Een paar schoenen, die ik eerst lelijk vond, maar ze zitten zo lekker dat ik ze na tien minuten eigenlijk wel ben gaan waarderen, gelukkig vind mijn omgeving ze ook mooi (waren nml wel 75 euro dus niet echt goedkoop).
En een paar oorbellen in de vorm van een sneeuwvlok.
Had gisteren bij de hardloopwinkel een nieuwe shock absorber bh gekocht, kreeg onverwacht korting en toen was hij nog 45 euro. Nu ik de juiste maat wist even op ebay gekeken en er voor 57,27 inclusief verzendkosten vanuit engeland er nog 2 bij kunnen kopen, nog in een gaaf kleurtje ook. Dat scheelt wel behoorlijk in de kosten moet ik zeggen
aim
Geplaatst: 15-11-14 19:16
een hamburger bij de macdonalds
Anoniem
Geplaatst: 15-11-14 20:51
Doc martens, zwarte jeans bij zara, muts + ondergoed bij h&m, parka winterjas bij bershka en een toffee nut latte bij starbucks. Dag, geld.
Geplaatst: 16-11-14 00:58
Broek en een truitje voor het vormsel van onze dochter en weer een pak roze koeken.Ben nog steeds de enige in het gezin die ze lekker vindt.Hoeft ze dus niet te delen.
Twee zakken kersen bonbons voor in mijn glazen kerstboom opbergpot van de action. Ik wilde kerstkransjes of zoiets maar dat is er nog niet. Nou ja dit staat ook wel kerstig en is lekker goedkoop.