Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladypaard schreef:Nu we het hebben over oplichters.
Is weten jullie ook iets over deze persoon? http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en ... 4VB4M&df=1
heb al 2x een mail gestuurd maar krijg niet eens een reactie.
En weet dat deze advertentie er al best vaak op is geweest.
barrymuis schreef:Nou, het moest er een keer van komen maar vandaag ben ik op mijn gat gegaan met marktplaats![]()
Ik was op zoek naar een kado voor iemand in het buitenland waar het dochter ook helemaal gek is van paarden.
En voor de kerst wilde ik haar verrassen met wat nieuwe paarden spullen zoals een dekje, peesbeschermers enz.
Nou een paar mooie peesbeschermers van eskadron gevonden met de beschrijving er bij van nog nooit gebruikt helemaal nieuw. (zagen op de foto ook nieuw uit)
Dus ik een bod gedaan en er is een paar dagen overheen gegaan krijg ik reactie dat ik ze voor het bod mocht hebben.
Dus ik netjes betaald en de peesbeschermers vandaag ontvangen.
Maak de doos open ik kijk nog niks aan de hand zag er ook nieuw uit pak ze uit de doos en wat zie ik zijn ze gebruikt er zitten gewoon de krassen aan de binnen kant van de peesbeschermers
Zijn dus wel gebruikt !!!!
Al is het waarschijnlijk dan 1 of 2 keer geweest maar ze zijn gebruikt en niet nieuw.
Dit kan ik dus niet kado doen dus baal als een stekker.
Heb een mail gestuurd dat ik het niet netjes vond en dat het aan oplichting grenst.
Maar ja daar zal ik wel nooit meer iets van horen.
Maar 1 ding heb ik geleerd als ik nog een keer zoiets koop via mp wil ik van alle kanten foto's zien en niet alleen van 1 kant zoals nu.
StalNollie schreef:maar dan zijn ze toch niet als nieuw. dan zijn ze dus beschadigd vind ik echt niet kunnen. dat is niet eerlijk
Yessy schreef:Ik vind dat 'nieuw' hier misleidend is, maar zo goed als nieuw kan toch? Als ik een tafel verkoop met alleen een krasje aan de onderkant vanwege het in elkaar schroeven, gaat ie ook weg als 'zo goed als nieuw'. Dat de koper hem dan aan het plafond wil hangen als kunst, de kras ziet en daarom boos is, sja dat is dan zijn probleem...
Nieuw betekent imo ongebruikt en onbeschadigd, dus dan horen er ook op de binnenkant geen krassen te zitten.
Miranda06 schreef:Ik had een oranje shetlander hoofdstel op marktplaats staan.
Reageert er een meisje dat ze hem heel graag hebben wil en een paar dagjes vast wil houden omdat
ze geld van de krantenwijk dan ontvangt. Nou goed. Paar dagen later geld komt eraan maar haar moeder
was niet thuis dus kon ze niet overmaken. Nou week later gisteren berichtje van haar dat ze haar
krantengeld nog niet ontvangen had, en ze was er poepflauw van want ze wou het hoofdstel graag hebben.
Heb om haar adres gevraagd en heb vandaag het hoofdstel plus nog een nieuw bruim shetlander hoofdstel en
rode bandage's erbij gedaan en helemaal gratis naar haar toegestuurd. Hoop dat ze er blij mee is
Aranel schreef:Aargh, ik heb gister via mp een nieuwe mp3 speler gekocht omdat ik de mijne kwijt ben. Heb 'm opgehaald, helemaal netjes, en toen dacht ik 'Hé, ik kan wel even in mijn koffer kijken, misschien ligt mijn oude daar nog!'
En ja hoorNu heb ik er dus 2, iemand interesse in een mp3 speler?