Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:34

Oh leuk zeg, over een week al! :)
Balen van je pols, snap dat de onzekerheid dan echt heel vervelend is. Ik hoop voor je dat het niks ernstigs blijkt te zijn!

Voor mij duurt het nu nog iets minder dan 2 weken! Daarna duurt het weer 6 weken, ik ga in april 10 dagen daarheen en daarna gaat het waarschijnlijk wel tot juli duren... Ik heb zelfs iets gestuurd voor valentijn (niet te cheesy want dat is echt niks voor mij, maar een 'Guide to the Dutch' die ik zag bij Waterstone's en niet kon laten liggen, een kaart en nog wat kleine dingen) en ik hoop heel erg dat dat op tijd aankomt haha. Het hele ding kon als brief verstuurd worden, woog maar 400gr en het kostte me alsnog 9,45, het versturen alleen... -O-
Oh enne... als het goed is verhuis ik in Augustus, September of Oktober voor een jaar daarheen, dus eind april - juli moet wel te overbruggen zijn :o

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:46

Mel, dat is wel balen van je pols dan. Hoop voor je dat het niets ernstigs is. Is de operatie kort geleden? Dan heb je kans dat het wat zwelling of littekenweefsel is wat nog wegtrekt.
Eulogy, dat is ook al lekker snel! Post naar het buitenland is altijd duur. Ik was ook steeds minimaal €3 kwijt voor een brief naar België :roll:

Vriendje komt morgen hierheen, woo! De laatste keer dat we elkaar zagen is dan 2,5 week geleden en toen was ik ziek :o Ben nogsteeds benauwd, maar het zieke gevoel is grotendeels weg. Zit m'n vriend wel steeds te plagen dat hij allerlei klusjes moet doen als hij hier is, omdat ik dat niet kan nu. Grote zak kattengrit halen, dweilen, bed opmaken, zware boodschappen tillen, afval naar de stort brengen ~~}>
En vrijdag gaan we wat leuks doen, maar ik weet nog niet wat :oo

SSmonamiSS

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:52

Wat leuk dat vele van jullie jullie vriend weer gaan zien! De laatste keer dat ik me vriend zag was vanmorgen om 10 uur!! :+ hij is nu skiles aan het geven! Ben echt een geluksvogel!

Hopelijk komt alles goed met je pols!!
Wt wij vrijdag gaan doen weet ik niet! Heb een kado voor hem en hij voor mij en verdere geen idee! We zien het wel! :D

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 15:10

@ssmonamiss lucky you!
Ik wil volgende week ook wat leuks gaan doen maar mijn portomonee is bijna leeg. Iemand een leuk en goedkoop ideetje wat ik met m kan gaan doen? Bioscoop ben je vaak ook weer zeker 25 a 30 euro kwijt....

Fijn dat jullie beide samen zijn met valentijnsdag!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:33

De operatie was 7 januari, hechtingen gingen er de 22e uit. Nu is het zo dat het nu dikker is dan 2 weken geleden. Dus ik neem aan dat als het een zwelling van de operatie zou zijn dat het nu minder zou moeten zijn. Ik hoop niet dat het littekenweefsel is, of iig, dat als het littekenweefsel is, het nog wegtrekt. Want het is echt lelijk...

Maarja morgen weet ik meer. Hoop maar dat het meevalt en ik maandag gewoon weg kan. Maarja, als hij zegt kijk nog maar even aan. En ik zit daar en het is nog steeds niet goed, moet ik terug terwijl dat niet zo makkelijk gaat. ( Als het hotel open is is het eigenlijk onmogelijk)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:06

Goedkope valentijns ideeën: handgeschreven brief met al je (positieve) gevoelens erin, vleugje parfum erop :D Als je bij elkaar bent, kan je elkaar een massage geven (flesje olie kost maar een paar euro en kan je vaker gebruiken). Of samen een taart/cupcakes maken en versieren. Samen koken (of juist een verrassingsetentje bereiden met kaarsjes en wat bubbels). Buiten wandelen en herinneringen ophalen. Je hebt ook van die spelletjes waarbij je elkaar vragen moet stellen (5€ bij de kruidvat!). Of wat mij ook leuk lijkt: zorg dat je een stuk of 20 basis-ingrediënten hebt (van zout en suiker tot brood, kwark en snoepjes). Ééntje krijgt een blinddoek om, de ander voert diegene steeds iets anders. Geblinddoekte moet raden wat het is :D Als je een beetje gekke/vieze dingen kiest (citroen, zoute drop, kaneel, slagroom), kan het nog best grappige situatie's geven :D

