Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hypotheekadviseur komt er om kwart voor vijf nog even mee dat "oepsie" de geldverstrekker toch niet NHG volgend is, zoals hij zei, en dus slechts 103% financiert en geen 106% (wat onder voorwaarden dus nog wel mogelijk is en wat ik op voorhand al had aangegeven en waar alles op gebaseerd is, inclusief het verbouwingsplan). Wat mij dus volkomen onverwachts met een gat van enkele duizenden euro's opzadelt
Napie schreef:Hier hetzelfde probleem....kopers hebben opnieuw een week uitstel gevraagd. Nu volgende week vrijdag hopelijk duidelijkheid. Dat is twee weken voor de oplevering en de aankoopvan ons nieuwe huis
Moska schreef:Ze zijn echt traag momenteel, zal ongetwijfeld met vakanties te maken hebben, maar dan nog. Het gaat niet om een pakje boter wat je koopt!
En ding is zeker, ik ga geen reclame maken voor de tussenpersoon.
). En daar ben ik uiteraard heel blij mee!
Napie schreef:En weer een tegenslag.....onze eigen hypotheek blijkt nog niet op orde te zijn terwijl dit was beloofd al te zijn afgerond. Ons voorlipige koopcontract loopt dit weekend af..... pffff, weet hey even niet meer. Twee weken voor de verhuizing