(Huaraches, ook een modeblunder volgens heel veel mensen)
en een zwarte pantyZit wel op kantoor vandaag, maar het maakt niet zoveel uit eigenlijk wat je hier aantrekt... (creatief bureau) als het maar iéts is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Huaraches, ook een modeblunder volgens heel veel mensen)
en een zwarte panty

Frummels schreef:Jans schreef:Ja de Nike Huarache snap ik echt helemaal niks van![]()
Ik raak daar ook altijd een beetje van in de wareigenlijk vind ik ze heel lelijk, maar mijn schoonzusje had ze laatst aan in zo een champagne kleur en toen vond ik ze geloof ik toch wel leuk? Ik weet het niet..
JoskaH schreef:lieveli schreef:In Amsterdam was laatst een feestje, of komt een feestje met het thema 'gozerwijffies'. Wilde ik zo graag heen!
[ Afbeelding ]
Haha, ben wel benieuwd waar die naam vandaan komt? Nog nooit van gehoord maar hoor het lekker Amsterdamse accent er ook wel bij
edit: dit vind ik toch ook wel een modeblunder en lijkt me bijzonder irritant typen/lezen/schrijven/douchen/leven:
[ [url=m/i2SSK1.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik vraag mij ook af hoe je daarmee moet lopen met die teennagels? Ik ben nogal een beelddenker en ik zie dan echt dit soort taferelen voor mij:

dieseltje09 schreef:Zie bij de HM trouwens een nieuwe trend voorbij komen waarbij ik denk de jaren 90 bellen ze willen hun misser terug![]()
[ [url=m/QYHgL9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schijnbaar ook weer helemaal hip een (spijker) broek onder een jurkje en zag weer t-shirts onder jurkjes met spaghettibandjes voorbij komen![]()
We hadden toch eind jaren 90 unaniem afgesproken dat dit echt niet meer kan???
, een kruimelvanger
?