Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:28

Wat gaat het goed hier! Lekker positief!

Fijn dat je weer kan beginnen met sporten MMares!

Wat rot Tessa :(:)

Ik baal echt van mijn lange dagen school, weinig tijd voor andere dingen, waaronder DZP. Wel wat kleine dingen gedaan voor lange termijn doelen gelukkig.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:45

Mijn spaarpot is ook gekocht! Niet wat ik wilde maar ook wel schattig
Zit al 2 euro in haha

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 23:11

Wat een mooie foto's Chantal

Tes: ah nee, wat rot :(:)

Jessica: Ik ben wel benieuwd naar een foto van je spaarpot!

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 23:28

Hmmm...jullie hebben gelijk. Ik zie nu opeens ook twee minnetjes staan. Die foto's deden het vanmiddag toen ik ze postte eerst nog wel! En nu kan ik mijn bericht niet meer aanpassen :? . Kan dat kloppen?? Anders had ik de linkjes nogmaals kunnen controleren, of die grote minnetjes in elk geval kunnen verwijderen %)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 23:30

Je kan helaas maar tot 50 minuten of zo na het plaatsen van je bericht het nog wijzigen, dat klopt in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 06:51

cnterpstra schreef:
Hmmm...jullie hebben gelijk. Ik zie nu opeens ook twee minnetjes staan. Die foto's deden het vanmiddag toen ik ze postte eerst nog wel! En nu kan ik mijn bericht niet meer aanpassen :? . Kan dat kloppen?? Anders had ik de linkjes nogmaals kunnen controleren, of die grote minnetjes in elk geval kunnen verwijderen %)

In het begin net na je post deden ze het wel :) had op school gekeken, maar daarna was de wifi kei langzaam dus kon ik niet reageren :P

Ik dacht 20 minuten?

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:50

Ik wil dit ook heel erg graag doen, heb er alleen nog maar 61 verzonnen... Nog ff te gaan dus...

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 12:27

Bedankt.

haha, ja vooral dat opeten he. :)

Denk inderdaad dit weekend iets te bakken. :) Om het goede nieuws te vieren.
Hopelijk heb ik dan nog iets te vieren want wacht nog op mijn bloeduitslag.

TE5 wat jammer. Sterkte.

Succes met de huizenjacht. Ik denk er net over na om ons huis te verkopen en iets anders te kopen waar we ook een studio(fotografie van vriend) en eventueel klein salon (visagie en verkoop producten voor mij) in kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:28

Safiera: bedankt! Het is pittig, maar wel super interessant :). Ik laat mijn doelen inderdaad gewoon zo. Anders ga ik doelen verzinnen waar ik niet achter sta. Ik vind dat je groot gelijk hebt!

Beterschap Joaltijd!

Bedankt MMares! Waar woon je? Misschien is het iets voor ons :))

Ik ben ook erg benieuwd naar je spaarpot Jessica! Het begin is er!

Balen Tessa! Sterkte :(:)

Ik heb vandaag 2 nieuwe posts geplaatst. Ik las een tijdje terug bij iemand dat die persoon wel eens op de 'random article' knop klikte op Wikipedia om nieuwe dingen te leren. Nou is het zo dat ik zelf ook altijd wel in ben voor het leren van nieuwe dingen, dus vond ik het wel leuk om daar een soort doel van te maken. Gewoon om nieuwe dingen te leren. En omdat ik dit 50 keer wil doen kwam ik op het idee voor 'Woensdag Wikidag' :+
Bokkers met een zwakke maag trouwens opgepast, ik heb namelijk een extra post geplaatst over de (erg interessante!) anatomieles van vandaag.

Edit: overigens heb ik bedacht dat ik voor elk niet behaald doel aan het eind van de 1001 dagen €5,- wil doneren aan een goed doel.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:36

Hi! Wat een super leuk project! Mag ik me melden? Ik ben op dit moment bezig met mijn lijst!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:45

@ Elmo : ik woon in België (Boortmeerbeek). Weet dus niet of het iets voor jullie is. Wel zijn er 2 stallen aan (1 kleine en 1 grote). Als je meer info wil, PB maar.

Daar heb ik ook al aan gedacht, om per niet gehaald doel aan het einde ook een bepaald bedrag voor in de spaarpot te steken.

Heb gisteren zonder het echt te beseffen al een doel gewerkt.
71. Maak een lijst met een overzicht van de make up artikelen van FM die je hebt
Deze make - up lijst is bijna af (staan overigens enkel de artikelen in die ik gebruik als demo materiaal, visagiemateriaal en eigen gebruik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:46

Ik heb nu echt geen idee hoe ik een politiwleagent moet vragen om op de foto te gaan :')
Zag vandaag 1tje in de stad op de motor, dus die kun je sowiezo moeilijk vragen :P maar ging er wel even over na denken, haha!
Wat zou ik doen als ik ineens 2 agenten te voet tegenkom, zou ik dan vragen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:47

Keedie schreef:
Hi! Wat een super leuk project! Mag ik me melden? Ik ben op dit moment bezig met mijn lijst!

