Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:Cerastes schreef:Ik krijg er honger van... (heb ook de hele dag nog niet gegeten hoor...misschien maar eens gaan doen)
Nou niet misschien ik zou het gewoon maar even doen anders ga je gewoon van je graad.
Toen ik nog een eigen paard had ging ik dus vaak na mijn werk naar het paard en schoot mijn avond eten er vaak bij in. Waarschijnlijk voor sommigen heel herkenbaar.
Cerastes schreef:Hebben al die waxmelts verschillende aantal branduren?
Ik heb bij nou al een paar melts gehad dat ze 2-3 waxinekaarsjes verder nog steeds geuren....misschien wel iets minder maar er komt wel nog steeds geur af.
Wanneer moet je stoppen?
Ik hoor de meeste zeggen; als ze muffig/waxachtig gaan ruiken...maar tot die tijd zijn ze dus nog goed?
Dammie schreef:*stille meelezer meldt zich even*
Ik mag van mezelf geen melts kopen totdat ik mijn scent chips en mijn Rituals kaarzen opgebrand heb.
Maar ik zag en rook een heerlijke kaars van rituals, holy basil; die kost bijna 30 euro![]()
Kennen jullie ook melts die ruiken als die kaarsen, maar die ietsjes goedkoper zijn?
waxmeltsenzo schreef:Nou de butt naked ruik ik zelf ook amper dat is gewoon idd een raar luchtje. Vind hem ook meer zomers.
Het verschild enorm ook gewoon per geur olie die gebruikt word.
Dammie schreef:@Lisitano, is dat dan geurolie van Rituals zelf?
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Nou de butt naked ruik ik zelf ook amper dat is gewoon idd een raar luchtje. Vind hem ook meer zomers.
Het verschild enorm ook gewoon per geur olie die gebruikt word.
Ik vond het wel lekker fris en was toe aan iets vrolijks
De eerste 2 uur rook hij goed sterk en was echt aanwezig, daarna werd het muffig.
Maar ik heb de cupjes ook al een tijdje liggen
Meestal zijn jouw geuren juist lang sterk.