vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dejong_wever

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:08

Wauw, wat een goed nieuws!!

Beterschap met je griepje..

detos240

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:40

Ik wil niet negatief zijn hoor.................

Maar het huis is pas verkocht als je een handtekening EN het geld er is.
Wij hebben dit meegemaakt met de verkoop van het huis van onze ouders:

Het was na 1,5 jaar eindelijk verkocht. De mensen zitten bij de notaris om te tekenen.
En wat denk je................ de mevrouw wilde NIET tekenen!!! Ze zat te ver bij de familie weg! |(

Het toppunt! Ze zijn dan wel ...% van de aankoopprijs kwijt (weet niet meer hoeveel) maar wij
bleven nog een jaar met het huis zitten. Is toen voor 50.000 euro minder verkocht!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:58

Hopelijk voel je je snel beter TS!
Gefeliciteerd met je (bijna) verkoop van het huis
Gun jou echt al het goede voor 2015!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:25

Wat een goed nieuws! (niet de buikgrioep ofcours ;) )

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:35

Wat een goed nieuws over je huis!! super! Op naar een mooi 2015 :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:09

Wat fijn TS! Het lijkt allemaal eindelijk de goede richting op te gaan.
Die leuke baan komt er ook nog wel voor jou. Je bent al zo ver gekomen! Top! +:)+

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:08

detos240 schreef:

Het was na 1,5 jaar eindelijk verkocht. De mensen zitten bij de notaris om te tekenen.
En wat denk je................ de mevrouw wilde NIET tekenen!!! Ze zat te ver bij de familie weg! |(

Het toppunt! Ze zijn dan wel ...% van de aankoopprijs kwijt (weet niet meer hoeveel) maar wij
bleven nog een jaar met het huis zitten. Is toen voor 50.000 euro minder verkocht!

Dat kan natuurlijk altijd, maar die kans is wel klein hoor. Ik moet zeggen dat ik dat wel een beetje doemdenken vind :o

detos240

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:26

Blue_Eyes schreef:
detos240 schreef:

Dat kan natuurlijk altijd, maar die kans is wel klein hoor. Ik moet zeggen dat ik dat wel een beetje doemdenken vind :o

Vind je? Wacht maar tot je het zelf meemaakt!!!!!
Ik heb hier (eigenlijk mijn broers en zussen en ik) veel van geleerd!
Dat het past echt verkocht is als het geld er is! En dit niet alleen met een huis maar ook met andere dingen.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 22:22

Detos, wat ik zo lees beseft de TS zich dat ook zeker. Maar er is zeker reden om voorzichtig positief te zijn met die kleine slag om de arm nog. Als we alleen maar negatief denken komen we nergens.

Fijn TS! Ik blijf net als Joyce duimen voor je en een mooie afloop met het huis.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:01

Gefeliciteerd! Dat is pas goed nieuws! Mag ook wel een keer na 1 jaar vol ellende. Kun je hopelijk eindelijk die ellendige periode afsluiten en lekker je eigen leven leiden. Het is je gegund meid!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:37

Super om te horen TS!

Wel apart, ik heb je topic helemaal gevolgd en nu jij er uit bent zit ik een beetje in hetzelfde schuitje.. Ik heb mn ex een paar maanden geleden uit het huis gezet en dat is op niet zo'n leuke manier gegaan (hij ging compleet door het lint) Nu woon ik er nog en staat het huis te koop. Veel belangstelling maar mn ex vind het nu te snel gaan en wil me nog steeds terug (terwijl hij met andere vrouw ging). Ik heb daar dus geen behoefte aan en hij probeert me nu de chanteren door te zeggen dat hij dus niets meer tekent voor het huis.. Hoop dat ik snel (vandaag als goed is bod) het huis verkocht heb en verder kan met mn leven.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 15:32

De dagen tikken weg TS en de DDay komt steeds dichterbij. Ik hoop echt dat alles goed blijft lopen en dat je er goed uitkomt. De duimen draaien hier gewoon door voor jou.

Vervelend Marjan, hopelijk kun jij ook zo snel mogelijk alles achter je laten.

