Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 08:32

Pussypics?? Noooooooo :') :') :')

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 08:51

Hahaha neee echt niet _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 09:00

DanielleB schreef:

Heeft 3 katten en 1 poes? :')

Tinder kon gisteravond geen mensen meer vinden, dus ik de app opnieuw opstarten en ja hoor er waren weer mensen.. paar swipes later wil ik liken, waren mijn likes ook net op :') _O-

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 09:08

Jij hebt echt een zwaar leven haha...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 09:09

Flessuh schreef:
DanielleB schreef:

Tinder kon gisteravond geen mensen meer vinden, dus ik de app opnieuw opstarten en ja hoor er waren weer mensen.. paar swipes later wil ik liken, waren mijn likes ook net op :') _O-

Daarom hou ik het maar bij het hebben van honden :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 09:10

Sure_lee schreef:

Nah, tijd te veel. Moest op m'n werk steeds wachten op apparaat dat om de 5 minuten opnieuw op moest starten dus ja dan ga je wat anders doen :+

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 09:13

Yvankaxx schreef:
Babeth schreef:
Zat aan de pillen?

Drugs ;)

Die kun je dan maar beter achter je laten. ;)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 09:32

Flessuh schreef:
DanielleB schreef:

Als zo'n waus het vraagt stuur ik in eerste instantie een foto van m'n poes (als in dier, kat etc )

Als diegene dan zegt nee die andere dan stuur ik een foto van m'n kater met erbij. Sorry heb alleen nog maar een kater.

Dan is het zo klaar , blokkeren en weg }>

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 09:39

Wat een geweldig topic! En wat een verhalen! :')
Gelukkig ben ik destijds niet zulke-pussypics-engerds tegen gekomen haha. Inmiddels alweer ruim 2 jaar samen met m'n tinder liefde +:)+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 10:48

Ah, Ierland :+: Ook een half jaar gewoond/gestudeerd, en me ook elke keer weer verbaasd over hun kou-vaste lichamen :') En hun gevoel voor mode :') Maar wat een tijd :D

Iemand aan de pillen sla ik ook over. En pussypics? WHY. Zo heel aantrekkelijk is dat lichaamsdeel toch niet? Dickpics vind ik redelijk kansloos maar die snap ik ergens nog wel. Beetje laten zien wat je in huis hebt enzo. Maar een foto van je... je... nou ja. Nee. Nooit :')

Sinds gisteren een leuke match op Happn, maar die sloeg ineens door in bepaalde intenties. 'Heb je hakken? Ja? Daar zie ik je graag op. Naakt.'
Dude :roll:

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:12

Ach drugs, als het recreatief is en maar af en toe zou ik er een vent niet om laten lopen. Gezellig juist :+ Vrouwen zijn ook raar inderdaad. Al zitten er wel een hoop knappe vrouwen op. Meer dan mannen...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:14

Ik heb het niet zo op drugs.. Moet zeggen, ook niet op roken hoor, heb nog nooit in mijn leven gerookt :Y)
Dus ik ben daar denk ik wel een beetje een muts in. Maar scheelt denk ik ook of het in je "kennisgroep" wel wordt gedaan of niet, bij mij dus helemaal niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:16

Ah ja de voet fetisjisten. Die kom ik ook met regelmaat tegen!
Laat ik er nou echt niks mee hebben wanneer iemand aan m'n voeten zit :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:18

DanielleB schreef:
Ik heb het niet zo op drugs.. Moet zeggen, ook niet op roken hoor, heb nog nooit in mijn leven gerookt :Y)
Dus ik ben daar denk ik wel een beetje een muts in. Maar scheelt denk ik ook of het in je "kennisgroep" wel wordt gedaan of niet, bij mij dus helemaal niet

Ik ben van de generatie dat het allemaal heel gewoon is. In mijn leven geen drugs. Dus ook niet een partner met drugs. Drink en rook zelf ook niet. Ik ben te braaf denk ik... maar hou wel graag m'n lichaam heel. Dan mag ik tenminste klagen van mezelf als ik uiteindelijk wel kapot ben. Misschien komt dat dan aan een overdosis chocola :+

@renee
En waarom zou het juist gezelliger zijn met drugs? Als het dan het gezelligst is, is er iets mis met z'n persoonlijkheid denk ik.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:19

Ik kan me ook niet storen aan drugs, als ze het maar niet elke dag doen. Af en toe eens bij een festival of zo kan best.

