Ik ben er helemaal gelukkig en happy van. Bleef het maar altijd zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Jullie gaan vast lachen. Maar oh wat een heerlijk weer. Lekker windje,blaadjes van de boompjes, soms een buitje, soms een zonnetje...
Ik ben er helemaal gelukkig en happy van. Bleef het maar altijd zo
Agossie schreef:Waarom zouden we lachen? Hier zijn we van alle smaken thuis hoor. Zo houd ik enorm van vorst! Die droge kou vind ik heerlijk en sneeuw al helemaal. Er zijn er hier ook die ervan balen dat de zomer nu echt voorbij is, die hadden graag meer dagen gehad van 30+ graden. We lachen elkaar niet uit, maar respecteren dat iemand ander van een ander weertype houdt.![]()
Voor mij was dit wel lekker, maar nèt iets teveel wind.
Veulen84 schreef:Vanmorgen zei iemand tegen mij, je houd meer van het jaargetijden waarin je geboren bent. Dat komt omdat je dat weer het eerst zag, het zou je het meest vertrouwd geven. Weet niet of het waar is, maar het zou kunnen.
Eliine schreef:Veulen84 schreef:Vanmorgen zei iemand tegen mij, je houd meer van het jaargetijden waarin je geboren bent. Dat komt omdat je dat weer het eerst zag, het zou je het meest vertrouwd geven. Weet niet of het waar is, maar het zou kunnen.
Nou die gaat voor mij niet op danBen in de winter (nouja officieel herfst) geboren, maar mooi dat ik dat gedeelte van het jaar echt het vreselijkst vind
Koud en nat en de lente is nog mega ver weg.
Bwehhh vies weergelukkig mag ik iig in de ochtend lekker binnen blijven