Mijn vriend heeft ook een verrassing voor mij maar dat is voor 24 september (dan zijn we 10 jaar samen) dus ik zit niet zo lang on spanning. Succes nog met de spanning
marlonFloris
Geplaatst: 13-09-14 21:43
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik je in het begin iedere keer bijhield met lezen van je updates, maar nu vind ik het niet leuk meer om te volgen, je weet nu telkens dat je al post krijgt en dat het om plaatjes gaat. Voormijzelf vind ik het te lang duren Ik zou er chagereinig van worden haha zou nu wel een keer willen weten wat voor verrassing het is. Daarom ook respect voor jou gedult. En dat je telkens die puzzels maar wee oplost ik had het waarschijnlijk verslonst en had de verrassing vanzelf wel een kee zien aankomen haha.
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-14 14:30
Zoals beloofd, de POST
Gedicht: "Die Wogen rauschen mir dazu Den letzten lieben Laut, Als rief voll Sehnsucht schon zu sich Der Bräutigam die Braut."
Met als vertaling van google: "De golven haasten mij Volgens recente liefde, Als volledig geroepen verlangen om De bruidegom, de bruid"
Het plaatje:
Kleine enveloppe: Het getal "9". Dat maakt: 1-7-3-6-2-9
Voor wat betreft het geduld hebben: Dat valt vies tegen hoor Ik kom misschien heel rustig en geduldig over, maar dat ben ik echt niet. Het duurt mij ook allemaal véél te lang Aan de ene kant geeft het "rust" dat ik weet wanneer ik het ongeveer kan verwachten (november), maar aan de andere kant is het ook vreselijk frustrerend dat het nog zó lang duurt. Het is door mijn vriend met ontzettend veel liefde gedaan en hij heeft er echt over nagedacht, maar wat mij betreft mag het allemaal wel wat sneller ja
heb een tijdje niet meer meegelezen dus weet niet of dit al is gezegd: 29 november Spaanse Rijschool uit Wenen 30 november Spaanse Rijschool uit Wenen
dit is in het ziggo dome
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-14 17:16
Volgens mij was dat al genoemd ja
Er waren vandaag wel nieuwe plaatjes, maar ik zag niks wat we nog niet gevonden hadden. Morgen waarschijnlijk weer post! En... hij heeft gisteravond na lang zeuren gezegd dat ik met de tweede brief die komt (waarschijnlijk dus op 12/10?) echt een stuk verder zal zijn. Ben benieuwd!