Storm op komst

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:33

ik dacht dat het hier wel heel erg mee viel, maar ik krijg zo juist een paar whatappjes van mensen dat er bij mij in de buurt toch wel ook allemaal bomen zijn omgevallen..

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:33

stunning schreef:
Sammylover schreef:

Ik heb even gebeld voor mijn zusje, het centrale punt gaf aan dat ze dachten dat alle toetsen doorgingen, maar ze verbonden je even voor de zekerheid door met je opleiding. Ik denk niet dat Windesheim je zelf informeert namelijk. Ze gaven wel aan dat er heel veel studenten belden met dezelfde vraag.

Haha ja zal wel dat ze helemaal plat gebeld worden met die vraag.. Maar ze hebben gewoon een site met allemaal medemedelingen en ze kunnen zo makkelijk gewoon een standaard mailtje naar iedereen sturen, is iedereen op de hoogte! Maar staat nog niks op bij de mededelingen en ik check vaak genoeg mn mail en ook nog geen mail. Dus zal wel gewoon doorgaan..
Maar heb jij haar opleiding nog aan de telefoon gehad?

Ja ik had haar opleiding (Pedagogiek) aan de telefoon en daar gingen alle toetsen gewoon door

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:34

Dan zullen ze voor elke opleiding wel gewoon alle toetsen door laten gaan..
Wat ik overigens wel heel vreemd vind, maargoed..
Laatst bijgewerkt door stunning op 28-10-13 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay

Hier gaan alle toetsen gewoon door, ik blijf wel mooi hier zitten tot het echt over is.

xkimmx

De boom bij onze oprijlaan is ook gewoon doormidden gegaan en op ons weggetje gevallen. :\ Echt bizar!

Afbeelding

Muzefee

Vind het hier toch nog meegevallen, heb wel één dikke boom gezien die om lag, maar eigenlijk niet enorm veel , zeker niet vergelijkbaar aan wat ik aan foto's voorbij zie komen op internet. De storm is hier inmiddels wel afgezwakt en m'n pony's zijn het weiland niet uitgewaaid. :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:35

HorseLove456 schreef:
LaBull schreef:
Ik heb zo rijles, vind het maar niks D;

Ikga om 4 uur een buitenrit maken , als dat nog doorgaat , kvind 't ook maar niks :\
Dat je het nog overweegt om dat te doen?

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:35

Hoe moeten die mensen die niet beschikken over een auto naar school toe komen dan als er geen treinen rijden. Neem niet aan dat ze dan ineens overal bussen in zetten met dit weer..

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:36

Sammylover schreef:
stunning schreef:
Idd dat vroeg ik mij ook meteen af, aangezien ik straks toets heb op Windesheim. Las al dat iemand hier zei dat bij hun de toetsen waren afgelast, maar van Windesheim nog niks gehoord erover..

Ik heb even gebeld voor mijn zusje, het centrale punt gaf aan dat ze dachten dat alle toetsen doorgingen, maar ze verbonden je even voor de zekerheid door met je opleiding. Ik denk niet dat Windesheim je zelf informeert namelijk. Ze gaven wel aan dat er heel veel studenten belden met dezelfde vraag.

Mijn tentamen vanochtend is gewoon door gegaan.. Maar goed, dat was van 9 tot 10 ..

Schade bij mij thuis valt mee, ik woon in de buurt van Amersfoort.. Het zijn enkel bladeren die je om de oren vliegen, heb nog geen omgevallen boom gezien, enkel een paar lege clico's. Die van ons stond gebarricadeerd met de takken die mijn pa vanochtend van de boom heeft afgehaald :P. Mijn trein verbinding ging ook zonder problemen..
Laatst bijgewerkt door Goldwynn op 28-10-13 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:37

Annett1990 schreef:
Eenrum :)

Ah, das niet mijn dorp. Het gaat hier wel vreselijk tekeer, op lauwersoog is 152 km gemeten.

