Ik studeer nu de premaster A&O psychologie en ben ruim over de helft. Hoop in augustus mijn laatste 2 vakken af te ronden, en ben nu bezig met nog 2 en hoop die weer ergens in Juli klaar te hebben
dan moet ik in september/oktober nog 3 bijeenkomsten bijwonen en dan kan ik starten met mijn master. Ondanks dat het einde in zicht voelt als ik het zo typ vind ik de motivatie met dit mooie weer heel moeilijk. Het studeren alleen vanuit samenvattingen en met een beetje online leeromgeving begint me wel echt zwaar te vallen merk ik. Leg mezelf ook veel druk op als ik thuis bezig ben en het voelt niet snel alsof ik genoeg heb gedaan eigenlijk. Hoop hier in dit topic dus een beetje mee te lezen voor vergelijkingsmateriaal zodat ik me hopelijk wat minder slecht ga voelen over mijn inzet
Vorige week heb ik bericht gekregen dat ik mijn assessment (lees: schrijven van een meesterstuk) met goed gevolg heb afgerond! 

Toe maar, doen we dan ook wel. Lang verhaal kort. €161 en een hoop gedoe, sta ik nu ingeschreven voor de bachelor van 6 jaar (!). Dat had een verkorte bachelor van 2 jaar moeten zijn.
Gedoe!