Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 19:27

Aan klanten die aan mijn kassa stonden te bellen terwijl ik ze hielp.
Aan klanten die meer dan 1 nutrilon pak babyvoeding komen halen terwijl de regel is dat ze er maar 1 mogen pakken

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 19:32

Mijn eigen uitstel gedrag :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:16

Aan de nekpijn die uitstraalt naar mijn hoofd en schouder, de hele dag al.
En aan het werk van mijn vriend, waar ze meetings plannen op fiets woensdagavond, zodat ik mijn vriend dus de hele dag niet heb gezien vandaag (ik ben om 5 uur opgestaan, dus ga zo slapen, hij is nog niet eens klaar en moet ook nog drie kwartier rijden).

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:24

denisesilver schreef:
Het schijnt dat je stof beter opslaat als je sport, duss loopbandje met lesboeken! Overigens zit ik nu ook alles uit te stellen :')

Ik zal het komende tentamenperiode eens proberen :')

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:39

Aan de buren die altijd een keiharde bas op hebben die je bij ons in het hele huis hoort :( en dat mijn vader al heel vaak is gaan llagen maar er niks veranderd is

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:53

Aan het feit dat ik net mn rijbewijs hebt wat natuurlijk super is ! Maar mama had gezegd dat ik haar auto af enntoen mocht pakken ennn verzint ze ellen keer wel iets waardoor ik alleen met haar samen kan rijden. Nu ben ik gewend aannde auto, maar moet ik eerst even de hellingproef proef met haar er naast doen.. Zo is er elke keer wel weer wat, ik snap best dat een auto uitlenen nniet zomaar iets is, maar het is lastig dat ze elke x wat nieuws verzint.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:55

Mijn slechte cijfer voor duits, mijn ongemotiveerdheid mbt school, de examenstress, op dit moment alles was met school te maken heeft eigenlijk.. :(

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:56

M'n paard die ging sterrenkijken nadat ze een kwartier echt TOP had gelopen. En aan mensen die zeggen dat ik chagrijnig ben terwijl ik m'n vrolijkste dag heb.. zucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 21:59

Aan de banden van m'n auto.. Ben er nu al twee keer mee terug geweest en ze blijven voor maar leeg lopen allebei. Ben echt geneigd om nog een deuk in m'n auto te schoppen :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:11

Aan mijn verschrikkelijke nieuwe stage. Vandaag 2e dag en ik kwam er voor de 2e keer jankend weg.. Bah bah. Hoop voor t weekend nog een andere plek te vinden ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 00:14

Mensen die 'my proud' typen in plaats van 'my pride' :+

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 07:19

Aan computers!! Kan ze niet meer zien!!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:18

Mijn moeder. Zo traag als kak, een oma is er niets bij! :roll:

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:25

Aan minn werkgever!!!!!!! -:(-
Ben echt zo boos!!!!
Deze week zou ik niet werken ivm met mijn lessen voor ruiterbewijs.
Dinsdag viel ik in voor een vriendin, geen probleem, kijk ik op het rooster sta ik voor woensdag en vrijdag ingeplant?? Woensdag kon ik gelukkig wel maar wel met een boze moeder maar ja voor 1x maar. Nu zoek ik vervanging voor vrijdag en ik kan echt NIE-MAND vinden en ik heb al een week afgesproken dat een vriendin komt logeren (vanuit de andere kant van het land) en zaterdag equiday en nu kan dat allemaal niet door gaan omdat IK MOET WERKEN!!!!!!! ik gebeld, eigen verantwoordelijkheid (hoe kan dat als ik er zonder over leggen zomaar word opgezet?!?!?!) nu een andere teamleider contacten of ik dan eerder mag werken die dag (dus niet s'avonds) zeer waarschijnlijk niet omdat er dan geen vracht word geleverd. Ik word hier ZO ONTZETTEND KWAAD VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben echt zo onmogelijk boos!!! Hebben jullie eventueel nog tips???

