MariekeB schreef:Ik zie echt het probleem niet hoor.
Als 1 vd twee binnen een relatie vreemd gaat dan heeft dat een reden :
- niet monogaam aangelegd... dan wordt hij/zij dat ook nooit
- slechte sex in de relatie
- slechte relatie maar teveel wat nog bind om echt uit elkaar te gaan
Gelijk uit elkaar gaan naar vreemd gaan vind ik ook bizar. Ik ga toch geen jarenlange relatie opgeven omdat het een keer een paar maanden niet lekker liep en we domme dingen hebben gedaan. Daar praat je over ... je gaat samen aan je relatie werken en je kunt er weer een tijdje tegenaan.
Het is mij te makkelijk om zo als bedrogene in de slachtofferrol te schieten ... alsof het je aangedaan is ... Je was er zelf bij, het heeft een oorzaak.
Een relatie van anderhalf jaar ... dan "begint" het wel iets anders te worden. En als betreffende man elke keer naast zijn huidige relatie een andere "echte" relatie heeft dan is het niet iemand die ooit weggaat bij zijn vrouw. En weet je ook dat dit eindig is, En dat hij na jou waarschijnlijk wel weer een nieuwe relatie voor erbij neemt.
Ilayda : als je man alleen een neukertje nodig had.. dan had hij het ook wat vaker met zichzelf onder de douche kunnen doen, of vaker bij jou kunnen proberen. Over het algemeen is er toch iets anders aan de hand. Dat je boos op de ander bent snap ik. Maar dat je zo uit je plaat gaat tegen haar geeft toch wel een beetje een beeld dat er heel veel in je relatie speelt. Je had ook het gesprek met haar aan kunnen gaan, met haar kant van het verhaal , had je meer geweten dan je nu weet en beter een beslissing kunnen nemen over hoe je met je man verder wil.
Ze kan geen Nederlands dus dat is niet echt makkelijk 
In de tijd dat mijn man vreemd ging was onze relatie heel erg goed, we hadden bijna elke dag sex. Dus dat was het probleem sowieso niet