Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:en als je geen pak hebt voor de carnaval, maar wel een opblaad krokodil, dan ga je toch gewoon als opblaas krokodil
Open snijden, paar balonnen erin (oa in de staart en in de kop) en klaar!
Ideaal in de regen (je hebt je eigen regenpak) in de kroeg (geen last van rond vliegend bier) en met dit koude weer (rubber houdt je lekker warm)
Ik zeg: ga als opblaas krokodil!
fique schreef:Heb ook een advertentie staan dat ik een hals voor een bucasdeken zoek maat M. Krijg je een mailtje.... ik heb een hals maat L voor je.Die vroeg ik toch niet..
Juud87 schreef:Mri schreef:en als je geen pak hebt voor de carnaval, maar wel een opblaad krokodil, dan ga je toch gewoon als opblaas krokodil
Open snijden, paar balonnen erin (oa in de staart en in de kop) en klaar!
Ideaal in de regen (je hebt je eigen regenpak) in de kroeg (geen last van rond vliegend bier) en met dit koude weer (rubber houdt je lekker warm)
Ik zeg: ga als opblaas krokodil!
Dat vind ik eigenlijk wel een heel goed idee!
Kan ik ook gewoon een spijkerbroek onder aan.
Heel veel pakjes zijn voor mij te koud. Moet iets hebben waar ik een maillot (met evt thermolegging) onder aan kan, of dus een broek. Althans, dat was voor buiten, ik sta nu natuurlijk binnen, maar moet nog wel een stukje over straat en het wordt koud dit weekend. BRR!!
Nu uitvinden waar je op dit moment een goedkope opblaaskrokodil kan vinden.