In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:00

hannico09 schreef:
Ik ben nog geen stap verder. We waren gister avond weg en op de terugweg (rond 23u) zat hij te appen. Dan krijg ik al een knoop een m'n maag en heb ik de neiging de handdoek in de ring te gooien. Hij zegt dat toch niet wie het is of hij zegt dat het z'n beste vriend is. Kan best zo zijn natuurlijk,maar ik ga van het ergste uit.

Zijn we thuis is ie weer de lieve vriend waar ik gek op ben en komt van het een het ander.

Ik hou niet van veranderingen en ben dus ook niet goed in knopen doorhakken.
Al moet ik zeggen dat de momenten waarop ik denk dit kan zo niet langer, ik moet weg bij hem voor ik mezelf gek maak meer en meer de overhand gaan krijgen.

En zo gaat de rest van je leven eruit zien als je bij hem blijft. Hoop voor je dat je de moed kunt verzamelen om er een punt achter te zetten. Sterkte!!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:13

slimmerik schreef:
En zo gaat de rest van je leven eruit zien als je bij hem blijft. Hoop voor je dat je de moed kunt verzamelen om er een punt achter te zetten. Sterkte!!

Waarom wil jij de ´discussie´ beperken tot haar vertellen dat ze er een punt achter moet zetten? Daar kan jij wel op blijven hameren, maar jij hebt noch het hele plaatje, noch de relatieve prioriteiten én draagt geen enkele consequentie van jouw stoken.
Er is heel wat meer dan een punt erachter zetten en verder ís dat niet zo eenvoudig en dan gelijk over als dat intikken voor jou.

Mbt déze draad is het erg eenvoudig. Die is afgrond want gaat nu ergens anders over.

Ze hééft erover gesproken en wat nu? = ander onderwerp; hoe de balans in een relatie voor alle betrokkenen positief te houden?
Daar mag hier van jou en andere niet over gepraat worden dus klaar ermee :)*

k_m

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:16

HC, waarom kan jij niet gewoon je post direct op TS richten met advies, Ipv heel de tijd andere mensen hun advies te ontkrachten?? Echt waar er is een nieuw topic, ga daar discussieren met mensen die dit effectief willen.

TS, ik heb het gevoel dat jullie er nog niet goed genoeg over hebben gesproken. Je mag je niet laten doen, je hebt alle recht om je zorgen te maken, en je bv eens kwaad te maken als hij niet wil zeggen met wie hij zit te appen! Laat aub niet te hard over je heen lopen, loop niet meteen weg van hem, maar ga een gesprek aan. Maak je desnoods kwaad, maar je zult toch echt wat nodige antwoorden van hem moeten krijgen.. Anders ga je misschien bij hem weg met het gevoel 'wat als'. Probeer zekerheid te creëren over de situatie, zodat jij rationeler kan beslissen..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:25

*knip* zwaar off-topic :o

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:25

TS is dat niet de werkelijke reden dat je blijft?

Dat je niet gelukkig bent met hem maar de angst om alleen verder te gaan groter is?

Toch zul je een beslissing moeten maken voor je eigen leven :j
Misschien helpt het als je een tijdje uit huis gaat zodat je afstand kan nemen van de situatie.

Maar moeilijk zal het blijven of je nu beslist of over een jaar. :(:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:28

hannico09 schreef:

:(:)

Maar hebben jullie nog wel weer écht gepraat?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:40

Andere nieuwe draad;
Een punt achter een relatie zetten is alleen dát met schrijven.
Subtitel;
In de werkelijke wereld is er een lawine van wereldse zaken welke geregeld moeten worden.
of
Internet raadgevers dragen geen consquenties.

Igv de TS komt weg gaan neer op een relatieprobleem verruilen voor geen relatie en een berg wereldse problemen.
Daarbij komt nog dan in een conflictsituatie uit elkaar gaan nooit via makkelijke oplossingen van de wereldse problemen gaat.

Sterkte Winged.
Realiseer je dat geen beslissing óók een beslissing is. Namelijk die voor niets doen, de situatie accepteren. Dat werkt alleen wanneer je er achter staat, kan leren erachter te staan. Indien niet dan gaat het rotten.
Jullie moéten (niet van mij maar voor beider geluk) samen tot een balans komen welke voor beiden positief is.
Hoé is niet het onderwerp dus :x
Hier is helaas geen ´beste´ in.
Nogmaals sterkte.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:42

Huertecilla schreef:
Sterkte Winged.
Realiseer je dat geen beslissing óók een beslissing is. Namelijk die voor niets doen, de situatie accepteren. Dat werkt alleen wanneer je er achter staat, kan leren erachter te staan. Indien niet dan gaat het rotten.
Jullie moéten (niet van mij maar voor beider geluk) samen tot een balans komen welke voor beiden positief is.
Hoé is niet het onderwerp dus :x
Hier is helaas geen ´beste´ in.
Nogmaals sterkte.

