[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:12

@rianne:

Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 12:13

__Rianne schreef:
Ik kom ook even binnenvallen :D
Ben al een tijdje op zoek naar een leren legging, alleen dan niet zo'n glimmende aso legging laat maar zeggen. :o
Gewoon een beetje 'dof' leer zegmaar wat niet aso overkomt maar wel leuk staat met een leuke trui erop ofzo. Kan ze tot nu toe nog niet vinden omdat ik overal van die glimmende en aso leggings zie.. iemand nog opties? :D

Action? Daar heb ik die van mij gekocht en volgens mij heeft ie geen glimmende laag.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:14

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:15

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:15

Bij de zara hebben ze nu wel broeken met zo'n waxlaag (ik wil er ook heel graag een) misschien ehbben ze ook leggings.

Het wordt trowuens nummer 1 en 4

Oooh Vivi die zijn vet :+:
Mijn super geweldige killer wedges met spikes worden waarschijnlijk niet meer geleverd *huil

Jodie_

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:17

@Rianne: Hoeveel geld wil je uitgeven? Supertrash heeft een hele mooie broek met een wat mattere waxlaag, hele fijne kwaliteit, maar die kost wel iets van 100 euro geloof ik.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:18

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:20

Jodie_ schreef:
@Rianne: Hoeveel geld wil je uitgeven? Supertrash heeft een hele mooie broek met een wat mattere waxlaag, hele fijne kwaliteit, maar die kost wel iets van 100 euro geloof ik.

Dat wordt me wat teveel, weet niet of ik het vaak ga dragen dus zo'n 30 euro is wel de max. :j

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:21

Afbeelding
Oooh i like. Jammer dat ze niet meer in mijn maat zijn.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:23

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 12:26

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:26

Ah staan nieuwe dingen op de H&M site!
Ook dat galaxy rokje staat er nu bij! en er is ook een broek van !!!!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:32

Vind 'm bij jou leuker staan dan op de site :=

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:33

Ik ben denk ik 4 keer(?) in Amsterdam geweest en niet eens om te shoppen :'). Dat was nog de "goede-oude-tijd" waarin ik een beetje alternatief gekleed was. We gingen wel altijd naar zo'n ge-wel-di-ge schoenen winkel met DC en Vans e.d. :D
Maar de rest van toerist zijn in eigen land :Y) .

Micha, Ik zou voor de zwarte gaan. Allebei. Ik vind ze niet zo super leuk maar het is mijn stijl niet :). Dus misschien moet je mijn mening niet mee tellen :Y)

Gaitmonster, die schoenen zijn geweldig! <3

Ik wil ook nog zo'n glans zwarte broek. Action zeiden jullie? Mooi, dat is betaalbaar 8-)

Wat volgen jullie allemaal toffe studies btw. -:)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:44

_Micha_ schreef:
Het wordt trowuens nummer 1 en 4

Tof! ik vind die schoentjes met zebra print ook wel erg cute..!!!
Alleen mag ik van mezelf dus nog een paar schoenen voor de winter; zo'n paar boots, wannabe timbers met een warme voering! jij al iets gespot op ebay toevallig? :P

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:59

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 15:00

Ik vind Amsterdam niet heel leuk om te shoppen. Allemaal dezelfde winkeltjes, echt in de kleinere straatjes kom ik niet.

Ik draag vandaag:
Zwarte skinny
burgundy kleurig shirt met v-hals
Zara boucle jasje <3
Zwarte ballerina's
en voor buiten een grote grijze circle sjaal (zelf gebreide)

Straks wellicht nog een foto!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 15:15

Wat een leuke schoenen Suus!

Amsterdam vind ik leuk om te shoppen! Kijk er naar uit om weer te gaan als de A&F winkel open is <3

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 15:36

:wave:
Ik zou het leuk vinden om hier (af en toe) ook eens mee te kletsen! Qua kledingstijl wissel ik nogal, de ene keer ben ik meer netjes gekleed, de andere keer iets stoerder en heel soms heb ik meer een fashion-bui. Voor mijn werk wil/kan ik echter niet alles aan (ik zie mezelf daar nog niet rondlopen in een bloemetjesbroek met schoenen van JC eronder, dat kan écht niet) en ik vind het juist leuk om kleding te shoppen die ik ook daar kan dragen :).

