Hier wel een wit laagje, maar er komt (ijs)regen uit de lucht op dit moment (omg. Leeuwarden)
blauw00gje
Geplaatst: 07-12-12 09:37
Hier ligt nog niet héél veel maar wel genoeg om het verkeer op stelten te zetten. Heb verschillende schuivers gezien. Gelukkig zit ik veilig op mijn werk. Ben benieuwd hoe het is als ik straks naar huis moet!
Ohja, het sneeuwt nog steeds.
roxiie
Geplaatst: 07-12-12 09:38
Rhodos schreef:
Hier is er niets gevallen en ik ho op dat dat zo blijft, wil vandaag nog met de trailer op pad.
Waait het bij jou ook niet dan? Hier staat echt veel wind, zoveel dat het met de trailer nie verantwoord is..
magda_90
Momenteel sneeuwt het hier flink, ben op tijd op school aangekomen. Hopelijk kan ik vanmiddag redelijk weer thuis komen met de fiets.
Malenka
Ik heb morgen een cursusweekeind. Maar ik denk niet dat ik de weg op durf met een trailer... en we moeten het halve land door (van Noord Holland naar Noord Brabant).
Het waait hier sinds gisteravond ook ontzettend hard (regio Olst-Wijhe). Gisteren lag er een heel dun laagje sneeuw, maar nu sneeuwt het flink door. Geen leuke combi met die harde wind.
Akecheta
Geplaatst: 07-12-12 09:40
Het is mooi buiten. Ruim vijf cm sneeuw gevallen en het sneeuwt nog steeds. Volgen BR gaat er nog wel het nodige vallen. Blij dat ik vrij ben vandaag.
Silence
Hier ook flink wat nu, terwijl het om 6.00 nog groen was. Straks eens kijken of buienradar gelijk krijgt, dan komt er hier nog heel wat. En dan de file info checken. Moet om 11.30 beginnen met werken...
Om half 7 was het hier nog groen en in een half uur tijd een cm of 4 sneeuw.. En het sneeuwt gestaag door.. Dat word overal heen lopen vrees ik...
Deaglán
Geplaatst: 07-12-12 10:15
Hier is het vanmorgen rond 5.00 begonnen met sneeuwen maar dat was zo weinig en zo'n fijn spul dat ik het van de auto af kon blazen. Dacht nog heel positief/naïef; dat gaat wel meevallen. Nu, 4 uur later, ligt er al zeker 5 cm en de laag blijft maar groeien. Het ergste is dat ik vandaag allerlei binnendoor weggetjes moet nemen (die worden niet gestrooid) om op mijn werkadressen/pony's te komen. Om de moed er in te houden heb ik het nr van Simon&Garfunckel in mijn hoofd hangen; "slipsliding away"
4EverHobbes
Geplaatst: 07-12-12 10:20
Het valt mee, maar het gaat wel harder sneeuwen nu en het waait heul