Edit: al snap ik best dat niet iedereen dit wil bij een partner. Ik zelf doe het ook niet.
Laatst bijgewerkt door xTiffani op 22-02-17 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:20

nou.. echt NIEMAND mag aan mijn voeten zitten.. Veel te kietelig en dan kan ik wel eens agressief worden :Y)

Suikermeisje, ik rook en drink inderdaad ook niet. Of naja, ik lus wel een wijntje of een mixje, maar dat gebeurt echt zelden! En heb dat ook niet echt nodig om gezellig te zijn ;)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:26

Mijn generatie gebruikt ook veel pillen, maar ik heb nooit in dance-milieus rondgehangen. In mijn omgeving werd alleen gedronken, gerookt en geblowd. Alto's, weet je wel. Zelf heb ik een hoop gezopen als student, maar dat is nu wel voorbij. Gelukkig maar: ik heb geen aanleg voor verslaving. Toch mis ik het wel, want zuipen deed ik altijd met anderen en mijn leven is nu een beetje... mensloos geworden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:30

Ik ben heel openminded met drugs, maar het past niet meer in mijn leven. Zowel partner als ik zijn gestopt toen we een baby gingen maken. Mis het ook niet. Maar zou als single iemand er niet om afwijzen. Drugs is voor mij gewoon geen big deal mits diegene er een gezonde relatie mee heeft.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:36

Ik rook niet en drink maar weinig..

Drugs? Nah, te groot risico. :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:38

Drugs zou voor mij een no go zijn, slechte ervaringen mee :)

Met leuke kerel aant appen.... gaf al voorzetje van date en daar ging die wel op in maar niet serieus over datum :Y) nou ja eerst maar eens carnaval vieren en dan er nog eens over beginnen :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:42

Flessuh schreef:
Sure_lee schreef:

Nah, tijd te veel. Moest op m'n werk steeds wachten op apparaat dat om de 5 minuten opnieuw op moest starten dus ja dan ga je wat anders doen :+

Ben ik nou zo kieskeurig dat ik nooit door mijn likes heen kwam? :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:43

Ik wijs wel iemand af op drugs of roken.

Zoenen met iemand die rookt vind ik ook gewoon heel vies :r

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:44

Ik Heb het niet zo met drugs, doe het zelf ook niet. Maar ik zou er niet iemand voor afwijzen als die af en toe wat gebruikt. Roken doe ik zelf ook, dus dat maakt me niet uit. Drinken doe ik bijna nooit. Van mij mag een date gewoon drinken, zolang ik niet gedwongen word mee te doen haha!
Hier wel verslavingsgevoelig dus ik blijf mooi van de rest af. Kwam ik alleen met de sigaretten te laat achter :') date rookt ook dus we roken lekker samen haha. Vanavond weer een date. Ga naar zijn huis. Z'n huisgenoot is alleen ook thuis. Wel een beetje awkward denk ik..

Ik heb ook nog nooit gehad dat mn likes op zijn. Personen wel als ik hem op 1 km had staan haha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:46

Ik heb net wat teveel ellende gezien (heel dichtbij) door drugs. Dat is voor mij echt een hele harde nee. Keertje blowen is één ding, maar meer dan dat.. :n

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:47

1 km, dat is mooi dichtbij hahah.. Dan heb ik weinig keus ben ik bang in zo'n minidorpje :D

Dus nu een date op 70 km afstand :+