Ik studeer nu de premaster A&O psychologie en ben ruim over de helft. Hoop in augustus mijn laatste 2 vakken af te ronden, en ben nu bezig met nog 2 en hoop die weer ergens in Juli klaar te hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Schopje! Inmiddels is er weer een nieuw 'schooljaar' begonnen, dus misschien wel meer mensen die zijn begonnen?
Bij mij is het bovenstaande gelukkig op tijd goed gekomen, dus nu begonnen met het eerste jaarIk word gelijk voor de leeuwen geworpen
Super dik Engels studieboek dat we zo'n beetje helemaal doorgenomen moeten hebben
Renee1991 schreef:Hahaha, herkenbaar. Maar leuk! Ik ben ook bij de OU begonnen en vind het tot nog toe heerlijk overzichtelijk allemaal
Maar oef, 6-7 jaar is lang joh.. Ik had geluk dat ik door m'n HBO veel vrijstellingen krijg, waardoor de WO bachelor in 2 jaar kan. Daarna nog 2 jaar een deeltijd master.
Renee1991 schreef:Hahaha, herkenbaar. Maar leuk! Ik ben ook bij de OU begonnen en vind het tot nog toe heerlijk overzichtelijk allemaal
Maar oef, 6-7 jaar is lang joh.. Ik had geluk dat ik door m'n HBO veel vrijstellingen krijg, waardoor de WO bachelor in 2 jaar kan. Daarna nog 2 jaar een deeltijd master.