Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
stunning schreef:Sammylover schreef:
Ik heb even gebeld voor mijn zusje, het centrale punt gaf aan dat ze dachten dat alle toetsen doorgingen, maar ze verbonden je even voor de zekerheid door met je opleiding. Ik denk niet dat Windesheim je zelf informeert namelijk. Ze gaven wel aan dat er heel veel studenten belden met dezelfde vraag.
Haha ja zal wel dat ze helemaal plat gebeld worden met die vraag.. Maar ze hebben gewoon een site met allemaal medemedelingen en ze kunnen zo makkelijk gewoon een standaard mailtje naar iedereen sturen, is iedereen op de hoogte! Maar staat nog niks op bij de mededelingen en ik check vaak genoeg mn mail en ook nog geen mail. Dus zal wel gewoon doorgaan..
Maar heb jij haar opleiding nog aan de telefoon gehad?
Sammylover schreef:stunning schreef:Idd dat vroeg ik mij ook meteen af, aangezien ik straks toets heb op Windesheim. Las al dat iemand hier zei dat bij hun de toetsen waren afgelast, maar van Windesheim nog niks gehoord erover..
Ik heb even gebeld voor mijn zusje, het centrale punt gaf aan dat ze dachten dat alle toetsen doorgingen, maar ze verbonden je even voor de zekerheid door met je opleiding. Ik denk niet dat Windesheim je zelf informeert namelijk. Ze gaven wel aan dat er heel veel studenten belden met dezelfde vraag.
wonderworst_ schreef:LaBull schreef:Ik heb zo rijles, vind het maar niks D;
wees blij dat je het een keer meemaakt met iemand nog naast je in de auto die kan ingrijpen.. lijkt me enger om de weg op te gaan en heen en weer geslingerd te worden door de wind als je dat nog nooit hebt meegemaakt..
stunning schreef:Hoe moeten die mensen die niet beschikken over een auto naar school toe komen dan als er geen treinen rijden. Neem niet aan dat ze dan ineens overal bussen in zetten met dit weer..