Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:02

Cinderella schreef:
Flowery schreef:
Wat grappig, ik ga in Alkmaar wonen :D Of naja, woon ik al, verhuis alleen 4 km verderop :')

Oh wat toevallig!! Wat voor huisje heb je?:D

edit: blind ik zie het al staan haha!

Ik heb een huisje met voortuin eigen schuur hal slaapkamer badkamer woonkamer aparte keuken en achtertuin! Best royaal! Volgens mij 60m2 ongeveer. 523 is de huurprijs.
De tuinen moeten echt opgeknapt worden, maar dat komt vanzelf wel :))

Dat is royaal ja! Ik heb wel een schuurtje van 1,5x2 m waar net aan 2 fietsen en wat troep in kan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:09

lor1_1984 schreef:
eerst alle vuilnis wegmikken en kleedjes etc op een stapel/in de was, dan zul je zien dat het al een heel eind opgeruimd is. :)

Ik betaal €650,- all-in voor een bovenwoning in Almelo, buiten het centrum maar wel redelijk centraal gelegen nog.
Wil wel groter gaan wonen tzt en daar dan iig een katten/logeerkamer inrichten zodat de katten ook makkelijk weggesloten kunnen worden als dat nodig is en mensen ook makkelijker kunnen blijven crashen.

Ja ondertussen gebeurd , wat een verschil al :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:10

_Deniise_ schreef:
Wow, wat hebben jullie allemaal veel m2/kamers etc. voor relatief weinig geld! Wij hebben 1 slaapkamer en 40m2 voor 620,- excl

Ohja en niet eens een hal of een berging

:oo wat een geld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:45

takkie_muis schreef:
_Deniise_ schreef:
Wow, wat hebben jullie allemaal veel m2/kamers etc. voor relatief weinig geld! Wij hebben 1 slaapkamer en 40m2 voor 620,- excl

Ohja en niet eens een hal of een berging

Gooi er ruim €300 bovenop en dan heb je onze kale huur.. 47m2. Geen berging, balkon of ed..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:46

Beloven schreef:
takkie_muis schreef:

Gooi er ruim €300 bovenop en dan heb je onze kale huur.. 47m2. Geen berging, balkon of ed..

Waar woon je wel niet :o , jeetje

Flowery

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:48

Mijn hemel wat duur allemaal, ik dacht dat Alkmaar duur was :') Maar dat valt dan nog best mee ..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:01

Beloven, jeetje waar woon jij? Is dat particulier of via de woningbouw? Wat een geld voor relatief zo weinig dan.. ik vind mijn woning al aan de prijs :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:04

Haarlem.. Midden in het centrum..

Is via een soort makelaar.. Helemaal gerenoveerd. Jammere is alleen dat het geen geweldige beheerder is en we nog steeds geen bel en internet hebben hoewel die tijdens bezichtiging zei dat dit zsm geregeld werd.. Zijn daar dus beetje klaar mee.

Het is ook bizar veel geld.. Maar we moesten wat.. En alles wat normaal betaalbaar was kregen we niet of mochten we geen eens komen kijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:20

Jeetje wat een gedoe :=

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:45

Ik ga in middenmeer wonen :)

Ik ben nu net gestopt met klussen... 14 uur geklust vandaag , ben er klaar mee :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:56

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 10:42

Hahaha @takkie, dat zal wel lekker opruimen! Al die zooi eruit :P

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 10:53

@ takkie_muis ; dat ruimt zeker weer lekker op !

Ik moet nog veeeeeel klussen. Gisteren evengoed wel weer veel gedaan maar er moet ook nog veel gebeuren ..

Nu moet ik halve dagen werken.. Dus van 13:00-23:00 weer verder klussen... Mijn hulp is nu wel aan t klussen dus dat is erg fijn :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 10:56

Druk bezig t_m! En de rest ook trouwens :j
Huren is hier ook zo duur, zowel 'sociaal' als particulier. Er is gewoon heel veel vraag en nauwelijks aanbod, dus ze kunnen het flikken. De mensen betalen het toch wel, ze hebben geen keus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:56

Konstantine schreef:
Druk bezig t_m! En de rest ook trouwens :j
Huren is hier ook zo duur, zowel 'sociaal' als particulier. Er is gewoon heel veel vraag en nauwelijks aanbod, dus ze kunnen het flikken. De mensen betalen het toch wel, ze hebben geen keus.

