Supergoed! Brengt mij gelijk op het volgende, want doen jullie met alle spullen die je hebt gehad van je ex?
Ik mis mijn ex heel erg en hoop echt dat het ooit goedkomt... Ik heb vorige week alle spullen in een doos gestopt en er een brief bij geschreven. Mocht het ooit nog goedkomen dan gaat de doos weer open...
Ja dat heb ik ook eens gedaan toen we tijdelijk uit elkaar waren, kwam weer goed en toen was ik heel blij dat ik alles nog had.. Dus dan zou ik als ik jou was het ook zeker bewaren.
Ik bewaar het denk ik ook, misschien over een tijd kan ik het nog weggeven aan iemand of verkopen. Toch jammer want ik was wel blij met mn ketting.
Ik heb het vandaag toch gedaan gemaakt. Ik moet echt mezelf even terugvinden voordat ik zeker kan weten of ik mry onze relatie door kan gaan. Of er ooit nog genoeg gevoel terug kan komen van mijn kant.. Maat pff wat is dit moeilijk, het voelt vreselijk! Ik blijf hier nog wel even meepraten.
Ben er nog niet uit wat ik met alle spullen van hem ga doen. Een deel houden en foto's enzo maar opbergen. Hij was wel 4 jaar mijn leven
Gefeliciteerd Denies! Leonoor wat super lief! Eline lastig
Foto's van mijn exen heb ik allemaal gewoon nog (wel opgeborgen). Veel spullen heb ik niet gekregen dus weinig keuzes gemaakt daarover
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-08-15 11:50
Eline dapper gedaan. En welkom voor de knuffels, heb ze hard nodig. Ik snap het ook nog steeds niet, bijna 25 jaar getrouwd, waren al bezig om een reis ervoor te boeken en dan whap. Over.
Leonoor en al zou je me volgen nou en. Ik ga zeker een keer gebruik maken van je aanbod, mits hondjes meekunnen. Ik ben bang dat ik die niet langer dan een dag kan wegwerken. Desnoods tentje in de tuin, dan ben ik al helemaal blij. Alleen er komen zal denk ik twee dagen kosten, ik red dat van zijn levensdagen niet in een keer . Hangt alleen af van hoe het gaat met Connor en stal.
Ik ben op de hoge veluwe geweest, de camping ervan is heel betaalbaar, goed sanitair, en normaal erg rustig. Al was het dit weekend vooral een gekkenhuis inclusief gillende kindjes. Ben de dag erop naar een andere plek verkast, was een stuk beter. een dag hondloos en heel veel wild gezien . 20 vrijgezelle edelhert mannen, 10 dames met jong,een aantal reeen, een wildzwijn die de dames het leven zuur maakte door continue heen en weer te racen door de kudde .voor het eerst een levende jonge koekoek die gevoerd werd door een minivogeltje. Een heel grote vleermuis met spanwijdte van denk ik minstens 40 cm.
en een heel fikse edelhert man waar ik bijna met de scootmobiel tegenaan reed. die stond meteen na een bocht op een 30 m opmhet fietspad te kijken. Dan zijn ze best wel groot. vannacht illegaal geslapen in de transit. En net een biefstukje eruit gehaald om vanavond in mijn uppie te gaan bbqen.
Spullen, gewoon blijven gebruiken waarom niet? Ik zou niet weten wat ik er anders mee moet doen. Gaat nog een hele kluif worden om alles te gaan verdelen. Zoveel jaar en veel gebruiken we beiden. Blee zo geen zin in. Kampeerspullen is wel al gesplitst zo n beetje. Hij heeft twee nieuwe tenten gekocht en ik moest wel omdat beiden aan vervanging toewaren.pannen, gasflessen en koelkast is nog wel gedeeld.
De grootste horde die ik moet nemen is dat ik op de een of andere manier voldoende hulp ga krijgen met dingen. Vanwege mijn handicap en gezondheid kan ik veel beperkt of niet en ben gebonden aan een aangepaste woning. Allimentatie zal heel hard nodig zijn omdat mijn wao bij lange na niet toereikend is omdat ik met 4 uur uiteindelijk ben uitgevallen. En helaas zal ik zeer waarschijnlijk moeten stoppen met paarden als de oudste tinker is overleden. Ik red het kwa energie totaal niet om dat erbij te blijven doen. En volpension is niet betaalbaar.
Verschrikkelijk om die keuzes te moeten maken karuna! Ook je paard, ik zal straks ook die keuze moeten maken. Heb ze nu aan huis maar drie in pension gaat bij mij ook niet lukken
Karuna, dat lijkt me allemaal zo moeilijk om zoveel praktische dingen te moeten regelen. Ik ben echt blij dat ik hem nu even niet hoef te zien en te spreken, dat lukt mij momenteel gewoon niet om met hem een normaal gesprek te voeren. Veel sterkte en knuffels!
Over bizar gesproken ... gisternacht heb ik weer gedroomd over mijn ex. Schijnbaar als ik echt heel moe ben gebeurd dat. Maar het enige wat ik me herriner is dat we naast elkaar zaten, elkaar aan keken en zeiden 'We zijn niet meer samen he?', en toen was het even stil en een soort zucht, 'Nee ... nee dat klopt ...', en die twijfeling kwam er zo keihard door heen.
Bah, heb er de hele dag over na gedacht ... en dan vanmiddag een date. Oh hemeltje lief ..
Op zich was het best gezellig, hij heeft goed zijn mond bij (wat soms ook wel weer irritant was) Merk wel dat hij volwassen is en weet waar zijn toekomst hem brengt, maar ik voel me in die zin verder niet echt tot hem aangetrokken .. Was gezellig, als vrienden ja.
Het was inderdaad ook echt wel een man. Hij zag er ook echt niet verkeerd of iets uit, maar voel gewoon niet die klik .... mijn ma zegt dat ik zoiets moet laten groeien maar daar heb ik geen goede ervaringen mee.
En ik kan er ook niet tegen als mensen naar me gaan zitten staren, en dat deed ie dus wel .. ook toen ik aangaf dit niet fijn te vinden. En vooral was t ook heel erg van 'de volgende keer', en zulk soort dingen, alsof ik eigenlijk al aan hem vast zat bijv
Als de klik er niet is, komt er ook niks. Als er dan wel wat komt, is het fake. Vaak..
Ik heb de klik ook niet zomaar. Voel het wel bij sommige jongens maar tot nu toe was het niet echt.. Heb het na me relatie 1 keer nog gehad, wel een heel fijn gevoel.
Ego-post. Heb een mega-sentimentele bui Maanden gevoelens weggestopt voor crush-collega, en nu gaat hij bijna weg en ik kreeg hoop dat als ie weg ging ik misschien toch nog een kans maakte. Gevoel was weer helemaal terug aan het komen, ik had wel altijd al kriebels als ik hem zag, maar hij was ook echt weer aan het plagen en contact zoeken en ohhh toen vroeg ik hem weer eens af te spreken en "wist hij niet of dat wel zo verstandig was, want straks zou alles zich weer herhalen" (hebben het een tijd heel leuk gehad, maar hij was bang dat ik hem leuker vond dan andersom).. dus een beetje terug bij af en ohhh ik ga hem missen. Zit in dubio of ik hem, als hij weg is, nog moet vertellen wat ik nog wil zeggen. Als in, ik ga hem toch nooit meer zien en ik wil nog zoveel kwijt..