Ik kan echt niks weggooien.
Foto's bewaar ik ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foto's bewaar ik ook.
Rosannee_ schreef:Supergoed!
Brengt mij gelijk op het volgende, want doen jullie met alle spullen die je hebt gehad van je ex?

nou en. Ik ga zeker een keer gebruik maken van je aanbod, mits hondjes meekunnen. Ik ben bang dat ik die niet langer dan een dag kan wegwerken. Desnoods tentje in de tuin, dan ben ik al helemaal blij. Alleen er komen zal denk ik twee dagen kosten, ik red dat van zijn levensdagen niet in een keer
. Hangt alleen af van hoe het gaat met Connor en stal.
een dag hondloos en heel veel wild gezien
. 20 vrijgezelle edelhert mannen, 10 dames met jong,een aantal reeen, een wildzwijn die de dames het leven zuur maakte door continue heen en weer te racen door de kudde
.voor het eerst een levende jonge koekoek die gevoerd werd door een minivogeltje. Een heel grote vleermuis met spanwijdte van denk ik minstens 40 cm.
die stond meteen na een bocht op een 30 m opmhet fietspad te kijken. Dan zijn ze best wel groot.
vannacht illegaal geslapen in de transit. En net een biefstukje eruit gehaald om vanavond in mijn uppie te gaan bbqen.
Kampeerspullen is wel al gesplitst zo n beetje. Hij heeft twee nieuwe tenten gekocht en ik moest wel omdat beiden aan vervanging toewaren.pannen, gasflessen en koelkast is nog wel gedeeld.
Maanden gevoelens weggestopt voor crush-collega, en nu gaat hij bijna weg en ik kreeg hoop dat als ie weg ging ik misschien toch nog een kans maakte. Gevoel was weer helemaal terug aan het komen, ik had wel altijd al kriebels als ik hem zag, maar hij was ook echt weer aan het plagen en contact zoeken en ohhh toen vroeg ik hem weer eens af te spreken en "wist hij niet of dat wel zo verstandig was, want straks zou alles zich weer herhalen" (hebben het een tijd heel leuk gehad, maar hij was bang dat ik hem leuker vond dan andersom).. dus een beetje terug bij af en ohhh ik ga hem missen. Zit in dubio of ik hem, als hij weg is, nog moet vertellen wat ik nog wil zeggen. Als in, ik ga hem toch nooit meer zien en ik wil nog zoveel kwijt..