Hier in Finland ligt in elk geval sneeuw! Moet wel zeggen dat de luchten me hier erg tegenvallen. Het is een beetje saai... Maar kan iemand mij vertellen of dit idee van mij klopt? Zowel in IJsland, Noord-Zweden en nu in Finland had ik het idee dat de wolken lager hangen dan wanneer je verder naar het zuiden gaat...
Oei tinypic ligt eruit daarom kan je mijn foto's niet zien. Heel mijn profiel is leeggehaald bijgevolg help
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 04-11-16 19:56
Ik zag eergister ijskappen... beetje gevaarlijk in de auto fotograferen... links van deze wolk zat ook een ijskap maar die was te ver achter me om hem erop te krijgen... is dit nog een leuke wolk??
Was een beetje teleurgesteld in de groep Dan doen mensen zo hun best om een mooie compilatie te maken van al hun footage. Ene Bert was voor de 5de keer op een rij gaan chasen in de VS en hij had echt prachtige filmpjes gemaakt! Oke ze duurden misschien allemaal rond de 15 minuten maar het was echt de moeite. En er was echt constant gebabbel doorheen de filmpjes (en nog luid ook). Beetje respectloos Vond de sfeer vorig jaar ook veel fijner.
Heb mij vandaag nog een beetje bezig gehouden met het bewerken van foto's uit de VS! Kan geen kwaad denk ik om ze hier te posten