Domme dozen heb je bij de aldi........stomme dozen wonen hier in een dorp hier verderop Zijn ook gewoon gratis af te halen.....worden ze nog ingepakt ook
Ziezo, ik denk dat ik alles heb voor mijn pakketje Ik hoop dat je er blij mee zal zijn Alwiene! Begin volgende week stop ik alles mooi in een doos en gaat het de post op!
EngeltjeS
Geplaatst: 14-12-14 11:57
quartel schreef:
Wil je een domme doos of èèn die gewoon stom is??
Domme dozen heb je bij de aldi........stomme dozen wonen hier in een dorp hier verderop Zijn ook gewoon gratis af te halen.....worden ze nog ingepakt ook
Dat hoef niet Takkie... als je hem zelf maar goed bewaard...
Corelli
Geplaatst: 15-12-14 10:21
xZiva_ schreef:
moet het persee op woensdag? ik dacht tussen de 15e en 19e toch? anders moet ik nog gaan opschieten ook, heb nog niet alles van wat ik wilde hebben
Je hebt inderdaad de hele week hoor! Een select groepje heeft bepaald dat het leuk is als het woensdag wordt gedaan en een aantal doen daar aan mee, maar in principe heb je de hele week Ik kan woensdag niet naar de post, dus doe het dinsdag Ik verwacht dat de ontvangers van degenen die woensdag verzenden het ook niet allemaal dezelfde dag ontvangen
Anoniem
Geplaatst: 15-12-14 10:26
ynskek schreef:
Dat hoef niet Takkie... als je hem zelf maar goed bewaard...
Ik hoop dat pakket in fietstas van mijn collega postbode past , zijn mooie grote fietstassen opzich . Waarom moet ik het nou zo groot maken
Fem
Geplaatst: 15-12-14 10:29
Pakketpost wordt toch helemaal niet met de fiets bezorgd? (Bij ons in ieder geval gewoon met de bus) Of is het alsnog een brievenbuspakketje bij jou geworden?
ik moet hem van huis naar de boekhandel brengen om hem te versturen , heb meerdere fietstassen hier liggen waar hij hopelijk in past om verstuurd te kunnen worden
JA, dat snap ik.. Maar jij zegt... "Ik hoop dat pakket in de fietstas van mijn collega postbode past....."
Ik moet die van mij uiteraard ook naar de boekhandel brengen... Maar omdat jij in je zin je collega er bij betrekt, dacht ik... 'Huh... pakketjes worden toch met pakketservice gebracht en niet door de (fiets) postbode"
Haha ik leen mijn fiets van collega postbode die had er nog fietstassen aanhangen , lang verhaal maar korte variant is hopelijk duidelijk. Effe vergeten dat niet iedereen weet dat ik die fiets van haar leen.
Ja op die fiets , ze sorteert post en ze loopt ook post maar soms in mijn dorp en niet in haar dorp 30km verderop. Dus heeft ze hier een fiets staan , die gebruikte ze niet en mijn nood was hoog dus heb ik hem geleend en de fiettassen kreeg ik erbij Maar heb 4 fietstassen staan , ook 2 van andere collega die ik even helpen moest om zijn post naar zijn postwijk te krijgen. Tak is ingewikkeld soms
Ik doe er gewoon wieltjes onder , dan een touwtje en dan heb je een trekpakket