Anoniem

HorseLove456 schreef:
LaBull schreef:

Ikga om 4 uur een buitenrit maken , als dat nog doorgaat , kvind 't ook maar niks :\

K zou het ook maar niet doen als k jou was.. Als je ongelukken wil moet je dat doen..

fourseasons

Hondje wil naar buiten dus maar even doen, kijken hoe snel hij zich bedenkt :')

Anoniem

Mindim schreef:
Annett1990 schreef:
Eenrum :)

Ah, das niet mijn dorp. Het gaat hier wel vreselijk tekeer, op lauwersoog is 152 km gemeten.

waar zit jij dan?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:38

Het was hier ook ruig zeg maar het laatste kwartier is het aardig gekalmeerd, straks even de schade opnemen, ik woon in het bos :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:38

Ik heb een rustige middag op mijn werk. Alle patiënten hebben afgebeld m.u.v. ééntje, die komt om 15.00 en durfde het dan wel aan om met de auto te komen. De rest moest lopend of op de fiets, dus ik heb er alle begrip voor dat ze niet willen komen. Dan kan ik met een uurtje weg, dan durf ik wel in m'n autootje door de stad.

Vriendin van mij is letterlijk en figuurlijk dakloos geworden. Dak is eraf gewaaid en huis onbewoonbaar. Erg sneu.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:39

jeetje, in mijn weiland 5 bomen om, één bij mijn ouders en heeeel veeeel bomen onderweg om. Ben een aantal daken tegen gekomen waar ze niet hoorden (van een aantal zou ik niet eens weten waar ze weg kwamen). Ravage.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:40

Vriendlief is gelukkig op het bedrijf. Hou wel even radio Noord in de gaten want er liggen overal bomen en veel wegen zijn afgesloten.

Ben blij dat vriend even belde dat hij veilig thuis was.

LaBull

wonderworst_ schreef:
LaBull schreef:

wees blij dat je het een keer meemaakt met iemand nog naast je in de auto die kan ingrijpen.. lijkt me enger om de weg op te gaan en heen en weer geslingerd te worden door de wind als je dat nog nooit hebt meegemaakt..

Ja daar ben ik ook wel blij mee inderdaad. Normaal zou ik niet eens in een auto durven stappen met dit weer denk ik, zou bang zijn dat ik wegvlieg ofzo.

MadelonSunny

Bij m'n opa en oma op de boerderij blijkt een boom door het dak van de schuur te zijn gevallen waar de koeien en mijn pony staan. Geen idee nog hoe of wat, na m'n werk gauw erheen.
Verder geen idee hoe het hier is. Ben met donker van huis gegaan.
Maar lees nare dingen :s

MargreetW

Re: Storm op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:41

Woont er iemand van jullie in de buurt van Camperduin? Weten jullie hoe daar de situatie nu is?

_SimoneSG

Annett1990 schreef:
LaBull schreef:

K zou het ook maar niet doen als k jou was.. Als je ongelukken wil moet je dat doen..[/quote]
Tis al afgezegd...

Ohana_91

stunning schreef:
Hoe moeten die mensen die niet beschikken over een auto naar school toe komen dan als er geen treinen rijden. Neem niet aan dat ze dan ineens overal bussen in zetten met dit weer..

Vind ik ook raar, hier waren gelukkig wat papa's bereid om mijn zusje en klasgenootjes naar de toetsen te brengen, maar er worden inderdaad geen bussen ingezet... In ieder geval hier niet

Ohana_91

Re: Storm op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:42

Mijn hondje wou eerst heel graag naar buiten, maar eenmaal buiten kroop ze bijna over de grond en zocht ze overal beschutting. Tijdens het plassen wiebelde ze ook heen en weer en ze wist niet hoe snel ze weer naar huis moest

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:42

Dan zit je daar mooi als je ouders al op het werk zijn en daar niet weg kunnen en zelf geen auto en/of rijbewijs hebt.. Niet heel doordacht van de scholen vind ik..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:43

@ Lante waar woon jij?