Leuk! Welkom :)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:51

Jo ik zou het inderdaad vragen als ze met 2 zijn. Dan kan de andere de foto nemen :)

Moeten ze in uniform zijn?

Spijtig dat je niet van België bent, ik had je er anders mee kunnen helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:53

MMares schreef:
Jo ik zou het inderdaad vragen als ze met 2 zijn. Dan kan de andere de foto nemen :)

Moeten ze in uniform zijn?

Spijtig dat je niet van België bent, ik had je er anders mee kunnen helpen.

Het punt is niet dat ik ze nooit zal zien, maar vooral om hoe te vragen :')

Nederland, helaas :P en uniform natuurlijk!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:56

Snap ik.

Daarmee dat ik zei Spijtig.
Hier in België had ik je er waarschijnlijk mee kunnen helpen.

Een nee heb je, een ja kan je krijgen :)
En het zijn uiteindelijk ook gewoon mensen zoals jij en ik

Waag gewoon je kans zou ik zeggen.

Succes en slagen in je doelen wil zeggen 1 keer meer opstaan dan dat je gevallen bent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:04

Ah jammer Mmares, dat is net iets te ver uit de richting haha :P Het huisje van vandaag was het net niet helemaal, dus we kijken nog lekker verder

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:22

Dacht het al wel. :)

Spijtig dat dat huisje het net niet was.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 21:13

Ik heb ook alweer een doel klaar. 'Speel Guitar Hero'!
Ik heb het meteen goed gedaan en al een aantal keer gespeeld :p

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 23:19

Goedzo Renske!

Dat is wel een goede MMares, 1 keer meer opstaan dan dat je gevallen bent. Zo had ik het eigenlijk nog niet gezien.

Mijn doel van geen lunch op school kopen is deze week al mislukt :') Naja, ik heb nog 2 jaar. Had dan ook geen broodbeleg meer in huis O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 06:43

MMares schreef:
Succes en slagen in je doelen wil zeggen 1 keer meer opstaan dan dat je gevallen bent

ook ik vind dit een goede zin!
En als je erbij nadenkt klopt ie ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 06:44

Santigo_ schreef:
Goedzo Renske!

Dat is wel een goede MMares, 1 keer meer opstaan dan dat je gevallen bent. Zo had ik het eigenlijk nog niet gezien.

Mijn doel van geen lunch op school kopen is deze week al mislukt :') Naja, ik heb nog 2 jaar. Had dan ook geen broodbeleg meer in huis O:)

Haha!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:08

Ja dat zeiden ze vroeger altijd tegen mij als ik even het hoofd liet hangen.
Ze hadden natuurlijk gelijk en sindsdien denk ik daar steeds aan terug als ik het moeilijk heb. Heb het een tijdje (toen ik door een moeilijke periode ging) ergens opgeschreven (aan de zijkant van mijn gsm hoesje) zodat ik elke keer dat ik mijn gsm nam, dat zag en terug moed kreeg.

Geen beleg in huis is wel een gegronde reden om toch eten te kopen hé. je moet toch iets eten.

Guitar Hero...Ben daar echt slecht in :')
Vond je het wat leuk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:52

Dat is een mooie uitspraak MMares!
Wat leuk dat je guitar hero hebt gespeeld Renske! Lijkt me ook wel grappig om een keer te doen, al leer ik liever op mijn echte gitaar te spelen die hier al 10 jaar staat te verstoffen :+
Satigo: haha dat is balen, nieuwe poging dan maar!

Ik heb gisteren een nieuw doel bedacht. Ik vind het namelijk altijd erg lastig om mensen te bellen (vrienden niet per se, maar wel op zakelijk gebied of onbekende mensen). Dus ik heb daar een soort doel van gemaakt: 10 keer iemand bellen terwijl ik het eigenlijk eng vind om te bellen.
Gisteren heb ik al twee mensen gebeld, maar dat heeft me toch flink wat overtuigingskracht gekost en ik denk dat zo'n doel als deze me daar wel bij gaat helpen. Ik ben dan toch weer extra trots als het me dan is gelukt om over mijn belangst heen te komen :D

Oja, en ik heb m'n blog overgezet naar wordpress. Dat vind ik een stuk prettiger werken dan webs.com. Ik was daar al begonnen met een soort blogje, dus ik heb het nu gewoon samengevoegd tot 1 geheel.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 10:24

Joaltijd schreef:
Keedie schreef:

Leuk! Welkom :)

Dankje!

Heb even het topic door gespeurt er zitten echt leuke doelen tussen zeg, ik kom nog niet verder dan 20, maar ik ben hard bezig! O:)