Hahaaha idd Maar sommige reactie's op een advertentie kunnen ook erg leuk zijn. Zo kreeg ik een reactie op m'n deken, denk u dat die gaat passen op mijn paardje? Uh tja wat zal ik zeggen.....Geen idee hoe groot jouw paard is en wat zijn bouw is
Douce
Geplaatst: 31-01-14 17:58
Een bod op mijn scooter: €150,- want er moet nog van alles vervangen worden.
Mmm.. wat knap dat je dat kunt zien aan de andere kant van het scherm?
Ik zet ook niet standaard op marktplaats mijn woonplaats erbij hoor, als je dan interesse hebt geen ik dat wel via mailcontact. Kleine moeite om te vragen waar je het op kunt halen lijkt me... maargoed at is mijn mening.
Douce
Geplaatst: 31-01-14 18:16
Mijn nummer kan niet vergeten worden he? om de een of andere reden heb ik dat gedaan en heb hem nu maar zo laten staan. Kan een frustratie zijn trouwens van marktplaats mensen, dat ze niet kunnen bellen. Maar ik ben echt amper mobiel te bereiken.. een mailtje daarentegen kan ik zelfs snel in de les beantwoorden. Dan maar zo.
Kirsha
Geplaatst: 31-01-14 18:19
Mwah ik vind het nogal apart om erin te zetten dat iets opgehaald kan worden, maar dat er dan geen omgeving bij staat. Ik zet mijn precieze woonplaats er ook niet bij (om de simpele reden dat dit een gehucht is en dan ben ik dus gelijk terug te vinden, nu waarschijnlijk ook maar toch minder) maar ik zoek toch wel vaak spullen in de buurt en dat gaat wat lastig zonder plaatsnaam erbij.
Mijn woonplaats staat wel op mp maar niet mijn achternaam en aangezien er 3 lisanne's wonen zegt dat ook niks;
Douce
Geplaatst: 31-01-14 19:36
Dankzij jullie zie ik inderdaad dat mijn plaatsnaam er niet bij staat.. wilde vooral dat ze geen straat konden vinden, plaats had wel gemogen al zijn er naar twee huishoudens met mijn achternaam hier, waarvan de ander in dezelfde straat woont, toch mogen ze wel weten welke plaats ik woon. Morgen maar eens proberen te veranderen.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 31-01-14 19:42
Nou, heb 2 zadelkasten te koop staan, gewoon bieden. Zijn al wat ouder. Ben benieuwd of ik weer gekke mensen tegen ga komen. Er vroeg net iemand of ik ze ook kan versturen ( ) maar dat doe ik dus niet. Kan dat uberhaubt?
Als je binnen de maten en het maximale gewicht blijft, kan dat wel, maar goedkoop is het niet ...
Weet iemand trouwens toevallig of je van boekenbonnen ook iets anders kan kopen ? Heb voor meer dan 100 euro aan bonnen gekregen en weet niet wat ik er mee aan moet ... heb alle boeken die ik hebben wil al en lees eigenlijk amper meer de laatste jaren ...
GamblersCup
Geplaatst: 31-01-14 19:50
Giolli, wat is er zadelkast aan jouw kasten? Zijn gewoon oude kasten en meer niet?
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 31-01-14 19:50
GamblersCup schreef:
Giolli, wat is er zadelkast aan jouw kasten? Zijn gewoon oude kasten en meer niet?
Ja klopt hoor, maar heb er zelf altijd 'pruttel' in gehad en altijd op stal gestaan. Ga ze dus niet verkopen als mooie kasten voor in de woonkamer. 'Stalkasten' 'zadelkasten' hoe je het wilt noemen.
Kentaro
Geplaatst: 31-01-14 19:59
Shirley, ken je geen mensen die graag boeken kopen en jouw bonnen om willen ruilen tegen geld? (of je komt naar de rare mensen meeting en daar zitten boekliefhebbers zat ) Of anders koop je een boek en breng je dat later terug en krijg je je geld terug
Bij de advertentie heb ik uiteraard de woonplaats staan, maar verders niets van naam, alleen m'n voorletter. Als mensen mailen, reageer ik uiteraard wel met naam. Telefoonnummer zet ik er ook niet bij, zitten helaas te veel idioten tussen... In een mail kan dat altijd nog!
kiki1976
Geplaatst: 31-01-14 20:48
Kentaro schreef:
Shirley, ken je geen mensen die graag boeken kopen en jouw bonnen om willen ruilen tegen geld? (of je komt naar de rare mensen meeting en daar zitten boekliefhebbers zat )
Goed idee
Shirley
Geplaatst: 31-01-14 20:49
Dat terugbrengen is wel een heel slim idee , meeting gaat 'm niet worden
Of gewoon weggeven, zijn er tenminste nog andere mensen blij mee