Hoezo heb ik nou weer sterkte nodig? Hoewel ik weet dat mannen en communicatie en begrijpend luisteren/lezen een lastige opgave is?

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 13:00

Uhgg TS ik weet precies hoe jij je voelt. Lijkt wel een beetje alsof ik het verhaal van mij en mn ex lees.
Als er al op zn bucketlist staat dat hij een keer "kei hard" vreemd wil gaan, en jij er niet achter staat, wat doe je dan nog bij hem? Als het al op zn lijstje staat is er een grote kans dat ie t een keer zal doen. Is het niet bij jou dan misschien wel bij zn volgende relatie.
Ik zou er gewoon mee ophouden, je maakt jezelf hier alleen maar "kapot" mee..

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 13:06

Hoe langer je hier mee door gaat hoe langer je de pijn moet ondergaan en de twijfel en de onzekerheid. Je weet dat hij elk moment met ieder meisje waar hij zich tot voelt aangetrokken het bed in kan duiken. Wil je wachten tot dit gebeurd en nog meer pijn ervaren? Volgens mij is dit geen kwestie meer van OF het gebeurd, maar WANNEER het gebeurd. Ik zou er persoonlijk niet meer kunnen leven.
Ik zie dit echt als een pleister, beter maar snel eraf trekken en even heftig pijn hebben, dan constant pijn lijden die langer duurt en die je uiteindelijk ook echt helemaal gaat slopen.
Maar een statement naar hem en zeg wat jij wilt, gaat hij daar niet in mee dan houd het op toch...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 13:53

hannico09 schreef:
Ik ben nog geen stap verder. We waren gister avond weg en op de terugweg (rond 23u) zat hij te appen. Dan krijg ik al een knoop een m'n maag en heb ik de neiging de handdoek in de ring te gooien. Hij zegt dat toch niet wie het is of hij zegt dat het z'n beste vriend is. Kan best zo zijn natuurlijk,maar ik ga van het ergste uit.

Zijn we thuis is ie weer de lieve vriend waar ik gek op ben en komt van het een het ander.

Al moet ik zeggen dat de momenten waarop ik denk dit kan zo niet langer, ik moet weg bij hem voor ik mezelf gek maak meer en meer de overhand gaan krijgen.

Als je hem vraagt met wie hij appt, wat zegt hij dan?
Hebben jullie verder nog niets besproken? Dus hij heeft niet gezegd wat hij ermee gaat doen en jij hebt niet gezegd wat je ervan vind?

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:45

Moderatoropmerking:
Regels en richtlijnen LZP: 'Dit forum is niet bedoeld voor off-topic gaan en voor slowchat',vanaf hier dus graag alleen antwoord op de vraag die door de TS gesteld is. Alle off-topic berichten zullen verwijderd worden

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:49

Met alle respect voor het moderatorteam, houdt de instructie in dat de draad gesloten dient te worden: De TS is inmiddels vérder dan het antwoord op de vraag.

NatalieLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:13

Nou TS wat klote allemaal! Ik hoop dat je voor jezelf eruit komt! Maar ik geloof dat dat wel goed gaat komen. Laat je niet leiden door schaamte of leugens. Maar geniet altijd van wat je doet en van de keuzes die je maakt. Nu lijken ze misschien lastig maar wie weet hoe je er over een paar jaar over denkt! Deze keuze ligt ook geheel bij jou en niemand anders. Wij kunnen je wel allemaal een hart onder de riem steken maar uiteindelijk moet je het toch echt zelf doen! Succes ermee

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 14:08

EEEEIINNDEEELIIIJJKK een moderator. Ik begon me al af te vragen hoe het toch komt dat andere topics meteen op het matje geroepen worden en er hier grofweg 30 pagina's offtopic gezeverd kan worden.

TS, Verandering schrikt je af, waardoor knopen doorhakken moeilijk is. Herken ik mezelf ook erg in. Probeer al die praktische dingen even van je af te zetten en alleen maar na te denken over je relatie. Kun je gelukkig worden met hem? Zo ja, kun je dat op deze manier? Gesloten voor discussie en een behoorlijk risico dat hij een keer thuiskomt van een ander? Als het antwoord ja is kun je gerust blijven. Als het antwoord nee is kun je alvast wat praktische zaken gaan regelen.

Ik heb het ook gedaan, ik was volledig afhankelijk. Zijn huis, zijn auto en geen geld. Mij is het ook gelukt. Dus wees niet bang voor die verandering, je zal er alleen maar beter van worden.

