Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Atent schreef:is er toestemming aan batman door gegeven?
Wendy schreef:Atent schreef:is er toestemming aan batman door gegeven?
Moest dat dan?
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb niet constant dit topic doorgespit of er eventueel nieuwe dingen bedacht waren waar ik ook nog een keer apart toestemming voor had moeten geven. En ik kan me voorstellen dat meerdere mensen dat niet gedaan hebben, het topic ging immers heel hard.
Ik had het eerlijk gezegd heel netjes gevonden dat in ieder geval de mensen die hebben bijgedragen, hierop nog geattendeerd zouden worden.
Dat staat trouwens los van mijn enorme waardering voor al het werk wat er door al deze mensen belangeloos is verzet!
quartel schreef:Ik wilde eerst even om toestemming vragen.....en die is er nu dus.....
In de volgende link kunnen jullie de fotos van het boek zien zoals die geworden is.
met enorme dank aan Marlinda![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=3EFGSYPS
Mijn dochter staat er bij om het formaat van het boek duidelijker aan te geven
GroteVogel schreef:Niet druk om maken menskes, jullie namen komen ook nog langs!
Graag via PB met Q verder overleggen.
Zo ontzettend mooi geworden!
De dames hebben er veel werk aan besteed! ( en heer)
Als je bedenkt dat Sg in eerste instantie niemand kende hier.....................en hoe het verhaal is gelopen, om NEVER nooit meer te vergeten!
Alle bokkers...............BEDANKT!
Nikka schreef:Ik denk dat we niet moeten vergeten, dat het niet om ons in dit geval gaat.