Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:10

Oh ik vind op de roltrap stappen ook nog steeds spannend := maar misschien komt dat ook omdat ik echt kei onhandig ben dus de kans ook groot is dat ik ooit nog op mn *** ga :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:11

love_western schreef:
Ladybird schreef:
Het voelt allemaal ineens een stuk minder erg :D haha

Ik slaap al 15 jaar met paardje. Alleen paardje ben ik al een paar dagen kwijt. Dus slaap al paar nachten slecht :(

-O-

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:13

liekec schreef:
Oh ik vind op de roltrap stappen ook nog steeds spannend := maar misschien komt dat ook omdat ik echt kei onhandig ben dus de kans ook groot is dat ik ooit nog op mn *** ga :D

Oh check ik sta altijd te twijfelen tot ik een paar treden heb zien "rollen" en dan *beam* spring ik er op en ben ik haast triomfantelijk om het feit dat het gelukt is. note: ik heb gewerkt in een winkel met een roltrap dus ik stond meerdere keren per dag zo :Y)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:14

Confession: Dat ik momenteel echt ff niet meer weet wat ik moet voelen. Net een nieuwe klas, al een ''groepje'' eentje valt daar buiten. Liegt etc al, dus die wilt niemand er echt meer bij. We doen dus een beetje banketstaaf tegen haar. Ik weet dat het niet goed is.. maar.. ik weet niet het gaat gewoon vanzelf? En nu zit ik me hier thuis slecht te voelen. Terwijl ik ook liever niet bevriend wil zijn met iemand die de boel bij elkaar liegt dus ik weet t ff niet meer

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:14

liekec schreef:

ik ook := Ik ben sowieso bang dat ik struikel of verkeerd sta. Ik ben dan ook altijd de enige die een paar seconden onderaan wacht om op het goede moment op te kunnen stappen :+ Zeker na het filmpje waarbij die vrouw vermoord wordt door de roltrap, neem ik liever de trap als dat kan!
Of op de roltrap moeten met een grote valies bij je... brr

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:20

Damned schreef:
liekec schreef:

ik ook := Ik ben sowieso bang dat ik struikel of verkeerd sta. Ik ben dan ook altijd de enige die een paar seconden onderaan wacht om op het goede moment op te kunnen stappen :+ Zeker na het filmpje waarbij die vrouw vermoord wordt door de roltrap, neem ik liever de trap als dat kan!
Of op de roltrap moeten met een grote valies bij je... brr

Filmpje? Vermoord -O- Don't show it please

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:26

Ghostattack schreef:
Confession: ik durf na 3 jaar nog steeds geen scheten te laten of grote boodschap te doen als mijn vriend er is _O-

Hier ook na 2 jaar nog niet, vriend lacht me erom uit haha :')

Confession: Ook ik vind het stiekem wel leuk om reltopics te lezen

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:26

Ik weet precies welk filmpje je bedoeld.
Zulke nachtmerries heb ik wel vaker gehad vroeger.
Ik kan gelukkig wel zo zonder moeite of wachten de roltrap op en afstappen :D

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:27

Ooh als ik me comfi bij iemand voel laat ik al scheten de eerste keer dat ik die ontmoet :Y)
(Niet op een echte date natuurlijk)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:29

Steeph schreef:
Tenzij je al een vervolgopleiding doet en dus aan het leren bent voor je baan :')

Examenjaar en als het goed gaat dan ga ik hierna inderdaad werken. Maar 1 dagje aan het begin kan wel van mezelf :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:32

Ik kan niet op een stilstaande roltrap stappen. Is zo'n raar gevoel! Je weet dat 'ie niet beweegt en toch gaan m'n voeten er dan vanuit dat 'ie wel beweegt en dan val ik voorover of achterover :')

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:33

Dat ik een hekel heb aan te laat komen, maar als er een leuk liedje op de radio is ik dat toch echt eerst af moet luisteren. Dan maar te laat :=

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:39

Ik heb mijn broer eens op het platte dak (waar je vanuit mijn kamer op kan komen) laten lopen en voor de lol de deur op slot gedaan. Natuurlijk kreeg ik hem niet weer open :') mn moeder was niet echt amused _O-

