Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en die zat zo te stikken van het lachen om mijn ellende! Die ging me dus mooi geen escape bieden. Ik heb het netjes uitgezeten en nooit meer een blind date gehad.
Dat had mijn goede wil niet overleefd.
Mooi verhaal Urielle!
) wel met een collega, en we spraken af eens echt te gaan daten, ipv meteen wat anders..
'
.
pimaude schreef:Ik had gister mn eerste tinderdate.. hy loog al over zn lengte en was daarnaast ook nog eens heel erg klef en dichtbij zitten enzo. Dus na een rondje rijden in zn mooie auto wij weer op de bank. Ging hy helemaal tegen me aan zitten, arm om me heen en in mn oor blazen enzo ieuww. Dus drinken op gedronken en gauw weggegaan. Ik wou sowieso al geen vent, laat staan zo'n opdringerig type.
Die middag had ik wel na bijna een jaar appen mn beste vriend voor het eerst ontmoet. Heel gezellig en leuk ^^
Oh wow. Ik had m'n drinken nog niet eens opgedronken en was gillend weggerend.
Dat windt niet echt op ofzo
pimaude schreef:Ik had gister mn eerste tinderdate.. hy loog al over zn lengte en was daarnaast ook nog eens heel erg klef en dichtbij zitten enzo. Dus na een rondje rijden in zn mooie auto wij weer op de bank. Ging hy helemaal tegen me aan zitten, arm om me heen en in mn oor blazen enzo ieuww. Dus drinken op gedronken en gauw weggegaan. Ik wou sowieso al geen vent, laat staan zo'n opdringerig type.
Die middag had ik wel na bijna een jaar appen mn beste vriend voor het eerst ontmoet. Heel gezellig en leuk ^^
de hint was vast duidelijk! Ên ik heb nu in een supercoole BMW gereden ghehe