Oei, dat klinkt niet fijn met je pols. Zal duimen voor je morgen :)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:42

Pfff ik ben mijn LAT-relatie weer even zat. Meneer is zooooo druk met werken dat hij nauwelijks iets van zich laat horen. Ben niet echt in de mood om mijn Valentijnscadeau op de bus te doen eerlijk gezegd.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:12

DromenLies schreef:
Pfff ik ben mijn LAT-relatie weer even zat. Meneer is zooooo druk met werken dat hij nauwelijks iets van zich laat horen. Ben niet echt in de mood om mijn Valentijnscadeau op de bus te doen eerlijk gezegd.

:(:) Weet goed wat je bedoeld! Is heel vervelend. Loop er ook vaak tegenaan..

Nou pols is dus inderdaad niet goed. Maar kan maandag wel gewoon weg! Heb nu afspraken met hem gemaakt over hoe of wat te doen als ik daar zo zit. Is wel heel vervelend, helaas niks aan te doen.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:19

Veel sterkte Mel

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:18

Sterkte mel maar wel fijn dat je gewoon wegkan!
Miss gaat het wel beter als je daar bent en het misschien nog ff tijd nodig.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:32

Thanks meiden. Misschien heeft het inderdaad nog tijd nodig, dus maar gewoon afwachten!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben vandaag. Knuffel voor degene die niet samen kunnen zijn :(:)

Wij zijn ook niet samen vandaag, maar over precies 3 dagen zie ik hem weer. Deze laatste dagen gaan echt super snel. Ik ga iedereen hier in NL ook erg missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:12

Sterkte voor de mensen die vandaag niet samen kunnen zijn met hun lief :(:)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:13

Happy Valentines day iedereen, ookal doe ik er niet aan. Ik ga vanavond weer naar mijn vriend, hij zal rond 11 klaar zijn met werken dus dan samen weer slapen :3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:14

Happy Valentines day!
Hier doe ik er ook niks aan... Ga uiteindelijk wel vanavond naar hem toe. Toch even samen zijb :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:16

Wij doen er wel een beetje aan, en we hebben een weekend samen, dat is ook wel heel fijn :+:

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:18

Tja samen zijn is ook veel leuker dan welk cadeau dan ook. Ik ben met een vriendinnetje het park in gegaan met een helium ballon in de vorm van een hartje en we hebben voor onze BF's een fotoshoot gehouden. Heb de foto alleen pas gister op de bus gedaan dus hij komt helaas te laat aan maar goed. Er komt ook iets mijn kant op. Geen idee wat. Hoop op een chocolade bonbon hartje haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:18

Ik ben nu ook niet bij mijn vriend, maar who cares.. Valentijn vind ik echt geen fiets aan en normaal doen we er ook niks mee. _O-

Veel plezier Mel!

edit
Oh wacht, we hebben vandaag wel onze trouwringen besteld. Nou, hebben we toch nog een beetje meegedaan dan. :')
Afbeelding
Maar dan met een diamant ipv Swarovski. :+

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:19

Gave ringen zeg!
Hier ligt meneer te slapen omdat ie nachtdienst had maar als t goed is gaan we vanavond uit eten en ik krijg van hem geld voor een jas die ik vorige week al gekocht had :') ivm mijn verjaardag een combinatie dingetje. Verder is ie niet echt romantisch en vrij saai als het aankomt op het verzinnen van dingen :')

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 08:46

Gave ringen Anthea! Wanneer gaan jullie trouwen?
wij waren gister ook niet samen maar kreeg wel t leuke nieuws dat hij1,5 dag eerder komt! Dus lekker 5 daagjes samen, kreeg gelukkig zelf de maandag ook nog vrij.
Zie alleen al weer op tegen het afscheid. Zeker na meerdere dagen samen is het altijd moeilijker. En vaak gaan de dagen saampjes zo snel!

