Lol moet lukken goed en klein vacuüm laten zuigen. Maak ik nog 1.50 winst!
Vientje
Geplaatst: 07-12-12 18:30
Ik ga ook maar weer mijn hoofdstel van "gereserveerd" afhalen, was toegezegd, aantal keer heen en weer gemaild, alle gegevens uitgewisseld....nada noppes hoor Ging sowieso nogal apart (zelden zo'n trage koper meegemaakt ), maar toch jammer.
Mijn zadel staat er met een vaste prijs op: €200, krijg een mail: ik bied 125.. Dat is iets meer dan de helft van de vp.. Is een JC dressuurzadel in goede staat, die gaat echt niet voor 125 weg
Ik heb net maar even met een ander account op een van mijn eigen dingen geboden, toen weer vanaf mijn eigen account op het bod gereageerd, vanaf dat andere mail adres weer naar mezelf terug gemaild.. (snappen jullie hem nog ) En alles doet het
Ik dacht even testen.. aangezien ik de afgelopen week al zo'n 10 mailtjes heb verstuurd met het bericht dat ik akkoord ga met het bod maar gewoon helemaal niks nada terug krijg..
Debbie
Geplaatst: 07-12-12 20:18
Moet ik vaker doen! Ik had zowaar een reactie van iemand! Bel zo eerst even de krant!
Kentaro
Geplaatst: 07-12-12 20:22
Dat was niet per ongeluk je eigen berichtje....
Manon_vdv
Geplaatst: 07-12-12 20:23
Ik ben me kapot geschrokken! Ik heb gister avond een advertentie bekeken, nou gewoon afgesloten en inene krijg ik een mailtje dat mijn bod geaccepteerd is en nu is de advertentie gereserveerd. Maar ik heb niet eens intresse! Ik schrik me echt kapot! Ik heb namelijk echt geen intresse, geen bod geplaatst, geen mail gestuurd. Hoe kan dit misverstand gebeurt zijn? Ik ga gelijk terugmailen dat dit een misverstand is en mijn excuses aan bieden.
Jam de advertentie is zelfs verwijdert. Oei foute boel! Wat kan ik doen? Ik krijg een mail terug van marktplaats dat de mail niet is verzonden. Wat moet ik doen? Help!
ze heeft mijn e-mail adres, maar ik zal het laten gaan want ik heb niet eens gereageert en wat zij te koop aanbied heb ik toch al, dus waarom zou ik daarop gaan bieden? dus ik weet niet wat er is gebeurt maar het is 1 groot misverstand. ik reageer gewoon niet, bedankt!
Anoniem
Geplaatst: 07-12-12 20:52
Daisyree schreef:
Ik zou gewoon niet reageren Manon. De verkoper heeft toch helemaal geen gegevens van je? Dus wat willen ze doen dan? Gewoon op zijn beloop laten.
Dan doe je dus hetzelfde als waar "we" ons zo aan ergeren, gewoo geen reactie meer geven.. (als er idd iets mis is gegaan en je hebt geboden)