Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
detos240 schreef:Ik wil niet negatief zijn hoor.................
Maar het huis is pas verkocht als je een handtekening EN het geld er is.
Wij hebben dit meegemaakt met de verkoop van het huis van onze ouders:
Het was na 1,5 jaar eindelijk verkocht. De mensen zitten bij de notaris om te tekenen.
En wat denk je................ de mevrouw wilde NIET tekenen!!! Ze zat te ver bij de familie weg!![]()
Het toppunt! Ze zijn dan wel ...% van de aankoopprijs kwijt (weet niet meer hoeveel) maar wij
bleven nog een jaar met het huis zitten. Is toen voor 50.000 euro minder verkocht!
Blue_Eyes schreef:detos240 schreef:Ik wil niet negatief zijn hoor.................
Maar het huis is pas verkocht als je een handtekening EN het geld er is.
Wij hebben dit meegemaakt met de verkoop van het huis van onze ouders:
Het was na 1,5 jaar eindelijk verkocht. De mensen zitten bij de notaris om te tekenen.
En wat denk je................ de mevrouw wilde NIET tekenen!!! Ze zat te ver bij de familie weg!![]()
Het toppunt! Ze zijn dan wel ...% van de aankoopprijs kwijt (weet niet meer hoeveel) maar wij
bleven nog een jaar met het huis zitten. Is toen voor 50.000 euro minder verkocht!
Dat kan natuurlijk altijd, maar die kans is wel klein hoor. Ik moet zeggen dat ik dat wel een beetje doemdenken vind

En vandaag een sollicitatiegesprek gehad ergens anders en daar hoor ik binnen 2 weken iets van 

Ik merk wel dat ik het eng vind en dat ik mixed signals geef, maar hopelijk trekt dat weer bij
. Ik vind hem erg leuk, maar ik zie wel hoe het loopt. Een relatie heeft absoluut geen haast en wordt het niks dan niet.

. Ondertussen gaat het op het werk dat ik al heb ook niet helemaal zoals het hoort. Binnenkort een gesprek met mijn baas daarover, want hoe ze nu doet is niet eerlijk.some1 schreef:Ik was net van plan een update te plaatsen
Het gaat wel redelijk, zit even weer in een dipje...
Overdracht is de 27ste dus nog heel even.... Vandaag nog contact gehad met de bank en de spullen opgestuurd aangezien de makelaar dat maar niet deed. Het moest allemaal getekend zijn dus heb de makelaar het eerst naar mij laten mailen en daarna meteen doorgestuurd.
Wat betreft werk gaat het niet lekker. Mocht bij een zelfs op 2de gesprek komen, maar ben het uiteindelijk niet geworden en de andere heeft niks meer laten horen, ook niet nadat ik zelf nog een keer gebeld heb. Dus dat is ook niks geworden. Ondertussen gaat het op het werk dat ik al heb ook niet helemaal zoals het hoort. Binnenkort een gesprek met mijn baas daarover, want hoe ze nu doet is niet eerlijk.
Wat betreft jongens gaat het ook niet lekker. De jongen waar ik mee aan het appen was en af en toe afsprak bleek iemand anders al leuk te vinden... Ik begon hem ondertussen echt leuk leuk te vinden en heb hem dat laten weten. Daarop reageerde hij dat hij dus iemand anders leuk vind en dat hij dacht dat hij dat al had laten weten, maar dat toen ik dat bericht stuurde had hij het idee dat de vonk overgesprongen was. Ik heb hem netjes succes gewenst en het voelt k*t maar ik weet het nu wel...
Het lastigste er aan is dat ik dan de stem van T weer hoor met dat ik te dik en lelijk ben om ooit nog iemand te vinden...
Zeker omdat ik de laatste tijd heel erg merk dat mensen niet verder kijken dan mijn omvang, niet naar wie ik werkelijk ben zeg maar.
Vanavond weer naar de sportschool en hopen dat ik me daardoor weer beter ga voelen... Ook zit ik te denken aan een maagverkleining. Ik zou er in principe voor in aanmerking komen, maar ik ben er niet uit of ik dat wel of niet zou willen...