Door verandering groeit men.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 18:59

Heb je nog gesproken met je vriend TS? Blijft hij bij zijn 'bucket list'?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:11

Ts, waarom laat je dit zo lang aanslepen? Ik snap dat niet zo goed, je kan zoiets toch vrij vlot helder krijgen als je met elkaar kan praten? Of hoop je stiekem dat hij wel gaat bijdraaien?
Is het je al duidelijk wat hij bedoeld met vreemdgaan? Is hem delen uberhaupt wel een optie voor je? Want als je dat niet wil/kan, dan heeft deze relatie echt geen toekomst.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:16

TS denk je er ooit klaar voor te zijn om de confrontatie aan te gaan? Door het te negeren bestaat het niet?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:21

'Niet kiezen' is ook een keuze.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:07

Ik vind het toch wel raar dat ik hier heel veel pagina's moet doorzoeken wil ik ts haar reacties vinden. .

Hoe gaat het nu?
Ik vind eigenlijk ook dat je er erg lang in blijft hangen. Als ik jou was zou ik echt even heel goed met hem gaan praten ook al is dat lastig.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:11

chaatje16 schreef:
Ik vind het toch wel raar dat ik hier heel veel pagina's moet doorzoeken wil ik ts haar reacties vinden. .

Hoe gaat het nu?
Ik vind eigenlijk ook dat je er erg lang in blijft hangen. Als ik jou was zou ik echt even heel goed met hem gaan praten ook al is dat lastig.

Tip

Boven jou bericht staat in het zwart "geplaatst"
Kijk je bij een bericht van de TS staat daar in het oranje "door de topic starter" Klik daarop en je ziet alleen de berichten van de ts :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 15:39

sallandval schreef:

Tja.
Sneu.
Onderdeel van een bucketlist zijn in negatieve zin.

Ik snap TS dus duidelijk niet.
Hoe gek je ook bent op iemand, nooit mag jij minderwaardig zijn in de relatie en alles maar pikken wat een ander doet, om die relatie te behouden.

Afstand nemen lijkt mij een goede optie.
Er zijn meer vissen in de zee. ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:23

MarvanTom schreef:
sallandval schreef:

Tja.
Sneu.
Onderdeel van een bucketlist zijn in negatieve zin.

Ik snap TS dus duidelijk niet.
Hoe gek je ook bent op iemand, nooit mag jij minderwaardig zijn in de relatie en alles maar pikken wat een ander doet, om die relatie te behouden.

Afstand nemen lijkt mij een goede optie.
Er zijn meer vissen in de zee. ;)

Volgens mij zegt TS ook nergens dat ze het zozeer 'pikt', maar dat ze met name in dubio zit. Het zal ook met 'houden van' te maken hebben. Vergeet niet dat wij vanaf de zijlijn meekijken en hier rationeler naar kunnen kijken dan TS.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:21

Jolien87 schreef:
Vergeet niet dat wij vanaf de zijlijn meekijken en hier rationeler naar kunnen kijken dan TS.

en geen benul hebben van wat voor hén allemaal bij komt en belangrijk is :)*

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:32

hannico09 schreef:
Zo, wauw. Even snel bijgelezen. De PB's heb ik wel zo veel mogelijk proberen te beantwoorden tijdens de vakantie.

Gisteravond laat thuis gekomen van echt een gezellige vakantie. Ik moest zeggen, dat we niet veel in het hotel waren en niet vaak op de wifi zaten en er dus ook niet veel geappt werd.
De terugreis werd ik al wel zenuwachtiger, want nu moest het hoge woord eruit...

Het goede nieuws is dat hij niet verliefd is op haar. Maar wel lichamelijk tot haar aangetrokken is. Hij wil mij niet kwijt, maar hij wil/kan niet veranderen. Als hij daadwerkelijk met haar afspreekt weet hij ook niet hoe ver hij zou gaan. Zo is hij. Take it or leave it was de boodschap.

Meid.. even serieus... ik heb nu al je berichten gelezen maar kom op, waar is je zelfrespect ?

Je zegt : Het liefst zou ik ook gewoon hard wegrennen, maar ik ben nog ' gewoon' stapelgek op hem.

Dat zeg je goed, JIJ bent stapelgek op hem.. hij niet op jou.. anders had hij dit nooit gewild en koos hij voor jou!!

Geloof me, ik heb ook in dit soort situaties gezeten en in het begin denk je ik kan niet zonder hem en jank jank jank... maar ga lekker je eigen ding doen, zoek contact met nieuwe leuke single jongens.. en zodra je over hem heen bent en je vind een jongen die echt stapel gek op jou is.. denk je waarom heb ik zoveel tijd verspild aan iemand die zo deed als jou vriend nu doet...

Je verdiend beter ! :(:)