maar misschien komt dat ook omdat ik echt kei onhandig ben dus de kans ook groot is dat ik ooit nog op mn *** ga
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar misschien komt dat ook omdat ik echt kei onhandig ben dus de kans ook groot is dat ik ooit nog op mn *** ga
liekec schreef:Oh ik vind op de roltrap stappen ook nog steeds spannendmaar misschien komt dat ook omdat ik echt kei onhandig ben dus de kans ook groot is dat ik ooit nog op mn *** ga
liekec schreef:Oh ik vind op de roltrap stappen ook nog steeds spannendmaar misschien komt dat ook omdat ik echt kei onhandig ben dus de kans ook groot is dat ik ooit nog op mn *** ga
Ik ben sowieso bang dat ik struikel of verkeerd sta. Ik ben dan ook altijd de enige die een paar seconden onderaan wacht om op het goede moment op te kunnen stappen
Zeker na het filmpje waarbij die vrouw vermoord wordt door de roltrap, neem ik liever de trap als dat kan! Damned schreef:liekec schreef:Oh ik vind op de roltrap stappen ook nog steeds spannendmaar misschien komt dat ook omdat ik echt kei onhandig ben dus de kans ook groot is dat ik ooit nog op mn *** ga
ik ookIk ben sowieso bang dat ik struikel of verkeerd sta. Ik ben dan ook altijd de enige die een paar seconden onderaan wacht om op het goede moment op te kunnen stappen
Zeker na het filmpje waarbij die vrouw vermoord wordt door de roltrap, neem ik liever de trap als dat kan!
Of op de roltrap moeten met een grote valies bij je... brr
Don't show it please
6marly6 schreef:liliekska schreef:Mesthoop word groentesoep 2.0
Oeh ik heb er ook 1.. Weet nog steeds niet waar die 'groentensoep' voor staat en hoop dat iemand het me uit wil leggen
nee wij zijn 15 en waren ook niet gesnapt) en toen wij op de schommels zaten kwam 1 van de leiders, we zeiden wel hey maar dachten achja die gaat weer weg en vroeg aan mij waarom ik altijd moe was (nouja, had het als een grapje gezegd dat ik altijd moe ben, ben ik eigenlijk wel 9 vd 10 keer ook maargoed) en toen gaf die mij allemaal tips etc etc maar die ga ik waarschijnlijk nooit proberen
en ook allemaal gezegd en gepraat maar denk ik, bedankt maar ik ken je niet waarom praat je tegen ons?? 
liliekska schreef:Groentesoep:
Er was eens een bokker genaamd Pokemon, Pokemon had een hele sielughe pony gekocht/meegenomen en in een schuurtje bij het bos gezet waar toch niemand kwam. Maar de sielughe pony werd ziek en toen vroeg pokemon zich af of ze het hoesten kon oplossen met een hoestdrankje, en ze had ook gezien dat groentesoep ook goed was daarvoor. En dat is technisch gezien het verhaal van groentesoep kort en bondig

Dus pokemon kom maar op