Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Dat is wel zo, Pantykous, dat is zeker zo. Misschien helpt het dat wij getrouwd zijn op de dag dat we een jaar verkering hadden?![]()
@Ladybird; die kent Google nietDan krijg ik Kialapunten en dat is iets heeeeel anders...
Varekaj schreef:13 keer op 72u. Maar wat mij betreft, inderdaad ook TOO MUCH INFO. Daarnaast zit iedereen hier in een monogame relatie, maw niet vergelijkbaar. Ik hoef echt geen verslag van hoe vaak sex per 24u, een gemiddelde van ongeveer x keer per week zonder verdere details als in "elke woensdag tussen 20 en 21u" is meer dan genoeg.
pinkie87 schreef:Ik weet gewoon dat het vanaf 5sept al 27 jaar isweet nog steeds eigelijk niet hoe het komt maar ben er wel beetje trots op
sallandval schreef:cp112 schreef:Christine Le duc struinen wij regelmatig (online) af. Hebben wel eens leuke gratis geschenken bij je bestelling. Ik bestwl dan 2 bh's en dan krijg je een of ander pret pakket ofzosoms zit er wat leuks tussen en anders gaat t se prullenbak in
Naar de kringloop brengen is ook zo wat hè?
Ladybird schreef:Blue_Eyes schreef:Dat is wel zo, Pantykous, dat is zeker zo. Misschien helpt het dat wij getrouwd zijn op de dag dat we een jaar verkering hadden?![]()
@Ladybird; die kent Google nietDan krijg ik Kialapunten en dat is iets heeeeel anders...
Ja, ik wou ook linkje zoeken. maar ik zweer dat het er was
Edit: Grapje, Twaren Tijgerpunten![]()
http://www.tijgerpunt.nl/