Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:
Azmay schreef:PanamaD schreef:Heeft het nut als je 1 paard ontwormt en de rest van de kudde niet? Mest wordt niet geruimd
Nee dan besmetten ze elkaar meteen weer
Century schreef:Wat ik me al een tijd afvraag.
Als je op een invoegstrook rijdt en er is file op de strook waar je op wilt invoegen, moet je dan doorrijden tot het eind van de invoegstrook en daar invoegen (en dus een heleboel mensen rechts 'inhalen'), of is het de bedoeling dat je zo snel mogelijk invoegt?
Normaal wil je zoveel mogelijk doorrijden zodat je snelheid gelijk is aan de rest, maar dat is in zo'n geval natuurlijk niet van toepassing.
MarlindeRooz schreef:SavannahNx schreef:Ik zag dat een meisje wc-papier bij de hamsters in t hok had gelegd, maar eten ze dat niet op en is dat niet slecht voor ze? Staat me iets van bij dat dat ooit tegen me is gezegd
Nee hoor dat gebruiken ze juist als nestmateriaal!
SavannahNx schreef:Ik zag dat een meisje wc-papier bij de hamsters in t hok had gelegd, maar eten ze dat niet op en is dat niet slecht voor ze? Staat me iets van bij dat dat ooit tegen me is gezegd
Veulen84 schreef:Naar aanleiding over die muggen.Als we zelf koolstofdioxide zouden maken, zouden muggen dan daar op af komen en ons met rust laten?
Blijheid schreef:Veulen84 schreef:Naar aanleiding over die muggen.Als we zelf koolstofdioxide zouden maken, zouden muggen dan daar op af komen en ons met rust laten?
JupZie
https://www.pinterest.com/explore/mosqu ... -homemade/