Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Rianne schreef:Ik kom ook even binnenvallen![]()
Ben al een tijdje op zoek naar een leren legging, alleen dan niet zo'n glimmende aso legging laat maar zeggen.![]()
Gewoon een beetje 'dof' leer zegmaar wat niet aso overkomt maar wel leuk staat met een leuke trui erop ofzo. Kan ze tot nu toe nog niet vinden omdat ik overal van die glimmende en aso leggings zie.. iemand nog opties?
_Micha_ schreef:Mijn super geweldige killer wedges met spikes worden waarschijnlijk niet meer geleverd *huil
_vivi_ schreef:_Micha_ schreef:Mijn super geweldige killer wedges met spikes worden waarschijnlijk niet meer geleverd *huil
Dat is wel hel jammer!
Misschien zijn deze goede vervangers?
http://nelly.com/nl/schoenen-zij/schoenen/uitgaansschoenen/jeffrey-campbell-905/shadow-905064-14/
Jodie_ schreef:Hoi! Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Moet je daar wat netter gekleed?
Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn opleiding heb afgerond en echt aan het werk ga, dan ga ik echt elke dag in pak of in kokerrok of in een mooie nette jurk met strakke pumps eronder. Niet dat het altijd nodig is, mocht ik het werk kunnen gaan doen wat ik graag wil (Officier van Justitie, oftewel tijdens de Rechtbank uren in toga, zie je niks van die mooie kleren) maar daar gaat het niet om!
Ik ben echt gek op een nette/chique look maar als gewone student vind ik dat een beetje overdreven. Wel bestaat de helft van mijn kledingkast(en) al uit nette pantalons, twee complete pakken, een aantal kokerrokken en nette jurken en heel veel chique shirts en een stapel blouses. Om vervolgens in het dagelijks leven een spijkerbroek aan te trekken