Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:Van kinderen van 11-12 jaar mag je toch verwachten dat die niet meer lopen te gillen en te krijsen?
) best begrijpelijk. Andere mogelijkheden (beperkte lengte van de avond, of tussendoor even lekker kunnen ravotten buiten, of geef ze een nuttige taak met het een of ander) zijn ook prima wat mij betreft, maar ik zou als ouders zeker overdenken wat je van je kind vraagt, en of dat de beste oplossing is. Mayflower_ schreef:Ik ging donderdagavond met een vriendin uit eten bij een pizzaria. Ik had spaghetti besteld en vriendin een pizza. Kreeg ik mijn spaghetti na een kwartiertje, vriendin haar pizza 10 min. later. Ik snap dat het soms niet tesamen op tijd klaar kan zijn, maar hou het dan nog even warm.. Nu zat ik alleen aan mijn spaghetti en vriendin aan haar pizza toen ik het eten al bijna op had!
Mayflower_ schreef:Ik ging donderdagavond met een vriendin uit eten bij een pizzaria. Ik had spaghetti besteld en vriendin een pizza. Kreeg ik mijn spaghetti na een kwartiertje, vriendin haar pizza 10 min. later. Ik snap dat het soms niet tesamen op tijd klaar kan zijn, maar hou het dan nog even warm.. Nu zat ik alleen aan mijn spaghetti en vriendin aan haar pizza toen ik het eten al bijna op had!
KimberleyE schreef:Wij waren 18 juni B-day van mn hubby wezen eten bij de indier in het Movenpick hotel hier in Saudi..
je gelooft het of niet ... Maar het was echt Perfect !!!
Het restaurant was van de chef die in Engeland het voor elkaar heeft gekregen om het eerste Indische sterren restaurant op de kaart te zetten!
Het was dus ook niet gewoon kip tikka ... maar prachtig opgemaakt en ontzetetnd lekker op smaak!
De bediening was zo ontzettend vriendelijk en goed geinstrueerd! Toppie
Jammer dat jullie het land niet in mogen, maar als je in engeland bent en je ziet het restaurant :
Maharaja
Aanradertje dus !
Dus je hebt waarschijnlijk Indiaas gegeten ipv Indisch
Indier klopt overigens wel, maar Indisch eten is vergelijkbaar met Indonesisch
Maar dit klinkt wel goed zeg, overigens
Courses schreef:Mayflower_ schreef:Ik ging donderdagavond met een vriendin uit eten bij een pizzaria. Ik had spaghetti besteld en vriendin een pizza. Kreeg ik mijn spaghetti na een kwartiertje, vriendin haar pizza 10 min. later. Ik snap dat het soms niet tesamen op tijd klaar kan zijn, maar hou het dan nog even warm.. Nu zat ik alleen aan mijn spaghetti en vriendin aan haar pizza toen ik het eten al bijna op had!
Dat vind ik altijd zo ontzettend idioot. Dat is gewoon een 'inschattingsfout' van de keuken. Je serveert nooit apart uit. Nooit.

Kan ik ook iedereen aanraden. 23 euro voor een driegangen menu waarbij je steeds keuze hebt uit 6 mogelijkheden, altijd 2 vlees 2 vis 2 vegetarisch. Ik vind het prima
Erg gezellige inrichting, de bediening is ook prima, af en toe moet ik wel even op mijn handen zitten als bepaalde etiquettedingetjes niet nageleefd worden, maar ach. 
Nicolletje schreef:Volgens mij mag je gewoon naar Saudi Arabie reizen hoor.
http://3opreis.bnn.nl/bestemming/SA
Ik vind het alleen een beetje ver om daar uit eten te gaan
En ook is het zo, zonder een geldig UITreis visum kom je het land ook NIET uit.. 
hahaMagrathea schreef:Mja, je hebt er niet zoveel over te zeggen vrees ik. Klagen kan, maar je kan moeilijk je bord teruggeven met de mededeling 'Ik wil het pas hebben als mijn tafelgenoot ook heeft!'
Douce schreef:Humphreys heb ik twee prima ervaringen en een mindere. De laatste keer werd mijn eten er doorheen gejast. Dit omdat het erg druk was. Tja, liever 20 tevreden gasten dan 20tot 40 snel geholpen gasten. Maar uiteraard verschilt alles per stad natuurlijk.
Zag alleen de laatste keer op de kaart minder vegetarisch? Kan ook slecht gekeken hebben.

. De bediening was top, je zat geen 5 minuten met een leeg glas. Verder hele vriendelijke service en het eten was goed: vers en niet uit een pakje. Ook de prijs was prima. Enige verbeterpuntje was de opmaak van sommige gerechten maar het smaakte evengoed!
. toen was ik nog zo jong dat ik een kinder menu had:P. maargoed. de kinderen hadden na een kwartier hun kindermenu, en na een half uur op. terwijl de volwassenen anderhalf uur hebben moeten wachten op eten, waarvan de helft taai, koud en niet te eten was. het duurde zo lang, dat mijn opa niet meer wist wat die besteld had. en toen ze aan mijn opa vroegen of het gesmaakt had zij die:'ik zei bèhter gewend!'.