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:44

liliekska schreef:
Mesthoop word groentesoep 2.0 _O-

Oeh ik heb er ook 1.. Weet nog steeds niet waar die 'groentensoep' voor staat en hoop dat iemand het me uit wil leggen :Y)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:47

lideli schreef:
Dat ik een hekel heb aan te laat komen, maar als er een leuk liedje op de radio is ik dat toch echt eerst af moet luisteren. Dan maar te laat :=

dat heb ik ook ! alleen niet zoveel moeite met te laat komen :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:49

6marly6 schreef:
liliekska schreef:
Mesthoop word groentesoep 2.0 _O-

Oeh ik heb er ook 1.. Weet nog steeds niet waar die 'groentensoep' voor staat en hoop dat iemand het me uit wil leggen :Y)

Volgens mij komt dat van een keer, dat ts een ''zieke pony'' had en om adviezen vroeg, en iemand zei dat groente soep een goed middel was.
Maar weet t niet zeker

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:55

Ik heb een best erge confession

Ik had vandaag bootcamp en toen iedereen aan het zwemmen was (ik deed daarmee niet mee) gingen ik en nog 2 vriendinnen naar buiten op een springkussen voor max 10 jarige (kuch, ja zijn wij ook 9 jaar :') nee wij zijn 15 en waren ook niet gesnapt) en toen wij op de schommels zaten kwam 1 van de leiders, we zeiden wel hey maar dachten achja die gaat weer weg en vroeg aan mij waarom ik altijd moe was (nouja, had het als een grapje gezegd dat ik altijd moe ben, ben ik eigenlijk wel 9 vd 10 keer ook maargoed) en toen gaf die mij allemaal tips etc etc maar die ga ik waarschijnlijk nooit proberen :o en ook allemaal gezegd en gepraat maar denk ik, bedankt maar ik ken je niet waarom praat je tegen ons?? :+

Ik voel mij eerlijk wel erg slecht, maar vond hem best eng dat die gewoon zo met ons stond te praten enz :o

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:57

Groentesoep:
Er was eens een bokker genaamd Pokemon, Pokemon had een hele sielughe pony gekocht/meegenomen en in een schuurtje bij het bos gezet waar toch niemand kwam. Maar de sielughe pony werd ziek en toen vroeg pokemon zich af of ze het hoesten kon oplossen met een hoestdrankje, en ze had ook gezien dat groentesoep ook goed was daarvoor. En dat is technisch gezien het verhaal van groentesoep kort en bondig

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:11

@ amkeVH en liliekska, thanks dat verklaart een hoop :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:22

liliekska schreef:
Groentesoep:
Er was eens een bokker genaamd Pokemon, Pokemon had een hele sielughe pony gekocht/meegenomen en in een schuurtje bij het bos gezet waar toch niemand kwam. Maar de sielughe pony werd ziek en toen vroeg pokemon zich af of ze het hoesten kon oplossen met een hoestdrankje, en ze had ook gezien dat groentesoep ook goed was daarvoor. En dat is technisch gezien het verhaal van groentesoep kort en bondig

Confession: Ik denk dat hier serieus een bokker achter zat die nu nog hard lacht elke keer dat het weer omhoog komt :Y)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:24

Ik zit te wachten tot iemand komt confessen dat diegene pokemon is. :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:26

Dit is wel HET topic ervoor :D Dus pokemon kom maar op

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:35

Oh my god is er iemand vermoord door een roltrap? Nu durf ik al helemaal niet meer :wow:
Maar toch ga ik want ik ben ook zo lui als wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:43

Confession: ik ben echt lui. Net tanden gepoetst in de badkamer. Ben ik in mijn slaapkamer ligt de pyjama nog in de badkamer 5 meter hiernaast. Teveel moeite dus heb schone gepakt :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:46

confession... ik zag vanochtend een spin in huis, heb de hele dag het thuiskomen uitgesteld, omdat ik het zelf weg moest gaan halen.
ik heb de stofzuiger gepakt, stang uitgeschoven, stofzuiger aangezet (zodat spin ana geluid kon wennen en niet van schrik zou vluchten)
en daarna nog een paar min zo gestaan:
Afbeelding
om moed te verzamelen.
blijft het beest aan de muur plakken!

maar het is gelukt, heb een kwartier na getrild :')