Haha dat is een nieuwe ontwikkeling heb altijd wel een slanke taille + brede heupen gehad maar de tetten zijn er pas sinds een paar weken..
xRoosss
Geplaatst: 08-04-15 12:46
Kleurtjes staan je prachtig Em, moet je vaker doen! En de combi skater rok en crop top ook vind het rokje persoonlijk niet mooi maar dat komt door de ribbeltjes, daar heb ik niks mee en nooit meer zeiken over je boezem, niks mis mee
DaisyDarling
Geplaatst: 08-04-15 12:47
Looking cute Em! En als je ooit nog zeurt om je boezem, ruilen we hoor
velvetblack
Geplaatst: 08-04-15 12:48
Wat zijn je tips en trics Emmaa? geef mij tetten en taille tips
xSannee
Geplaatst: 08-04-15 12:48
Welke pil heb jij Emma? (was door de pil toch? Of verwar ik je nu met ander topic/persoon?)
Nee staat je heel goed! Leuk zo Wel fris voor vandaag haha. Vind het hier in ieder geval niet echt heel warm.
Anoniem
Geplaatst: 08-04-15 12:49
Hahaha ik klaag er ook niet over hoor Vind het een top ontwikkeling
En vind dit rokje ook niet mega flatterend, maar had even niks anders meer schoon liggen haha
Ik ben idd overgestapt naar een andere pil, heb hwt idee dat het daardoor komt haha. Terwijl hij maar een hele kleine slag zwaarder is dan mijn vorige pil, is in principe dezelfde maar dan generisch.
Hier in Utrecht is het super lekker warm haha. Heb er een dun jasje overheen en thats it!
Je klaagde altijd dat je boezem klein was toch? Welke cup is het nu dan? Ik heb maar een A cup dus voor mij lijkt alles groter dan dat HUGE. Je borsten zijn HUGE Emma.
Haha mijn boezem was ook altijd aan de kleine kant vergeleken met de rest van mijn figuur. Maar kreeg ineens een groeispurt van 2 cups.. Heb nu een kleine D of een grote C
Ik val over het algemeen wel af nu, maar m'n tetten blijven maar groeien haha. Enige nadeel is dat ik al m'n bh's opnieuw heb moeten kopen..
_mexx_lady_
Geplaatst: 08-04-15 13:27
Waauuwww Emma lekker ding! Staat je super goed die kleurtjes
Ik wil ook jou pil! Heb van mijn pil totaal geen verandering gemerkt behalve dat ik er een stuk wisselvalliger van ben geworden en ik totaal onleuke stemmingswisselingen doe :p
Ik val ook wel af ja, maar met redelijk veel dedication ben echt sinds ik die pil ben gaan slikken behoorlijk veel aangekomen. Was als jong meisje echt een sprietje. Oh en inderdaad, die stemmingswisselingen zijn echt horrible. Arm vriendje soms. Kan echt helemaal uit mijn plaat gaan om iets, en dan achteraf niet weten waarom haha.
Maareh, nieuwe BH's shoppen is niet zo erg toch vind ik altijd wel leuk haha.
Vind idd die kleur blauw je erg mooi staan trouwens Emma!
Nieuwe BH's shoppen vind ik ook altijd wel leuk haha. Jammer dat ze relatief duur zijn voor iets wat maar weinig mensen te zien krijgen
De pillen (heb inmiddels al 3 verschillende gehad) hebben bij mij weinig verschil gebracht, niet in stemmingswisselingen en niet in gewicht Wordt met de pil die ik nu heb gewoon helemaal niet meer ongesteld, wel weer een pluspunt haha.