Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:04

_O-

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:05

lieveli schreef:
Seks. Hij wilde seks.

:') _O-

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 10:42

Geen Date fails voor mij, behalve dat ik hem in de dierentuin af en toe een tak van dichtbij liet zien hihi, en nu hebben we een relatie *\o/*

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:35

zanakuzies schreef:
Geen Date fails voor mij, behalve dat ik hem in de dierentuin af en toe een tak van dichtbij liet zien hihi, en nu hebben we een relatie *\o/*

haha ik zei toch de dierentuin :) Leuk dat jullie nu een relatie hebben.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 18:46

Nou hier wel een fail xC
Hij leek erg aardig, doet ook festivals enzo, en luistert ongeveer dezelfde muziek.
Bij aankomst op station blijkt dat hij redelijk ernstig stottert, en hij schept erg over zichzelf op, en wat hij allemaal wel niet kent...
Dat wordt geen 2e keer

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 18:49

Hier net nog een lekkere fail.
Was op tinder iemand tegen gekomen, nu bleek ie achteraf niet op zijn foto's te lijken ( je weet wel 2 foto's waar ie super op staat maar dan zijn FB foto's.. ahum ). Nou ja na een paar gesprekken klikte het voor mij echt niet dus geen contact meer. Nu kreeg ik gisteren op badoo een berichtje: ik ken jou ergens van van bla blaa.. niet op gereageerd. Nog geen half uur later krijg ik een FB berichtje: hey hey heb je gevonden! Ik had mijn nummer gegeven op badoo maar je stuurde niet, dus dan via hier.
Heb ff heel snel duidelijk gemaakt dat ik niet van het stalkerige type houdt. Maar opgeven stond niet in zijn woordenboek want om het 'goed te maken' wou ie me mee uit vragen om iets te gaan drinken..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 19:12

Daarom heb ik mijn FB staan op 'alleen vrienden kunnen bericht sturen'. Enige wat ze dan kunnen doen is je een vriendschapsverzoek sturen, is aan jou om dat te accepteren..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 19:38

Wist niet dat dat kon.. Eens veranderen dan straks

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 15:53

wat een loser zeg _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 09:21

Ik wilde het blind daten een kans geven. Urenlang gekletst aan de telefoon, mooie stem, echt een klik. Volgens mij kon er niet veel meer misgaan verder want voor mij hoefde het echt geen hunk te zijn, gewoon was goed genoeg. Maar damn, hij was echt onbeschrijfelijk lelijk, ik wist niet eens dat er zulke mensen bestonden. Kwam ik mijn broer tegen (heel toevallig :') ) en die zat zo te stikken van het lachen om mijn ellende! Die ging me dus mooi geen escape bieden. Ik heb het netjes uitgezeten en nooit meer een blind date gehad.

Andere date: ik was bij het uitgaan twee jongens tegen gekomen. Gezellig gekletst met een ervan, van mijn kant uit verder niet met het oog op. Tegen de andere alleen hallo en dag gezegd. Kreeg ik de volgende dag een langggg gedicht van die tweede. Voor de moeite die hij gedaan had wilde ik dan wel afspreken, hij had niet echt indruk achter gelaten verder. Hadden we afgesproken bij het tweede stoplicht van afrit Hutsefluts. Ik ernaar toe gereden. Niemand. Ik kwaad terug naar huis, SMS gestuurd op hoge poten. Blijkt de volgende afrit ook Hutsefluts te zijn _O-
Al goed dat we elkaar niet troffen want om op te vallen had hij een oranje reflecterend veiligheidshesje aan gedaan en vlaggetjes gemaakt >;) Dat had mijn goede wil niet overleefd.
Enfin, de volgende dag terug afgesproken maar dan mocht hij mooi naar mij komen. En nu zijn we twaalf jaar samen en is hij de papa van onze drie kinderen :)F

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 09:36

Proest! Bovenstaand verhaal is echt geweldig, zie het zo voor me dat daar iemand staat als een verlichte kerstboom

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 09:41

_O- Mooi verhaal Urielle!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 09:58

Whahaha, die is mooi Urielle! Doet me gelijk denken aan die van mij, hoewel ik me afvraag of ik die niet al had gepost..

