Misschien heeft hij iets romantisch ingesproken en dat draait in de bios? En dan staat hij achter je met een ring!
Mondy
Geplaatst: 26-08-13 21:17
Pff dit topic is telkens het eerste waar ik naar ga kijken hahaha Ben echt benieuwd vind het idee dat er een jurk in die doos zit nog niet heel raar. Dan uiteten en miss als toetje een ring
Blue_Eyes
Geplaatst: 26-08-13 21:21
domixXx schreef:
Blue_Eyes schreef:
Je t'aime un.. peu? Nah, dat is nou ook weer niet zo romantisch
Je t'aime une femme
Daar klopt echt grammaticaal geen ruk van, sorry
Domi_94
Geplaatst: 26-08-13 21:21
takkie_muis schreef:
Misschien heeft hij iets romantisch ingesproken en dat draait in de bios? En dan staat hij achter je met een ring!
TS, al geprobeerd om "enuntia" als wachtwoord in te voeren voor het final secret bestand? "enuntia!"="onthul!", beetje net als sesam open u?
Poiuytrewq
Geplaatst: 26-08-13 21:49
Aaaah laat die jongen lekker zijn best doen voor zijn meisje hahaha. Zou het een beetje respectloos vinden om het proberen te kraken als mijn vriend dit deed . Dan is het straks ook gen verassing meer
Amy77
Geplaatst: 26-08-13 21:51
Ochnee toch? Niets proberen toch? Gewoon geduld hebben straks gaat de hele verassing eraf en dat zou zo sneu zijn..hoe noeuwsgierig we met zn allen ook zijn :p
Mear
Geplaatst: 26-08-13 21:51
Poiuytrewq schreef:
Aaaah laat die jongen lekker zijn best doen voor zijn meisje hahaha. Zou het een beetje respectloos vinden om het proberen te kraken als mijn vriend dit deed . Dan is het straks ook gen verassing meer
men wat gaat dit topic hard hihi. TS eerdaags is er toch ook heemskerkse feestweek? misschien is daar ook iets mee? Ik heb mijn man ook is ff mee laten denken haha lol. Die denkt dat je naar het zwarte woud gaat in duitsland naar een vd valk hotel:)
Elpharo
Geplaatst: 26-08-13 22:04
Hihihi...even niet kijken, hoppakee 7 pagina's erbij! Maarre, zodra ik las dat de coördinaten van een bios zijn, moest ik denken aan het meest geweldige huwelijksaanzoek wat ik ooit op youtube heb gezien. Eigenlijk wil ik niet zeggen welke, want als het zoiets is en jij kent die niet, dan zou het echt niet leuk zijn voor hem als je het nu wel weet. Aangezien ik het niet denk ga ik toch even zoeken... In elk geval leuk om het filmpje nog es te zien
hahaha wat zijn jullie ontzettend lekker bezig Helemaal dat stukje over de betekenis van enuntaire!
Helaas voor jullie bokkers ga ik niet proberen het laatste bestand te kraken haha Mijn vriend die meeleest trouwens zegt dat jullie het nog niet hebben geraden Maar wel goed in de buurt zitten! Vind t nou wel spannend worden hoor!!
Eerdaags is idd het heemskerkse feestweek
Brievenbus
Geplaatst: 26-08-13 22:13
Ja! Ben je een rasechte Heemskerkse? Welke buurt woon je? Ik ben opgegroeid in breedweer (ingang 3) maar woon nu in... Ik durf het bijna niet te zeggen... Beverwijk
dito
Geplaatst: 26-08-13 22:14
haha geweldig hij leest gewoon mee:) kan ie ook een hint geven WIE er het dichtst in de buurt zit