Citaat:Het is toch ook wel een prettig idee dat je niet uit mond ligt te stinken daar?(moet je ook je tong poetsen)
Niet alleen daar toch?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vivian__ schreef:Omdat mensen niet willen dat er plaque gevonden wordt? Nutteloos eigenlijkCitaat:Het is toch ook wel een prettig idee dat je niet uit mond ligt te stinken daar?(moet je ook je tong poetsen)
Niet alleen daar toch?
Vivian__ schreef:Omdat mensen niet willen dat er plaque gevonden wordt? Nutteloos eigenlijkCitaat:Het is toch ook wel een prettig idee dat je niet uit mond ligt te stinken daar?(moet je ook je tong poetsen)
Niet alleen daar toch?
DaisyDarling schreef:Vivian__ schreef:Hier een van die mensen
HAAL JE NEUS UIT MIJN MOND. Of meldt het aan mijn tandarts![]()
Mijn dingendiejealtijdalwildeweten-vraag dan;
Waarom staan tandartsen altijd zo dichtbij?![]()
Want die van mij heeft van die brilletjes op dus dan kan je toch alles al goed zien?
Haha
Anders zie je het niet helder. DaisyDarling schreef:Vivian__ schreef:![]()
Haha
Omdat je met die brilletjes op een bepaalde afstand moet kijkenAnders zie je het niet helder.
Ahah! Dat klinkt wel logisch ja![]()
'jullie' zien er dan trouwens wel altijd heel charmant uit, met die dingen op.
Ik wel iig.

Dat heb ik nou altijd !
InekeH87 schreef:Ja niet slapen is dodelijk en zelfs al vrij snel. Ik zal even opzoeken hoe lang het precies was.
Edit: Het bewezen record ligt op 264 uur, 11 dagen dus. Die meneer is er niet aan dood gegaan, maar kon toen niet langer meer wakker blijven. Slaaponthouding wordt veel gebruikt als martel en ondervragingsmethode.
Door slaaptekort krijg je al snel last van allerlei aandoeningen en uiteindelijk ga je er aan dood. Er is hier veel onderzoek naar gedaan bij proefdieren, vooral ratten en muizen. Ratten gaan binnen 32 dagen slaaptekort eraan dood, daarvoor hebben ze last van cognitieve achteruitgang, veranderd sociaal gedrag, gewichtsverlies, nervositeit, onstilbare honger, vatbaarder voor ziekten.
Kim_14 schreef:InekeH87 schreef:Ja niet slapen is dodelijk en zelfs al vrij snel. Ik zal even opzoeken hoe lang het precies was.
Edit: Het bewezen record ligt op 264 uur, 11 dagen dus. Die meneer is er niet aan dood gegaan, maar kon toen niet langer meer wakker blijven. Slaaponthouding wordt veel gebruikt als martel en ondervragingsmethode.
Door slaaptekort krijg je al snel last van allerlei aandoeningen en uiteindelijk ga je er aan dood. Er is hier veel onderzoek naar gedaan bij proefdieren, vooral ratten en muizen. Ratten gaan binnen 32 dagen slaaptekort eraan dood, daarvoor hebben ze last van cognitieve achteruitgang, veranderd sociaal gedrag, gewichtsverlies, nervositeit, onstilbare honger, vatbaarder voor ziekten.
hoe willen ze dit dan uittesten ? hoe hou je zo'n beestje nou wakker ?