Nieuwe aanwinst in mijn schoenenkast: http://instagram.com/p/RNQLiqA1W6/
Ik had ze in de winkel in cognac gezien (vond ik stiekem nog mooier) maar helaas niet meer in mijn maat en onbestelbaar. Op internet gelukkig nog wel in mijn maat, maar dus wel in een ander kleurtje. Heb ze vandaag gecombineerd met een spijkerbroek, grijze trui met diepe v-hals van Tommy Hilfiger met daaronder een roze top, een fuchsiaroze sjaal met vlinders en zilveren sieraden.

Er komen trouwens echt leuke inspiratiefoto's voorbij!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:06

Hoi! Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Moet je daar wat netter gekleed?

Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn opleiding heb afgerond en echt aan het werk ga, dan ga ik echt elke dag in pak of in kokerrok of in een mooie nette jurk met strakke pumps eronder. Niet dat het altijd nodig is, mocht ik het werk kunnen gaan doen wat ik graag wil (Officier van Justitie, oftewel tijdens de Rechtbank uren in toga, zie je niks van die mooie kleren) maar daar gaat het niet om!
Ik ben echt gek op een nette/chique look maar als gewone student vind ik dat een beetje overdreven. Wel bestaat de helft van mijn kledingkast(en) al uit nette pantalons, twee complete pakken, een aantal kokerrokken en nette jurken en heel veel chique shirts en een stapel blouses. Om vervolgens in het dagelijks leven een spijkerbroek aan te trekken :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:08

Ik wil ook mijn Echte Werk gaan doen -O- Lekker eindeloos combineren! Werk naast mijn studie in de schoonmaak nu, ze kijken altijd zo gek als ik weer in een jurkje of een rokje aan kom zetten.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:16

Jodie_ schreef:
Hoi! Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Moet je daar wat netter gekleed?

Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn opleiding heb afgerond en echt aan het werk ga, dan ga ik echt elke dag in pak of in kokerrok of in een mooie nette jurk met strakke pumps eronder. Niet dat het altijd nodig is, mocht ik het werk kunnen gaan doen wat ik graag wil (Officier van Justitie, oftewel tijdens de Rechtbank uren in toga, zie je niks van die mooie kleren) maar daar gaat het niet om!
Ik ben echt gek op een nette/chique look maar als gewone student vind ik dat een beetje overdreven. Wel bestaat de helft van mijn kledingkast(en) al uit nette pantalons, twee complete pakken, een aantal kokerrokken en nette jurken en heel veel chique shirts en een stapel blouses. Om vervolgens in het dagelijks leven een spijkerbroek aan te trekken :')

Ik werk in een gezondheidscentrum als logopedist. Ik ben verreweg de jongste die daar rondloopt. Ik ben net 21, de andere mensen zijn huisartsen/apotheker/fysio's van 30 jaar of ouder. Daarom wil ik me een beetje casual-netjes kleden en niet in een bloemetjesbroek of neonroze shirts met grote teksten! Voorzover ik weet zijn er geen kledingvoorschriften maar dit is wel wat voor mij goed voelt!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:17

Klinkt leuk CCCC ben benieuwd naar een foto :)

Vind die blauwe schoenen wel tof maar iets te grof qua model en vind die kleur blauw niet zo (denk iets te fel).

Ik heb voor werk speciale werk kleren :')
Zwarte worker broek (net een skatebroek hahah) en een knal roze polo (werk in de bios). En voor mijn andere werk kan ik beter oude kleren dragen (afgestudeerd kunstenares :+ ).

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:26

Op mijn volgende stage moet ik ook netjes, geen spijkerbroeken, uggs e.d. Maar wat ik ben als ik later groot ben, geen idee! Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:28

CCCCC schreef:
Op mijn volgende stage moet ik ook netjes, geen spijkerbroeken, uggs e.d. Maar wat ik ben als ik later groot ben, geen idee! Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Haha kies een beroep met uniform ( politie etc ) dan hoef je je ook niet druk te maken over wat je aan moet! :))