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 19:48

Ik heb zin in de 27ste! Ik heb er redelijk vertrouwen in dat het goed gaat komen, ik ken de koper van vroeger. Al vind ik het ook nog wel erg spannend hoor :)

Vorige week heb ik een sollicitatiegesprek gehad en dat ging dusdanig goed dat ik dinsdag terug mag komen voor het 2de gesprek *\o/* En vandaag een sollicitatiegesprek gehad ergens anders en daar hoor ik binnen 2 weken iets van :)

Langzaam aan gaat het steeds beter en lijkt de zon steeds meer te gaan schijnen :j
Ook ben ik nog steeds aan het appen met een jongen en zo nu en dan spreken we ook daadwerkelijk af :P Ik merk wel dat ik het eng vind en dat ik mixed signals geef, maar hopelijk trekt dat weer bij :). Ik vind hem erg leuk, maar ik zie wel hoe het loopt. Een relatie heeft absoluut geen haast en wordt het niks dan niet.

MarjanB, heel veel sterkte de komende tijd. Mij hebben ze gezegd dat als je kunt aantonen hij expres de boel vertraagd je de eventueel opgelopen schade op hem kan verhalen. Hoop niet dat dat nodig zal zijn! Als je een keer een luisterend oor zoekt mag je me altijd een pb sturen :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:48

Wauw, de levenslust straalt van je berichtje af. Het tij is aan het keren!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:25

Het zonnetje komt alweer stiekum in je leven, hou vol de laatste moeilijke dagen en toitoitoi....

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:46

Ik blijf duimen tot het echt helemaal rond is!!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:31

Goed man!Klinkt echt goed!

Heb ik hem ook gezegd. Als hij problemen wil maken zorg ik dat ze als een boemerang bij hem terug komen :)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:36

Ts, super dat het nu zo goed gaat met je.

na het diepe dal, mag je nu ook wel eens geluk hebben :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:41

Hoe gaat het ermee TS? Huis officieel verkocht zodat je eindelijk rust krijgt en alles kunt gaan afsluiten?

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 16:20

Ik was net van plan een update te plaatsen :j

Het gaat wel redelijk, zit even weer in een dipje...

Overdracht is de 27ste dus nog heel even.... Vandaag nog contact gehad met de bank en de spullen opgestuurd aangezien de makelaar dat maar niet deed. Het moest allemaal getekend zijn dus heb de makelaar het eerst naar mij laten mailen en daarna meteen doorgestuurd.

Wat betreft werk gaat het niet lekker. Mocht bij een zelfs op 2de gesprek komen, maar ben het uiteindelijk niet geworden en de andere heeft niks meer laten horen, ook niet nadat ik zelf nog een keer gebeld heb. Dus dat is ook niks geworden :n. Ondertussen gaat het op het werk dat ik al heb ook niet helemaal zoals het hoort. Binnenkort een gesprek met mijn baas daarover, want hoe ze nu doet is niet eerlijk.

Wat betreft jongens gaat het ook niet lekker. De jongen waar ik mee aan het appen was en af en toe afsprak bleek iemand anders al leuk te vinden... Ik begon hem ondertussen echt leuk leuk te vinden en heb hem dat laten weten. Daarop reageerde hij dat hij dus iemand anders leuk vind en dat hij dacht dat hij dat al had laten weten, maar dat toen ik dat bericht stuurde had hij het idee dat de vonk overgesprongen was. Ik heb hem netjes succes gewenst en het voelt k*t maar ik weet het nu wel...
Het lastigste er aan is dat ik dan de stem van T weer hoor met dat ik te dik en lelijk ben om ooit nog iemand te vinden...
Zeker omdat ik de laatste tijd heel erg merk dat mensen niet verder kijken dan mijn omvang, niet naar wie ik werkelijk ben zeg maar.
Vanavond weer naar de sportschool en hopen dat ik me daardoor weer beter ga voelen... Ook zit ik te denken aan een maagverkleining. Ik zou er in principe voor in aanmerking komen, maar ik ben er niet uit of ik dat wel of niet zou willen...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:08

some1 schreef:
Ik was net van plan een update te plaatsen :j

Het gaat wel redelijk, zit even weer in een dipje...

Overdracht is de 27ste dus nog heel even.... Vandaag nog contact gehad met de bank en de spullen opgestuurd aangezien de makelaar dat maar niet deed. Het moest allemaal getekend zijn dus heb de makelaar het eerst naar mij laten mailen en daarna meteen doorgestuurd.

