Die vrije dag krijg ik dan weer niet voor de ondertrouw... Wel 2 vrije dagen voor de dag zelf, dus daar zou je er ook 1 voor ondertrouw kunnen inzetten natuurlijk. Maar dat doe ik niet, heb voor ondertrouw een zo laat mogelijke afspraak gemaakt en dat kost me hooguit 2 uur werk, die wrsch van mijn overuren af kunnen.
Voor het trouwen krijg ik ook nog 2 dagen Daarnaast heb ik ook nog 2 landelijke feestgagen in mijn vakantie dus hoef er al met al maar weinig voor in te leveren
Wij kregen niet eens een bakje koffie, waren binnen 15 min buiten haha. Zijn afgelopen vrijdag in ondertrouw gegaan!
Net mn jurk gepast! Size 10 was vorige keer veel te groot. Nu een size 8 aangehad, komen we 3cm tekort! Ze gaat hem nu aanpassen. Ook is er 1 bandje afgehaald waardoor ik nu 1 schouderbandje heb.
Jurk is wel gaaf hoor, zo ontzettend anders dan ik voor ogen had. Echt apart!
Net even met mijn bruidwinkel gebeld , volgende week komt mijn jurk waarschijnlijk binnen Wordt volgende week gebeld voor een pasafpraak te maken voor de tweede week van April
meikemarieke
Geplaatst: 13-03-14 14:48
Leukleuk! Ik ga volgende week voor t eerst jurken passen *zinin*!! Ik krijg 4 uur voor het in ondertrouw gaan en 2 dagen voor het trouwen zelf
vuurneon
Geplaatst: 13-03-14 16:23
Jans, ik deel je leed hoor kost mij ook gewoon verlofdagen haha dus ik ga een keer op een avond in ondertrouw.
Ik pas niets van Elsa dus ook de rainbowserie niet helaas...
Nou onze ondertrouw was echt heel leuk! De ambtenaar maakte er echt iets gezelligs van en bood spontaan aan om foto's van ons te maken bij het tekenen van de trouwakte. In de avond lekker uit eten geweest met de ouders, zo hebben we er toch een klein feestje van gemaakt
Wieee nog minder dan 6 weken en dan ben ik een heuze getrouwde mevrouw. Niet voor het eerst maar toch... We hoeven gelukkig niet heel veel meer te regelen, het meeste is wel al rond, maar het aftellen is nu wel echt begonnen! Nog 41 dagen. .
Leuk sans! Wij hebben vandaag de kaarten binnen gekregen (echt super snel via poobies, goede service) dus die hebben we in orde gemaakt. Was wel even van... nu wordt het wel echt!
Anoniem
Geplaatst: 18-03-14 19:24
Mmm een review van een haar & makeup artiest. Positief?
Mijn trouwjurk is binnen na 5 weken uit Hong Kong, heel mooi.