Hadden wij dus ook.. Helaas.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 12:39

Cinderella schreef:
Babsiej, in obdam?
Ik ga in sint pancras wonen en hier in de omgeving betaal je voor vier slaapkamers toch wel 600-700 minimaal!
(Alkmaar,heerhugowaard,etc. )

Daar woon ik! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 12:46

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:55

Ik zit trouwens in een spannende tijd, mijn contract loopt 31 dec af :=

En mijn collega's weten al dat hun contract verlengd wordt, alleen worden mijn mails genegeerd ofzo :')
Dus nog even afwachten ..

Hoop zo dat ik werk blijf houden, verdien min.loon voor een 22 jarige en daar 75% van, wordt het krapjes aan :( Dan ben ik misschien zelfs genoodzaakt mijn pony te verkopen omdat ik het stalgeld niet op kan brengen :\

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 14:21

Beloven schreef:

Wow... dat is helemaal erg. Wat een afzetters he, en dan ook al die kosten die er nog bij komen. Bemiddelingskosten hier, inschrijfgeld daar etc.

Oei, das heel spannend Flowery! Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 14:26

Afzetters ja.. Maar ze kunnen het maken want mensen betalen het toch wel.. Helaas.

Tis een heel mooi huisje verder maar toch wel jammer van de prijs en hoeveel moeite de beheerder er verder insteekt..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:00

Flowery schreef:
Ik zit trouwens in een spannende tijd, mijn contract loopt 31 dec af :=

En mijn collega's weten al dat hun contract verlengd wordt, alleen worden mijn mails genegeerd ofzo :')
Dus nog even afwachten ..

Hoop zo dat ik werk blijf houden, verdien min.loon voor een 22 jarige en daar 75% van, wordt het krapjes aan :( Dan ben ik misschien zelfs genoodzaakt mijn pony te verkopen omdat ik het stalgeld niet op kan brengen :\

Oh dat is zeker spannend, hopelijk wordt je contract verlengd of vind je snel iets anders! Ik duim voor je mee!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:07

Mijn vriend heeft vanmorgen gebeld voor een huisje van 490 euro... Blijken ook nog 160 euro voorschot gwe, 125 euro servicekosten, 100 euro vve (whut?) en eenmalig 100 bemiddelingskosten bij te komen.
Dag hoor, dag :evaw:

Ik duim voor je Flowery!
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 17-11-14 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:07

Flowery, spannend! Die van mij wordt niet verlengd ivm ziekte, dus ik heb net ook naar de gemeente gebeld voor het aanvragen van een uitkering. Gelukkig wel een spaarpotje opgebouwd door verkoop van mijn auto, en de trailer moet ook nog de deur uit.

Ik woon in Wijster, Drenthe. Woningen zijn speciaal omgezet naar jongerenwoningen om ze voor de jongeren betaalbaar te houden. En ik ben er heel blij mee!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:14

Konstantine schreef:
Mijn vriend heeft vanmorgen gebeld voor een huisje van 490 euro... Blijken ook nog 160 euro voorschot gwe, 125 euro servicekosten, 100 euro vve (whut?) en eenmalig 100 bemiddelingskosten bij te komen.
Dag hoor, dag :evaw:

Ik duim voor je Flowery!

Particulier neem ik aan? (gezien de bemiddelingskosten) Particulier huren is over het algemeen ook echt veel duurder dan via een woningbouwvereniging :j. Is dat geen optie?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:52

De wachtrij is eindeloos, ik sta al bijna drie jaar ingeschreven denk ik en ik zak steeds op het laatste moment toch net te ver naar beneden. Soms mag ik wel komen kijken, maar ik heb nog niks gekregen.
Mijn vriend verdient sowieso te veel voor een flatje en is te jong voor een huis (die krijg je pas als je 23+ bent) en staat ook nog te kort ingeschreven. -O-
Ik word er wel eens moe van, maar de aanhouder wint, dus doorzoeken maar!