Wat betreft werk gaat het niet lekker. Mocht bij een zelfs op 2de gesprek komen, maar ben het uiteindelijk niet geworden en de andere heeft niks meer laten horen, ook niet nadat ik zelf nog een keer gebeld heb. Dus dat is ook niks geworden :n. Ondertussen gaat het op het werk dat ik al heb ook niet helemaal zoals het hoort. Binnenkort een gesprek met mijn baas daarover, want hoe ze nu doet is niet eerlijk.

Wat betreft jongens gaat het ook niet lekker. De jongen waar ik mee aan het appen was en af en toe afsprak bleek iemand anders al leuk te vinden... Ik begon hem ondertussen echt leuk leuk te vinden en heb hem dat laten weten. Daarop reageerde hij dat hij dus iemand anders leuk vind en dat hij dacht dat hij dat al had laten weten, maar dat toen ik dat bericht stuurde had hij het idee dat de vonk overgesprongen was. Ik heb hem netjes succes gewenst en het voelt k*t maar ik weet het nu wel...
Het lastigste er aan is dat ik dan de stem van T weer hoor met dat ik te dik en lelijk ben om ooit nog iemand te vinden...
Zeker omdat ik de laatste tijd heel erg merk dat mensen niet verder kijken dan mijn omvang, niet naar wie ik werkelijk ben zeg maar.
Vanavond weer naar de sportschool en hopen dat ik me daardoor weer beter ga voelen... Ook zit ik te denken aan een maagverkleining. Ik zou er in principe voor in aanmerking komen, maar ik ben er niet uit of ik dat wel of niet zou willen...

Ik zou de kerels de kerels laten voorlopig, en eerst eens echt met jezelf aan de slag gaan. Dikgedrukte is namelijk een teken dat het binnenin jou niet echt lekker zit. Hou je eigenlijk wel echt van jezelf? Ik zou niet aan een maagverkleinig beginnen. Ik zou eerst eens zelf aan de slag gaan met een dietiste, sportschool, misschien dat je daar begeleiding van iemand kan krijgen?

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 17:37

Het te dik zijn is niet echt iets van de laatste tijd. Diëtiste heb ik al ooit geprobeerd, evenals weight watchers, sonja bakker, personal coach en meer :j
De reden dat ik aan een maagverkleining denk is omdat er tot nu toe nog niets geholpen heeft.
Ik blijf op mijn huidige gewicht hangen en dat is nog steeds veel te zwaar. Even voor de duidelijkheid: mijn BMI is ongeveer 39.
Ik heb hier inderdaad veel last van.
Ik vind mezelf over het algemeen een leuke, spontane meid die erg positief is, maar mijn lichaam zit me wel echt in de weg.
Ik ga eerst weer fanatieker sporten, hopelijk helpt dat. Niet alleen om af te vallen maar ook om weer beter in mijn vel te zitten. Een maagverkleining is een behoorlijk ingrijpende operatie, als het me zo zou lukken heeft dat zeker mijn voorkeur :j
Maar door eerdere ervaringen ben ik er wel over aan het nadenken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:48

Ik persoonlijk vind het topic nu wel een iets andere wending krijgen.
Kop op meid, niet zo in het negatieve blijven hangen maar ervoor gaan!!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:00

Sporten heeft niet alleen een lichamelijke werking maar ook een mentale! Komt een stofje vrij waardoor je je beter voelt. Vriendin van mij had een depressie en is mede door veel sporten er heel goed vanaf gekomen. Dus zeker doen! Als je in de buurt zou wonen, zou ik met je mee gaan want ik ben weer veel te lui haha.

En mannen, tja, ik ben mijn vriend tegen gekomen toen ik absoluut geen zin had in een vaste relatie. Je komt echt wel een leuke man tegen!

Je rot voelen mag altijd, je mag het ook altijd hier plaatsen. Lucht vast op :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:11

Meid, geef jezelf eens een flinke skup onder je kont. Ga lekker sporten (ook met jouw gewicht kan dat, ik kom zelf van een BMI van 55+ vandaan). Een maagverkleining is misschien en oplossing, maar vergeet niet dat er nog veel meer bij komt kijken. Je moet je complete levensstijl omgooien en ik ken ook een heel aantal mensen bij wie het niet geholpen heeft. Doe dat echt in het alleruiterste geval!

Ik zou verder niet met mannen bezig zijn, maar eerst eens lekker aan jezelf werken. De rest komt wel! Ga eerst van jezelf houden en van het leven genieten.

Heb je nog psychische begeleiding?