Ik zat een beetje in mijn 'wilde' periode. Nu klikte het dus (letterlijk :)) ) wel met een collega, en we spraken af eens echt te gaan daten, ipv meteen wat anders..

Afgesproken om naar de bios te gaan. Ik kwam altijd te vroeg, dus stond daar te wachten. 15 jaar geleden, dus mobiel hadden we niet. Begint het te regenen... Na twintig minuten was het toch over de afgesproken tijd, maarja, als ik hem zou bellen moest ik eerst naar een telefooncel lopen.

Toch maar gaan lopen, en 5 minuten later belde ik hem op: (huistelefoon, jaja) Geen gehoor. Lichtelijk gefrusteersd liep ik weer terug, waar hij ineens stond: " waar bleef je nou, ik sta hier al de hele tijd te wachten!"

"als jij op tijd was, had ik hier niet eerst twintig minuten staan te wachten...:
"ja, maar het regende.. }:0 '
_-:(

Inmiddels toch al 15 jaar samen en drie kids rijker, dus ergens heeft ie wel indruk gemaakt :+

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 10:25

Wel geweldig om te lezen dat rare dates uiteindelijk toch vriendjes/mannen/papa's worden! Ik denk dat ik niet altijd het geduld zou kunnen opbrengen om het dan nog goed te laten maken ;).

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 10:31

Soms doe je rare dingen die je niet verwacht dat je ze zou doen, en kom je uiteindelijk uit bij iemand van wie je het nooit verwacht. Het leven, vol mysteries :P

Leuk die date fails die zo mooi eindigen :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:28

Wat leuk die 2 verhalen van hierboven!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:34

Hahaha Urielle, verslikte me bijna in m'n thee bij die plottwist :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 12:24

Ik had gister mn eerste tinderdate.. hy loog al over zn lengte en was daarnaast ook nog eens heel erg klef en dichtbij zitten enzo. Dus na een rondje rijden in zn mooie auto wij weer op de bank. Ging hy helemaal tegen me aan zitten, arm om me heen en in mn oor blazen enzo ieuww. Dus drinken op gedronken en gauw weggegaan. Ik wou sowieso al geen vent, laat staan zo'n opdringerig type.

Die middag had ik wel na bijna een jaar appen mn beste vriend voor het eerst ontmoet. Heel gezellig en leuk ^^

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 12:26

pimaude schreef:
Ik had gister mn eerste tinderdate.. hy loog al over zn lengte en was daarnaast ook nog eens heel erg klef en dichtbij zitten enzo. Dus na een rondje rijden in zn mooie auto wij weer op de bank. Ging hy helemaal tegen me aan zitten, arm om me heen en in mn oor blazen enzo ieuww. Dus drinken op gedronken en gauw weggegaan. Ik wou sowieso al geen vent, laat staan zo'n opdringerig type.

Die middag had ik wel na bijna een jaar appen mn beste vriend voor het eerst ontmoet. Heel gezellig en leuk ^^

In je oor blazen :') Oh wow. Ik had m'n drinken nog niet eens opgedronken en was gillend weggerend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 12:50

Jaa ik denk dat hij andere bedoelingen had.. alles in me zei ook: wegwezen!!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 13:11

Andere bedoelingen.... maar dan in je oor blazen _O- Dat windt niet echt op ofzo :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 13:13

Oh mijn god, in je oor blazen. _O- Wat moet jij je vreselijk gevoeld hebben. :(:)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 13:43

Haha dat er zo'n mannen zijn :')

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 13:58

pimaude schreef:

Ben ik de enigste die dan de scene van The Princess Diaries voor zich ziet??? May i blow in your ear? Can you reach? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:04

Haha ik ken die film/serie niet?!:p maar gelukkig appt hij niet meer. :) de hint was vast duidelijk! Ên ik heb nu in een supercoole BMW gereden ghehe :=