Haha mijn vriend loopt meestal in spijkerbroeken of een beige broek. Vaak een jasje, trui of blouse erop (:
Anoniem
Geplaatst: 20-03-14 00:49
xRoosss schreef:
Ik zou ook graag pronken, ... als ik een vriend had
Ja, precies dit.
Leuk jongen Em!
Dirndl
Geplaatst: 20-03-14 01:04
+1 on the boyfriend
Nee hoor, allemaal veel te onhandig nu (eventueel als ik eens besluit in welk land ik nou ga wonen ). Maar toch, zo'n leuk exemplaar aan je arm, mogen jullie blij mee zijn!
Milky_Way
Geplaatst: 20-03-14 12:37
Emmaa_ schreef:
xSaarSaar schreef:
Ik zou ook graag pronken als ik zo'n vriend had Em.
Zijn er hier al mensen die de voorjaarscollectie van h&m hebben zien hangen? Toevallig in Utrecht? Daar wil ik zaterdag namelijk wat winkelen
Nozidia
Geplaatst: 20-03-14 14:50
Ik heb een jurkje gekocht, terwijl ik dat normaal gesproken nooit draag. Maar vind het eerlijk gezegd best leuk staan! Zal straks wel even een outfit fotootje plaatsen.
Ben je ook zo dun als haar? Want ik heb iets meer billen en iets meer borsten, bij mij valt het jurkje behoorlijk kort. Ik vind dat zelf niet zo'n probleem, maar het is dat je het weet.
Nozidia
Geplaatst: 20-03-14 19:10
Ik heb wel 1 maat groter genomen omdat ik mijn normale maat iets te krapjes vond. En nu moet jij ook het jurkje showen lieveli!
volgens mij ben ik een van de weinige vrouwen die niet voor mannen in pak valt.. Laat ik dan ook net een verkoopster zijn in een modezaak met italiaans gesneden kostuums..
Oeps, ik heb nog iets van negentig euro, waar hopelijk zo snel migelijk nog 70 euro bijkomt. Maar ik wil een jasje, dat 60 euro kost, sneakers, een bikini, en daarnaast nog gewoon leuk wat bloesjes enzo kopen, iemand die wilt sponsorren? Haha
Net terug van shoppen, we gingen net op het juiste moment. In de Only winkel 4 artikelen voor 20 euro! En dan ook echt ALLES!! Zelf een broek en een bordeaux shirtje gekocht en mijn moeder een jumpsuit en een losse flodderbroek voor in huis alles voor 20 euro. Voor de rest was het echt helemaal niks
FBN
Geplaatst: 20-03-14 21:04
lieveli schreef:
Oooh haha ik wilde net een outfitfoto plaatsen van bovenstaand jurkje, ik heb hem dus ook Hij is leuk hé?
ooh ik vind een outfitfoto ook wel leuk, juist leuk om te zien hoe mensen het verschillend combineren en zo!
Ah ja nog even een vraagje. Ik heb zaterdag lentefeest van mijn nichtje ( soort communie maar dan voor niet-gelovigen ) en wou dan dit jurkje aan met een zwarte/huidskleurige panty als het koud is en zwarte pumps: http://www.hm.com/nl/product/25130?article=25130-A Nu vindt mijn moeder al dat zwart maar niks voor op een lentefeest maar wat vinden jullie? Het is mijn lievelingskleur en voel me vaak ook het beste hierin
misschien als je er leuke pump of een ketting oorbellen riempje armband haarband ofzo aan doet in een leuk kleurtje dat het dan wat meer lente word. leuk jurkje