewoon aan agradi is mijn ervaring.
Vorig jaar 3 weken voor kerst besteld. Na een dikke week nog niks ik huis dus aan hebt mailen. Ja een artikel was er niet, zou volgendenweek zeker in huis hebben.
4 dagen voor kerst nog maar eens gemaild waar t bleef. Problemen hier en daar, zou voor kerst niet daar zijn.
Heb uiteindelijk maar geannuleerd toen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:37

Ahaha my god eet een snicker en blijf rustig was maar een grapje hoor :')

Maar helaas is dat niet altijd waar want ik ben hard op zoek naar een jurkje van de Zara en online al twee keer willen bestellen dat die daarna mailt bestelling geannuleerd en in de winkel ook nergens te vinden :+

En ik wil hem zo graag en heb hem eigenlijk zaterdag nodig :(

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 13:50

Shoppen in real life is ook veel leuker dan online, ik doe dat veel liever, maar het is zo ontzettend duur tegenwoordig. Ik zit dan het dichtst bij utrecht (ongeveer 20km rijden) dat kost dus al zo'n 5 euro aan benzine en dan nog de parkeerkosten, half dagje parkeren in Utrecht is maar zo 20 euro 8)7
Dan ben je dus al 25 euro kwijt voor dat je überhaupt in een winkel bent, dat is mijn halve maand budget _O-

Wil nu heel graag de nike air max thea, gezien mijn andere werk/loop schoenen een beetje op beginnen te raken, maar vind het zo lastig dat je het online niet kan passen, maar vanwege de hoge kosten om naar de stad te gaan en natuurlijk niet wetende of je gaat slagen wil ik dat eigenlijk ook niet :') Nu stel ik het dus al weken uit.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 14:03

Dani199764 schreef:
Shoppen in real life is ook veel leuker dan online, ik doe dat veel liever, maar het is zo ontzettend duur tegenwoordig. Ik zit dan het dichtst bij utrecht (ongeveer 20km rijden) dat kost dus al zo'n 5 euro aan benzine en dan nog de parkeerkosten, half dagje parkeren in Utrecht is maar zo 20 euro 8)7
Dan ben je dus al 25 euro kwijt voor dat je überhaupt in een winkel bent, dat is mijn halve maand budget _O-

Wil nu heel graag de nike air max thea, gezien mijn andere werk/loop schoenen een beetje op beginnen te raken, maar vind het zo lastig dat je het online niet kan passen, maar vanwege de hoge kosten om naar de stad te gaan en natuurlijk niet wetende of je gaat slagen wil ik dat eigenlijk ook niet :') Nu stel ik het dus al weken uit.. :')

Hier een echte Nike drager al 20 jaar. Altijd 1 maatje groter nemen bij Nike. Ze vallen namelijk klein en vooral Thea's!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 14:10

Ik heb met Black friday bijna €200 aan sportkleding besteld bij een grote webshop. Online besteld omdat ik 1 T-shirt heeeeel graag wilde hebben en deze nergens meer verkrijgbaar was.

Helaas nog steeds niets ontvangen, kan gebeuren.. Het enige waar ik mij zorgen om maak is dat ik het volgens PostNL afgelopen woensdag had moeten ontvangen, maar de status van mijn pakket blijft staan op: ‘zendingsgegevens ontvangen, zit nog niet in het sorteerproces’. Volgens de webshop ligt het pakket niet meer bij hun en ligt het aan PostNL.. ik hoop niet dat ze mijn pakketje kwijt zijn :(

Hypostore had ik de volgende dag al binnen, mymuesli (Duitsland) na 4 dagen en bol.com ook de volgende dag.

Volgens de site van PostNL zijn er in mijn regio geen vertragingen, dus ik hoop dat het sorteercentrum ernstige vertragingsproblemen heeft, want ik wil dat shirt gewoon hebben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 14:27

Dekens van Divoza binnen! En ook een klein zakje pepernoten erbij, dat vind ik dan wel weer erg leuk :)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 16:09

Zelf heb ik wat bestellingen gedaan op black friday die er een dag langer dan normaal over hebben gedaan. Geen probleem, alleen jammer dat je er dan een keer onodig voor thuis blijft omdat de track en trace aangeeft dat ze wel een dag eerder komen.
Onze pakketbezorger had zijn bus om half 3 bij mij bijna leeg, hij gaf ook aan dat het sorteercentrum het niet aan kon. Had makkelijk nog 60 adressen kunnen doen die dag maar het stond nog niet klaar om mee te nemen.

Maar hé, ik heb al mijn spulletjes dus mag niet klagen.
En hoewel ik enorm meeleef met iedereen die nog aan het wachten is schrok ik echt enorm van dit bericht en moest gelijk aan dit topic denken.

https://nos.nl/artikel/2261731-pakketbe ... klant.html