Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:Voor wie dit jaar nog naar de efteling wil maar niet/nooit zijn boodschappen bij de Albert Heyn haalt...
Ik heb hier 5 volle kaarten liggen en 8 zegels (dus voor nog 2 kaarten)
Zo'n kaart geeft 10 euro korting op de entreeprijs, het kaartje van de efteling moet je dan wel bij de Albert Heyn aanschaffen met de kortingskaart (geldt dus niet aan de eftelingkassa), aanschaffen van kaarten kan tot en met 1 juni, en de kaartjes voor de efteling zijn dan geldig tot 1 nov.
Ik stuur ze naar je op tegen verzendkosten
Safiera schreef:Zak grof grind, gratis op te halen in Venlo. Versturen nvt
Is maar 1 zak (25 kg).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lauran__ schreef:Annemiek80 schreef:Voor wie dit jaar nog naar de efteling wil maar niet/nooit zijn boodschappen bij de Albert Heyn haalt...
Ik heb hier 5 volle kaarten liggen en 8 zegels (dus voor nog 2 kaarten)
Zo'n kaart geeft 10 euro korting op de entreeprijs, het kaartje van de efteling moet je dan wel bij de Albert Heyn aanschaffen met de kortingskaart (geldt dus niet aan de eftelingkassa), aanschaffen van kaarten kan tot en met 1 juni, en de kaartjes voor de efteling zijn dan geldig tot 1 nov.
Ik stuur ze naar je op tegen verzendkosten
Deze heb ik er ook nog een hele lading van. Heb 15 volle kaarten.
Jikkeee schreef:Zgan prestige zwarte kogelbeschermers. Maat S
Ophalen in Den Bosch. Voor de eerste die reageert.
[ Afbeelding ]
Emma_V schreef:Heb 3 samsung s2 hoesjes te geef.
Een roze flipcase waar ook pasjes in kunnen, een roze hardcover (klein scheurtje onderin maar daar zie je bijna niks van) en een engelse vlag hoesje (paar kleine beschadigingen)
Ophalen kan in Tilburg of verzenden tegen verzendkosten natuurlijk
[ Afbeelding ]