Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ik wilde een jaren 60 wagen, die zijn nieuw niet te vindenWel een nieuw matras er in. En een Mutsy voor erbij, dus daar wilde ik niet heel veel geld aan uitgeven.
Kaka schreef:In welke groep zit je Pantykous?
Oh, Mini Rodini, ik hou van dat merk
Wat heb je op het moment te koop (jongen/meisje, maat?) Ik geloof dat wij dezelfde dingen leuk vinden
Zie nu je laatste bericht. Het is een hij, maar wij zijn de reiswieg al een tijdje ontgroeid.
Wat betreft te klein voor het zitje. Die van ons was al te lang voor de wieg voordat hij goed kon zitten (en dan hadden we de langste kinderwagen die we konden vinden), dus wij hebben gup gewoon gestut met kussens in de buggy. Je moet toch wat.
lieveli schreef:Kaka schreef:In welke groep zit je Pantykous?
Oh, Mini Rodini, ik hou van dat merk
Wat heb je op het moment te koop (jongen/meisje, maat?) Ik geloof dat wij dezelfde dingen leuk vinden
Zie nu je laatste bericht. Het is een hij, maar wij zijn de reiswieg al een tijdje ontgroeid.
Wat betreft te klein voor het zitje. Die van ons was al te lang voor de wieg voordat hij goed kon zitten (en dan hadden we de langste kinderwagen die we konden vinden), dus wij hebben gup gewoon gestut met kussens in de buggy. Je moet toch wat.
Ik wilde met een paar maanden al niet meer in de kinderwagen maar de buggy, mijn moeder heeft me toen ook rechtop gestut met kussens omdat ik nog niet kon zitten.
Cemlys schreef:lieveli schreef:Ik wilde een jaren 60 wagen, die zijn nieuw niet te vindenWel een nieuw matras er in. En een Mutsy voor erbij, dus daar wilde ik niet heel veel geld aan uitgeven.
Bebecar heeft wel gave retro wagens!
friesam schreef:MarcoBorsato schreef:Ik wilde met een paar maanden al niet meer in de kinderwagen maar de buggy, mijn moeder heeft me toen ook rechtop gestut met kussens omdat ik nog niet kon zitten.
Dat is niet zo goed voor de rug van een een baby.
tita schreef:Vind um cool Lieveli
Maar toch denk ik dat ie niet praktisch in gebruik.
Kaka schreef:Wat ik zei, je moet toch wat. Een kind wat bij elke hobbel tegen de bovenkant van de kinderwagenbak aanstoot is ook niks. Ik heb hem ook veel gedragen in die tijd.
Hij is idd prachtig Lieveli. Heb je nou geen mandje onderop? Als die er wel in kan, wel toevoegen! Dat mandje mis ik nu kind alles wil lopen. Nu moet ik zelf weer alles tillen.
Geen kinderkleding, wel kinderspeelgoed. Ik heb zojuist besloten dat de hazelaar die hier gekapt moet worden hiervoor gebruikt gaat worden: https://www.gardenista.com/posts/twig-p ... s-and-out/ Hoe cool!