Ik ben dol op mokken, heb al een heleboel gewone, maar denk dat ik die aan iemand anders geef en dan alleen Blond koop. Vind de citylijn ook erg leuk maar heb er nog niks van.
Ik heb 12 gewone om te gebruiken en 1 LE. Mokken hoef ik nu niet meer hoor
Vraag voor m'n verjaardag meer uni roze borden, voor dagelijks gebruik, en de bidon en de kommetjes van de city lijn. De mokken vind ik altijd het leukste, maar ik gebruik het servies wel en dan is het wel handig om wat meer borden en kommetjes te hebben ipv alleen maar mokken straks En eigenlijk vind ik de gebaksbordjes zo groot voor taart, maar de pf te klein
Op die paar dingen na zijn ze zeker heel gaaf geworden xFioon! Maar zou die dingen zeker even melden ja
wauw alja nog 13 dingen in bestelling
Ik wil eigenlijk nog wel iets van de city line, maar zag ook dat er weer nieuw van EB komt, dus denk dat ik daarvoor ga straks. Kan het allemaal niet meer kwijt
Mag ik me hier ook melden? Ik 'spaar' nu ee aantal jaren, met name door het als cadeau te vragen. Langzaam aan heb ik van verschillende series hele leuke spullen en ik gebruik het ook vrij veel. helaas kan ik het in mijn huidige appartement niet echt leuk neerzetten maar als ik verhuisd ben komt er een mooie servieskast
De katten voerbakjes vind ik geweldig! Heb er een voor mijn verjaardag gekregen, helemaal leuk
Anoniem
Geplaatst: 29-07-16 12:30
Ik heb de sapkan (met korting ) en de 4 citymokken besteld Lang leve de bol.com cadeaubonnen
Ik kwam er vandaag achter dat een winkel hier in de buurt ook aardig veel blond heeft, ook veel met leuke kortingen. Dus heb een XL mok, de city mok van London en twee hartvormige schaaltjes meegenomen. Nog véél meer leuks gezien, dus ga binnenkort nog wel eens langs
We waren maandag even in Eindhoven, mede omdat er nog oliebollenschalen bij de cook&co zouden zijn. Helaas werd net de laatste voor mijn neus verkocht. Ik heb al op facebook gevraagd wie hem voor me zou willen kopen en versturen, in Groningen zou er namelijk nog een flink aantal zijn. Maar helaas geen reactie op gehad. Dus heb ik mezelf maar de 2 'things I love' XL mokken en de botervloot cadeau gedaan.