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:32

Speciale ringen!
Blij dat Valentijn over is. Al dat commercieel gedoe. En als je liefje er dan niet is komt het toch wel eens zo hard aan.
Kreeg smorgens wel een super leuk berichtje :)
Nog zeker anderhalve maand tot 2 maanden wachten tot ik hem weer zie.
Zeker nu ik naar een andere stal ga verhuizen is het eerder het financiële dat me terug houd. Rot, maar paardjes gaan voor en dat weer hij ook. Gelukkig snapt hij het wel. :)

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:45

Bumblehorse schreef:
Speciale ringen!
Blij dat Valentijn over is. Al dat commercieel gedoe. En als je liefje er dan niet is komt het toch wel eens zo hard aan.
Kreeg smorgens wel een super leuk berichtje :)
Nog zeker anderhalve maand tot 2 maanden wachten tot ik hem weer zie.
Zeker nu ik naar een andere stal ga verhuizen is het eerder het financiële dat me terug houd. Rot, maar paardjes gaan voor en dat weer hij ook. Gelukkig snapt hij het wel. :)

Vervelend dat het nog zo lang duurt. Is nooit leuk :(:)

Wat een gave ringen zeg! Echt mooi!

Ik zit flink in de stress en zenuwen. Moet nog zoveel doen. En ben ook zenuwachtig voor de ontmoeting straks.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:59

@ mel ja dat ken ik heel goed. Heb het elke x alsik naar het vliegveld toe ga om hem op te halen of zelf aankom. Krijg dan zulke kriebels!
Lijstjes maken die je kan afstrepen helpt bij mij goed!
@ bumblehorse ppff das best lang. Maar als julie elkaar weer zien hoe lang is dat dan?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:36

Ik kwam gisteravond bij mijn vriend aan, hij was nog aan het werk. Huis donker, terwijl hij normaliter een lichtje aanlaat. Doe ik het licht aan...

Afbeelding

Was helemaal verrast <3 Ook een ontzettend lieve brief erbij.

Arme hij was pas half 1(!) thuis, terwijl hij 1 uur vertrokken was voor werk.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:59

lightmorebh schreef:
@ mel ja dat ken ik heel goed. Heb het elke x alsik naar het vliegveld toe ga om hem op te halen of zelf aankom. Krijg dan zulke kriebels!
Lijstjes maken die je kan afstrepen helpt bij mij goed!
@ bumblehorse ppff das best lang. Maar als julie elkaar weer zien hoe lang is dat dan?

Ik zit op school en bij kan het pas bij elke schoolvakantie. Dus de komende is de paasvakantie en maak dan ook van de hele vakantie gebruik om bij hem te zijn.
Tussen de schoolvakanties door komt hij een week naar mij. Proberen elkaar wel elke maand of om de 2 maanden ten miste te zien.
Hij werkt, en heeft dus maar 20 verlofdagen, maar doet gelukkig veel overuren dus kan hij van die overschot wat vanaf pitsen.
Hun jaar verlof begint ook pas de dag dat ze verjaren en dat is bij hem in Juli, dus als die maand eraan komt kunnen we nog wel een reisje heen en weer fixen.
Weekends doen we spijtig genoeg niet, dat wordt gewoon te duur. Ik pak steeds de trein naar Brussel en dan van Brussel naar Ashford of Londen, hangt af van het uur en de prijs. En dat is toch ook altijd rond de 40 euro heen minstens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:58

Wat lief van hem nachtlampje!

Mooie ringen zag ik ook voorbij komen :) Wat voor materiaal zijn ze gemaakt?? Vind ze echt gaaf.

Bumblehorse, dat is lastig... Vooral veel plannen... Wel balen dat het allemaal zo duur is..

Mel, niet zenuwachtig zijn! Komt goed :)

Hier gewoon fijn rustig avondje gehad met vriend, nu weer thuis. Afscheid is altijd lastig.. Zie hem gelukkig wel weer volgende week ergens. Niet dat er een maand tussen zit ofzo, zoals bij sommige van jullie. Dat zou ik niet aankunnen eerlijk gezegd.