sevenofnine schreef:Burtzle schreef:Yeah, m'n Eeyore Onesie is binnen!
Is dat even geniaal als het klinkt?
Echt wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Komt vandaag of dinsdag binnen...
2 shirts besteld in de All Time Low webshop
Batlow schreef:takkie_muis schreef:Mediamarkt heeft nog niet gebeld grr ik wil mijn gewonnen koelkast
Mediamarkt is echt flut soms... Eerst een foute actie op de site, die ik wilde bestellen, maar bij afrekenen stond iedere keer de normale prijs, dus mail gestuurd, want actie was maar 4 uur geldig ofzo... Bleek dus dat de actieprijs helemaal niet van toepassing was en dat de 'van' prijs, de actie prijs was![]()
En ook hun woorden: Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Dus ik om 7 uur iets anders besteld, krijg ik ineens die ochtend een mailtje: Door een fout in de administratie kan het product niet morgen geleverd worden en zal het .. december (4 dagen later...) geleverd worden.........
NienkeV1994 schreef:En ik wacht ook nog op een ketting met plectrum van Jack Barakat van All Time Low
Waarom moet ik altijd alles op zaterdag bestellen als er 2 dagen geen post komt
?Tazzey schreef:NienkeV1994 schreef:En ik wacht ook nog op een ketting met plectrum van Jack Barakat van All Time Low
Waarom moet ik altijd alles op zaterdag bestellen als er 2 dagen geen post komt
Dat is heel gaaf. Ik heb twee plectra liggen van James Hetfield en Kirk Hammett. Daar wil ik ook nog eens iets mee doen.
). Eentje van Wehkamp: mijn nieuwe Dr. Martens schoenen die ik al super lang wil hebben maar nog nooit gekocht heb. Eentje van Agradi: Cowboy Magic detangler en een longeerstukje. En als laatste nog eentje van Epplejeck: BR Air Tech zwarte peesbeschermers en strijklappen
. Dus ik ben benieuwd, denk dat de schoenen en de spullen van Agradi dinsdag komen
.
1 komt waarschijnlijk volgende week en die ander een week erna

Nummer 3 alweer, een poster van All Time Low