Ik heb zaterdag housewarming voor een deel van mijn vrienden, ik moet nu toch echt vaart gaan maken met die puzzel want die moet toch eigenlijk wel voor het feestje af zijn
Ik ook niet en vind de cartoons met weinig grote vlakken erg leuk! Bij moeilijk puzzels verlies ik snel mijn interesse en kan hij erg lang liggen. Vaak word ik dan pas weer gemotiveerd als ik een nieuwe puzzel heb waar ik graag aan wil beginnen. Ik MOET dan van mijzelf die oude eerst afmaken.
SdaphneS
Geplaatst: 13-02-17 20:35
Leuk dat het topic zo actief is!
Wij hebben de puzzel weer af. Maar gaan nu even een pauze inlassen. Wil wel weer eens aan tafel eten. Haha.
MissCharlie
Geplaatst: 14-02-17 23:08
Ik heb mijn eerste 1000st puzzel af Hij was erg leuk om te doen.
Leuke puzzel!! Puzzel jij altijd op een puzzelmat? Wij hebben dat namelijk voor het eerst gedaan en waren niet heel positief. Ervaar jij dat anders?
MissCharlie
Geplaatst: 15-02-17 23:30
Ik zou niet weten hoe ik het zonder puzzelmat zou moeten doen. Heerlijk om hem op te rollen en weg te kunnen leggen en gewoon weer de tafel (of vloer) vrij te hebben.
Ook mijn eerste en laatste 3D puzzel gemaakt (500st). Als je een stukje net vanuit een andere hoek bekeek zag je ook gelijk iets heel anders. Ik werd er soms een beetje naar van. Jammer want de afbeelding was erg mooi!
Ik zag in dit topic dat er mensen vorig jaar goedkoop puzzels hebben gekocht op de Huishoudbeurs. Gaan er nog mensen dit jaar? Ik ben er morgen (als medewerker bij een stand) en vraag me af welke bedrijven er zijn die legpuzzels verkopen. Mijn pauze duurt niet lang genoeg om alle stands af te zoeken