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:40

lienieminie schreef:
Ben echt zo boos!!!!
Dinsdag viel ik in voor een vriendin, geen probleem, kijk ik op het rooster sta ik voor woensdag en vrijdag ingeplant?? Woensdag kon ik gelukkig wel maar wel met een boze moeder maar ja voor 1x maar. Nu zoek ik vervanging voor vrijdag en ik kan echt NIE-MAND vinden en ik heb al een week afgesproken dat een vriendin komt logeren (vanuit de andere kant van het land) en zaterdag equiday en nu kan dat allemaal niet door gaan omdat IK MOET WERKEN!!!!!!! ik gebeld, eigen verantwoordelijkheid (hoe kan dat als ik er zonder over leggen zomaar word opgezet?!?!?!) nu een andere teamleider contacten of ik dan eerder mag werken die dag (dus niet s'avonds) zeer waarschijnlijk niet omdat er dan geen vracht word geleverd. Ik word hier ZO ONTZETTEND KWAAD VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aangeven dat je vrij gevraagd heb? Misschien is het een foutje, kan gebeuren toch :)
Tenminste, als je het ruim van te voren aangegeven heb. Staat het niet op papier/mail oid? Hoe gaat dat?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:07

lienieminie schreef:
Ben echt zo boos!!!!

Je kan je ook altijd nog ziek melden als ze maar blijven beweren dat je geen vrij hebt gevraagd. Jammer maar helaas voor hun dan ;)

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:18

Geloof me, dan kun je fluiten naar je baan..
Ze weten dat ze andere plannen heeft en niemand kan regelen.
Als je dan 'ineens' ziek bent en later bijv. allemaal foto's van equiday enzo op social media mogen ze je er zo uitknikkeren.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:34

Carr_friesje schreef:
Geloof me, dan kun je fluiten naar je baan..
Ze weten dat ze andere plannen heeft en niemand kan regelen.
Als je dan 'ineens' ziek bent en later bijv. allemaal foto's van equiday enzo op social media mogen ze je er zo uitknikkeren.

Als je van te voren netjes vrij hebt gevraagd? Sta je toch wel erg sterk dacht ik zo. Ik heb het ook weleens geflikt bij mijn vorige werk, ik ben er uiteindelijk zelf gestopt omdat ze hetzelfde kunstje bleven flikken (de tijden op het rooster ineens veranderen enzo)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:45

Ik heb geen vrij gevraagt voor vrijdag, alleen op donderdag&zaterdag omdat dat de enige dagen zijn dat ik werk (ik denk al een half jaar) dinsdag ging ik invallen, keek ik op het rooster, stond ik opeens op woensdag en vrijdag...? Gwn zonder overleg etc. En dan is het 'mijn verantwoordelijkheid' om maar vervanging te zoeken terwijl hun ook totaal niet hebben overlegt!! Zoals ik al zei als ik dinsdag niet inviel, zou ik het rooster nooit gezien hebben en gister dus helemaal niet op zijn komen dagen (laat staan vrijdag)

Ik kan mij idd niet meer ziek melden en dergelijke

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:48

Gewoon aangeven dat je niet kan en dat het niet is overlegd. En anders hogerop gaan.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:50

Heb ik dus al gedaan etc heb met de teamleider van morgen contact gehad, met mijn werkgever etc. Maar nergens komt een zinnig woord uit :n

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:51

Aan Mn vriendje, die zn muziek belangrijker vind dan zn vriendin , de eikel...

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:54

Ik erger me nu aan de kou in de bus, die bussem zijn eigenlijk altijd ontzettend warm en net nu, wanneer ik een rokje en panty's aan heb moet ie koud wezen :x

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:18

*knip*

Verkeerde topic :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:47

jes_sam schreef:
Ik erger me nu aan de kou in de bus, die bussem zijn eigenlijk altijd ontzettend warm en net nu, wanneer ik een rokje en panty's aan heb moet ie koud wezen :x

Dat schijnt normaal te zijn als de zon naar buiten komt, hier ook al :x